IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Roadburn 2017 Vorige pagina | Volgende pagina
williamblake
Usericon van williamblake
Posted 15-04-2017 18:54 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2017 23:59 schreef Animal0 het volgende:
guys... I need a couch/rouglhy flat surface to sleep on thursday night in Tilburg, I live in Eindhoven (international student, second roadburn) and don't want to lose the bongizilla-batushka combo, the last train is too soon. Please please please contact me if you can help me out, I can guarantee you I'm good fun :D.I'll buy you drinks! My other alternative is wander through the streets, which is cool and all, but let's say that I have a feeling that if I start sleeping on a bench in the middle of Tilburg someone is gonna bust my balls eventually. So yeah, I don't bite, I'm great after a few drinks, and will wahs your... dishes?! I don't know help me out and I'll give back in... awesomess. Also if somebody is taking a taxi or something to eindhoven I'll chip in.
This is the only forum I've found talking actively about roadburn in dutch.. it feels to me like trying to get inside a private club, but what the hell guys, astublieft, tot ziens, danke vel! Horns up.


I dont understand the problem: Last train to Eindhoven is 00:37. It's a 10 minute walk to the station, so you would lose about 5-10 minutes of the Bongzilla set. You are going to miss a big part of Batushka or Bongzilla anyway since their sets are pretty much at the same time.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-04-2017 22:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tering jantje.

Donderdag:
Ash Borer - Vanum - Verwoed/Unearthly Trance - Pinkish Black - Esben and the Witch - The Devil and the Almighty Blues/Deafheaven - Bongzilla

Vrijdag:
Magma - Zhrine/Oathbreaker/Kuro - Emptiness/Chelsea Wolfe/Zu - Hedvig Mollestad Trio - Gnod/Zeal&Ardor - Harsh Toke

Zaterdag:
Woe - Cobalt - Oranssi Pazuzu/Gnod vs Kuro - Slomatics/Wear Your Wounds/Memoriam - Ultha - Aluk Todolo - Disfear

Zondag:
Temple ov BBV - Pallbearer/Sumac - Sink - Ulver/Turia - Emma Ruth Rundle -
... en dan ga ik denk ik op huis aan.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 16-04-2017 22:48 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2017 23:59 schreef Animal0 het volgende:
guys... I need a couch/rouglhy flat surface to sleep on thursday night in Tilburg, I live in Eindhoven (international student, second roadburn) and don't want to lose the bongizilla-batushka combo, the last train is too soon. Please please please contact me if you can help me out, I can guarantee you I'm good fun :D.I'll buy you drinks! My other alternative is wander through the streets, which is cool and all, but let's say that I have a feeling that if I start sleeping on a bench in the middle of Tilburg someone is gonna bust my balls eventually. So yeah, I don't bite, I'm great after a few drinks, and will wahs your... dishes?! I don't know help me out and I'll give back in... awesomess. Also if somebody is taking a taxi or something to eindhoven I'll chip in.
This is the only forum I've found talking actively about roadburn in dutch.. it feels to me like trying to get inside a private club, but what the hell guys, astublieft, tot ziens, danke vel! Horns up.


you should get a tent and experience the roadburn campsite ;-)



zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 17-04-2017 10:32 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Traditiegetrouw wordt het ook gewoon weer fucking koud ´s nachts. Heb je je eindelijk met je vage hoofd in je mummyslaapzak weten te krijgen, moet je wéér pissen. 's Ochtends ontbijten tussen mensen die uitstralen dat ze het nog zwaarder dan jij hebben gehad, bijkomen met een pilsje en zo in die circustent, ... Zin in. :D


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 17-04-2017 11:50 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Dit gaat em worden:

Donderdag:
Ash Borer - Crippled black phoenix - Vanum - Verwoed - WITTR - Esben and the Witch - Forn - Deafheaven - Batushka

Vrijdag:
Schammash - True widow - Zhrine - Chelsea Wolfe - Amen ra - Nadra - Telepathy - Zeal&Ardor - Folteraar - Intergrity - Audn

Zaterdag:
Laster - Woe - Cobalt - Razors in the night - Oranssi Pazuzu - Youth code - Warning - Wear Your Wounds - Memoriam - Ahab - My dying bride - Disfear - Mysticum

Zondag:
Temple ov BBV - Faal - Oxbow - Sumac - Les discrets - Ulver - Emma Ruth Rundle - Hypnopazuzu - Come to grief - Inter arma

Zaterdag wel nog ergens een moment om te eten zoeken, maar vermoedelijk zal er hier en daar wel een band tegenvallen...



Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 17-04-2017 13:03 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Alles kijken!

Donderdag:
Wretch/Ashborer - stukje Lycus - stukje Ortega ft. GTT - Those Poor Bastards - Unearthly Trance - Wolves in the Throne Room - Gnod/Fórn - Suma - Scissorfight - Bongzilla/Joy

Vrijdag:
Atala - Schammasch/Gnaw Their Tongues - King Woman - True Widow - Zhrine - Oathbreaker - Emptiness/Joy/Chelsea Wolfe/Zu - Amenra - Whores - Nadra - Gnod/Zeal and Ardor - Fange - Perturbator

Zaterdag:
Woe - (misschien The Bug vs Dylan Carlson) - Cobalt - Oranssi Pazuzu - stukje Gnod vs Kuro - Wolvennest/Warning - Slomatics/Mantis/Wear Your Wounds - Ahab - Trans Am - (misschien stukje Ultha) - Aluk Todolo - Serpent Venom - Mysticum

Zondag:
Temple ov BBV - Author & Punisher - Pallbearer/Jaye Jayle/Sumac - Valborg - Ulver - Stone in Egypt/Hypnopazuzu - Come to Grief/Pontiak - Pillorian - Radar Men from the Moon

*stuiter*


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 18-04-2017 11:42 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Zaterdag:
Laster/Woe/Cobalt, Oranssi Pazuzu, Warning, Memoriam/Ahab, My Dying Bride/Ultha/Aluk Todolo, Disfear/Serpent Venom

Zondag:
Faal, Pallbearer, Sink, Turia/The Doomsday Kingdom, Stone In Egypt, COme To Grief, Inter Arma


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-04-2017 12:28 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ben jij nu dagjesmens?


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 18-04-2017 12:31 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Door financiële crisis ga ik maar twee van de vier dagen ondanks dat ik een vierdagenkaart heb.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-04-2017 12:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2017 11:42 schreef Buiksmurf het volgende:
Zaterdag:
Woe... Ultha...

Lekker nazi-bands kijken, of niet!

Veel plezier, man!


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-04-2017 12:59 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Kom jij ook weer towerbridgen? Ik heb nog Goldstickers.
quote:
Op 18 april 2017 12:31 schreef Buiksmurf het volgende:
Door financiële crisis ga ik maar twee van de vier dagen ondanks dat ik een vierdagenkaart heb.
Niet proberen met een kartonnen bordje van 'help a punk get drunk'? Dat heb ik donderdag nog iemand zien doen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-04-2017 13:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2017 12:59 schreef bokkie666 het volgende:
Kom jij ook weer towerbridgen? Ik heb nog Goldstickers.

Nee, ik kom niet. Eigen keuze natuurlijk, maar gek vind ik het toch ook jammer dat ik niet ga Net als vorige twee jaar vind ik de line-up net niet leuk genoeg. Maar ik mis het hele gebeuren en bokja's daar wel, uiteindelijk waren er altijd dingen verrassend leuk (of niet leuk) dus zegt de line-up a priori niet alles. Misschien volgende keer gewoon gaan!

Goldt!


I wish I was a butterfly


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 18-04-2017 13:10 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2017 12:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Lekker nazi-bands kijken, of niet!




Alles ervoor over om mijn rechterarm weer eens wat strekoefeningen te kunnen laten doen.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 18-04-2017 13:11 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2017 12:59 schreef bokkie666 het volgende:
Kom jij ook weer towerbridgen? Ik heb nog Goldstickers. Niet proberen met een kartonnen bordje van 'help a punk get drunk'? Dat heb ik donderdag nog iemand zien doen.


Oh wacht, ik kan natuurlijk mijn buitenlandse Roadburngasten gaan rollen op CS Utrecht wanneer ik ze ophaal morgen.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-04-2017 13:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Dat valt te proberen.

quote:
Op 18 april 2017 13:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee, ik kom niet. Eigen keuze natuurlijk, maar gek vind ik het toch ook jammer dat ik niet ga Net als vorige twee jaar vind ik de line-up net niet leuk genoeg. Maar ik mis het hele gebeuren en bokja's daar wel, uiteindelijk waren er altijd dingen verrassend leuk (of niet leuk) dus zegt de line-up a priori niet alles. Misschien volgende keer gewoon gaan!

Goldt!
In vond de line-up ook niet zo, maar toch nog een waslijst bands die ik wil zien.

Donderdag: Wretch/Ashborer - Ortega - Those poor basterds - Verwoed/Unearthly Trance - WITR - Gnod - Coven - Suma - Batsheba - Bathuska of backwoods payback of Bongzilla


Vrijdag: Atala - Gnaw their tongues - Magma/King Woman - Oathbreaker misschien? - Big Bussiness - ZU - Amenra - Whores - Hedvif mollestad trio - Baroness/Zeal &Ardor - Fange - Integrity


Zaterdag: Woe- Cobalt - [DOLCH] - Oranssi Pazuzu - Wolvennest? - Slomatics - Memoriam - Aluk Todolo - Mysticum


Zondag: Temple of BVV - Author of punisher - Sumac - Sink - Turia - Ulver - The Doomsday Kingdom - Stone in Egypt - Hypnopazuzuzu - Pontiak - weet ik nog niet.

Wel veel botsingen en blowtijd ook dit jaar.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 21-04-2017 11:33 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Gisteren de eerste dag gehad, dit zijn mijn bevindingen:

Lycus: uitstekende set, heerlijke funeral doom met af en toe een goede versnelling.
Alaric: begon redelijk (zanger had problemen met zijn microfoon), maar toen de band op stoom was werd het echt fantastisch, vooral de drummer was ontzettend goed. The God Machine meets The Cure en Killing Joke.
SubRosa: prachtige uitvoering van For This We Fought the Battle of Ages, niks op aan te merken.
Wolves in the Throne Room: wauw. De grote zaal leende zich perfect voor het weidse geluid van de band. Krachtig en zeer gedetailleerd.
Fórn: set van de dag, zonder twijfel. De band gaf zich helemaal met zeer sludgy riffs, een moker van een ritmesectie en een zanger die een beestige grunt en schreeuwen in petto had. Af en toe kwamen er ook prachtige melodielijnen door heen sijpelen, deed me denken aan Thou, dat is echt een compliment. Ontzettend intense set, echt van genoten.
Deafheaven: ik heb het gevoel dat de routine er in is geslopen. Een degelijke set, maar meer ook niet. Sowieso vond ik de uitvoering van Dream House echt kut, veel te snel gespeeld, werd er echt doorheen gejakkerd. Zanger George Clarke is langzaamaan een karikatuur van zichzelf aan het worden. Grootste verrassing was de uitstekende uitvoering van het Mogwai-nummer Cody.

Over het algemeen een topdag, zondag weer terug.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-04-2017 12:11 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Gister was tof.

Lycus viel me tegen. Het rammelde van alle kanten, vooral in het begin van de set. Meer oefenen dus.

Vanum. Kei gaaf. Alleen jammer dat ze mijn favoriete track wel tijdens de soundcheck maar niet tijdens de show speelde, haha.

Wolves in the Throne Room. Gaaf, maar niet zo gaaf als ik had gehoopt. Set viel me een beetje tegen. Niks van Diadem of 12 Stars.

Coven. Heel vet. Viel weinig op van de problemen van de gitarist. Zangeres heeft op haar 67e nog steeds een dijk van een stem. Mooi

Dalek. Hoogtepunt van de dag. Wat gaaf. Geluid was in het begin iets wat enthousiast maar dat werd gelukkig bijgetrokken.

Batushka was gaaf alleen viel het geluid een beetje tegen vanuit mijn plek. DSrummer moest er ook effe inkomen wat wel de intensiteit van de eerste helft van de set omlaag haalde.

Zo op naar dag 2.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 21-04-2017 12:34 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2017 12:11 schreef ColdheartMinor het volgende:
Gister was tof.

Lycus viel me tegen. Het rammelde van alle kanten, vooral in het begin van de set. Meer oefenen dus.

Vanum. Kei gaaf. Alleen jammer dat ze mijn favoriete track wel tijdens de soundcheck maar niet tijdens de show speelde, haha.

Wolves in the Throne Room. Gaaf, maar niet zo gaaf als ik had gehoopt. Set viel me een beetje tegen. Niks van Diadem of 12 Stars.

Coven. Heel vet. Viel weinig op van de problemen van de gitarist. Zangeres heeft op haar 67e nog steeds een dijk van een stem. Mooi

Dalek. Hoogtepunt van de dag. Wat gaaf. Geluid was in het begin iets wat enthousiast maar dat werd gelukkig bijgetrokken.

Batushka was gaaf alleen viel het geluid een beetje tegen vanuit mijn plek. DSrummer moest er ook effe inkomen wat wel de intensiteit van de eerste helft van de set omlaag haalde.

Zo op naar dag 2.


Profetus gemist? [/inside joke]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-04-2017 16:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vond Deafheaven juist wel overtuigen. Verder genoten van Unearthly Trance, monsterlijke sound zo met zijn drieën.
Ook leuk Vanum, Crippled Black Phoenix, Bongzilla en Esben and the Witch. En bier. Maar dit was qua programmering de minst boeiende dag voor mij dus het wordt nog beter ook.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-04-2017 20:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Morgen én zondag ook van de partij.


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 21-04-2017 20:43 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

Ik ook morgen en zondag.


A metalheart is hard to tear apart


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 22-04-2017 12:08 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

onderweg


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-04-2017 9:57 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Hoogtepuntjes van de afgelopen twee dagen; Zeal & Ardor, Warning, Pertubator, Carpenter Brut, My Dying Bride, Amenra.

Vandaag de laatste dag alweer.

Wel zelf spelen.

Daar dan wel weer siked voor.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 23-04-2017 11:10 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2017 9:57 schreef ColdheartMinor het volgende:
Hoogtepuntjes van de afgelopen twee dagen; Zeal & Ardor, Warning, Pertubator, Carpenter Brut, My Dying Bride, Amenra.

Vandaag de laatste dag alweer.

Wel zelf spelen.

Daar dan wel weer siked voor.


Tot straks in de Cul de Sac


Northward
Usericon van Northward
Posted 24-04-2017 14:54 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

DONDERDAG
+++ Wolves in the Throne Room
++ Bongzilla, Suma, Deafheaven
+ Rome, Vanum, Crippled Black Phoenix
+/- Ash Borer, Coven

VRIJDAG
+++ Amenra
++ Big Business, Zu
+ Auðn, Zhrine, Perturbator, Zeal & Ardor
+/- Magma, Schammasch, Oathbreaker

ZATERDAG
+++ Warning
++ Trans Am, Disfear, Carpenter Brut
+ Cobalt
+/- Woe, Oranssi Pazuzu
- Memoriam

ZONDAG
+++ Ulver
+ Pallbearer, Hypnopazūzu
+/- Author & Punisher
- Les Discrets

Vergeleken met voor de verbouwing zijn de rijen voor het Patronaat echt bizar geworden. Hierdoor bijvoorbeeld een Dälek, Batushka en groot deel van Zeal & Ardor gemist. Daarnaast is ook de Green Room veel vaker overvol. Vanaf het balkon zie je op de meeste plekken niets.

Maar cool om weer een volledig weekend te hebben meegepakt. Hoop indrukwekkende shows.

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 24-04-2017 14:54]


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen