IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Roadburn 2017 Vorige pagina | Volgende pagina
williamblake
Usericon van williamblake
Posted 16-03-2017 17:11 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Valt op het eerste zicht buiten de overlap Ashborer/Crippled black phoenix/Lycus goed mee. Komend weekend me eens mee amuseren. En die Riverhead film is ook mooi meegenomen bij een eventuele rustpauze.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-03-2017 18:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Veel leed. Veel syke. En alle toffe shit die ik nu ontdek gaat niet helpen om het schema overzichtelijker te maken.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-03-2017 18:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dit is me nog niet vaak overkomen, wat een vreselijk schema met minstens drie clusterfucks en ook aardig wat downtime.

Meh


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 16-03-2017 18:27 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ja, hier net zo. Serieus kut. Met name zaterdag is niet te doen.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 16-03-2017 20:19 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

heb al een soort van planning gemaakt, weet alleen niet zo goed wat ik zaterdag tussen gnod en disfear. Aluk Todolo nog recentelijk gezien en Warning is verschrikkelijk. Ik denk op dit moment om dan maar Ahab mee te pakken ze spelen wel hun beste album.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-03-2017 22:03 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Op de clash helemaal aan het begin van de donderdag na, een prima programma. Vooral de zaterdag, wat mijn drukste dag is, is prima geregeld. Kan gewoon alles zien.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 16-03-2017 23:18 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Ongelofelijk mijn zaterdag. Het is alsof Walter mijn gedachte kan lezen Echt een super minimale overlap die dag en dat terwijl er die dag zoveel bands zijn die ik wil zien.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 17-03-2017 9:53 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

De eerste schok te boven.. Tijd voor de eerste planning.

Donderdag: Crippled Black Phoenix – Those Poor Bastards – Unearthly Trance – WITTR – Gnod – Coven – Scissorfight – Bongzilla of Drow Elixir, afhankelijk van de bui.

Vrijdag: Schammasch – Magma – Zhrine – Big Business – ZU – Amenra – Hedvig Mollestad Trio – Gnod – Harsh Toke – Perturbator

Zaterdag: Laster – The Bug/Dylan Carlson – Oranssi Pazuzu – Warning – Ahab – My Dying Bride – Mysticum

Zondag: Temple ov BBV – Pall Bearer – Les Discrets – Gong – Ulver – Hypnopazuzu - RMFTM

Zaterdag kan ik nog steeds niet hebben, ziet er naar uit dat ik (DOLCH), Wolvennest, Gnod/Kuro, Casual Nun en Aluk Todolo compleet moet missen, en waarschijnlijk ook (grote stukken van) Memoriam en Trans Am.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-03-2017 21:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Voor de zaterdag moet ik nog een hoop bands checken, maar het is jammer dat Memoriam overlapt met Ahab.

Op zondag heb je Pillorian, Inter Arma en Radar Men From The Moon tegelijkertijd. Eigenlijk 3 bands die ik wel wil zien, dus dat word een keuze maken.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 18-03-2017 15:48 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Na verdere studie toch wel meer overlappingen dan ik dacht...
Ik snap wel niet waarom ze Pillorian op de mainstage plaatsen, want los van de Agalloch connectie kunnen die toch niks voorleggen. Een pak van de bands in het patronaat die dag lijken me daar toch meer op hun plek.




HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 18-03-2017 19:02 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik zag trouwens dat Pallbearer naar de mainstage is verplaatst (stonden eerst in de Green Room), dat is wel een slimme keuze.

Overlapt jammer genoeg wel met Sumac die ik ook heel graag wil zien. Keuzes, keuzes...

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-03-2017 19:02]



Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 19-03-2017 8:55 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Volop aan het inluisteren. Zin in.
Het is voor het eerst dat ik de donderdag nog wel te doen vind qua must-sees en overlappingen. Alleen jammer dat Unearthly Trance in de Green Room staat.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-03-2017 11:11 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Juist wel fijn dat die niet in de sfeerloze grote zaal staan naar mijn mening.



Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 20-03-2017 16:19 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Ik heb nog trauma's van 2013 toen ik me daar niet kon binnenwurmen tijdens Moss. Ik verwacht natuurlijk dat iederéén naar Unearthly Trance wil.


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 20-03-2017 16:57 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

Leek me eerlijk gezegd juist een band die niet per se de hele mainstage vol krijgt. Begrijp me niet verkeerd, vette band hoor, maar volgens mij geen enórme publiekstrekker.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 20-03-2017 17:03 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Onbegrijpelijk!

En ik hoop het dan maar.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-03-2017 17:54 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2017 16:57 schreef SonischeTitaan het volgende:
Leek me eerlijk gezegd juist een band die niet per se de hele mainstage vol krijgt. Begrijp me niet verkeerd, vette band hoor, maar volgens mij geen enórme publiekstrekker.
Typische Cul De Sac band inderdaad.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-03-2017 19:56 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2017 17:54 schreef bokkie666 het volgende:
Typische Cul De Sac band inderdaad.


Hey, daar is potverdorie niks mis mee!


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 20-03-2017 20:39 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2017 19:56 schreef ColdheartMinor het volgende:
Hey, daar is potverdorie niks mis mee!


Op zich niet, maar wel als je een Cul De Sac dagopener bent.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2017 20:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Lijkt me een knap moeilijk festival, dit. Er komen vast veel mensen die speciaalbier drinken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-03-2017 20:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-03-2017 21:05 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

lol




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 20-03-2017 22:15 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

speciaal bier of bust



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-03-2017 9:56 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2017 20:39 schreef Buiksmurf het volgende:
Op zich niet, maar wel als je een Cul De Sac dagopener bent.


Oké, fair enough.

quote:
Op 20 maart 2017 20:48 schreef bastianus het volgende:
Lijkt me een knap moeilijk festival, dit. Er komen vast veel mensen die speciaalbier drinken.


Zeker waar.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 21-03-2017 11:36 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Ik ga enkel weer op zaterdag. Vooral het begin is vroeg en erg druk. Het wordt kiezen tussen sets uitkijken of op tijd verhuizen om het begin mee te maken.

Laster - Woe - Cobalt - (dolch) - Oranssi Pazuzu - GNOD vs Kuro - Wolvennest

Verder My Dying Bride & Mysticum, de rest ligt nog open. Zin in! En geen speciaal bier, wel whiskey cola


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen