IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Roadburn 2017 Vorige pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-04-2017 21:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zaterdag

Bij binnenkomst gelijk wat bekenden tegengekomen en de eerste band die ik zag was Cobalt. Muzikaal zeer oke, die zanger was best irritant met zijn 'fuck the law'. Niet helemaal afgekeken. Daarna Oranssi pazuzu. Beviel me prima, mooi opbouwend met een mooie climax. Klein stukje Hedonist gekeken in Cul de Sac, was wel oke. Daarna lekker gegeten op 'het plein'. Memoriam vond ik prima, maar ik wilde erg graag Ahab zien. Erg laat daar heen gegaan, stond eigenlijk al behoorlijk vol. Toch nog een plekje achteraan gevonden, al was het errug druk daar. Vier nummers uitgehouden, daarna weggegaan. Ultha was net zoals in Baroeg vorige week, erg tof! Stukje My Dying Bride was ook prima. Serpent Venom was oke.


Zondag

Vond het eigenlijk een stuk relaxter dat het niet zo druk was deze dag, kon alles prima zien. Begonnen met Author & Punisher. Was aardig, maar na 20 minuten had ik het wel weer gezien. Pallbearer beviel me stukken beter, ondanks de matige zang. Les Discrets was erg rustig en helaas weinig werk van Ariettes OubliƩes. Ulver wilde ik wel graag zien, maar toch maar voor Turia gekozen in Cul De Sac. Geen spijt van gehad. Een intieme en intense set! The Doomsday Kingdom was oke. Come To Grief was een aangename verrassing met een beukende set van sludge en doom! Pillorian was een mooie afsluiter.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen