IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Incubate 2016 - december Volgende pagina
Northward
Usericon van Northward
Posted 06-10-2016 19:30 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Belphegor / Possessed / Boris / clipping. / Babyfather
Grumbling Fur / Wrekmeister Harmonies / Oathbreaker / WIFE
Okkultokrati / Absu / Year of No Light / Thaw
Condor Gruppe plays ‘A Tribute to Moondog’ / Flamingods / Michael Nau
Bad Breeding / Cheena / Oozing Wound / Cocaine Piss
Hemelbestormer / Vampillia / VMO / Sorcery / Orson Hentschel
SUM / OOBE / HOLOVR / Henry Caravan / Pearl River Sound
Goat Torment / OHHMS / MNHM / Mia Zabelka / Fanny Kaplan
Ignatz & De Stervende Honden / Sturle Dagsland / Alfie Ryner / Molino
The Avonden / 3((0)),((0))((0))((0)) M((O))NKIES / Ortega / Exo (7)
Monoliths / Turia / Menhir / Nefast / Yokocola / Janneke van der Putten

http://incubate.org/294/incu-december-line-up


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 06-10-2016 20:00 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

op dit moment is de zondag veel interessanter.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2016 1:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Daar zit ik nu ook naar te kijken. Hemelbestormer en Ortega


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-11-2016 11:02 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik vind beide dagen interessant. Ben aan het overwegen om een passe-partout zonder de optredens in Dudok te kopen.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 13-11-2016 12:29 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Oathbreaker, Okkultokrati en WIFE zijn al reden genoeg om de zaterdag te gaan...


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 13-11-2016 19:12 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

oathbreaker in nijmegen okkultokrati ook laatst al in NL. Als Boris nou eens zaterdag speelde.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 26-11-2016 19:46 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Line-up is volledig bekend, timetables staan online. Dit wordt denk ik mijn planning:

Zaterdag: Nefast - Clipping. - Ohhms - Oathbreaker - WIFE - Okkultokrati

Wel even kijken wanneer de laatste trein gaat, anders probeer ik in ieder geval een gedeelte van de set van Okkultokrati te zien.

Zondag: Deutsche Ashram - Thaw - Alfie Ryner - Year of No Light - Hemelbestormer - Boris - Wrekmeister Harmonies

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 03-12-2016 18:39]



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 26-11-2016 20:16 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Een OK line-up, maar weinig 'must see' dingen, dus ik ga passen. Jammer, want ik had Sorcery wel eens graag live gezien.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-11-2016 14:12 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De zondag heeft wel een leuk programma


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-12-2016 16:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Verplichte kost toch wel ergens, nu ik in Tilburg woon. Toch niet weggeblazen door de line-up. Hoewel ik geen uitspraken doe over de gigantische lading acts waar ik nog nooit van gehoord heb. Wie weet . Ik kijk o.a. uit naar Boris en... Vampillia



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-12-2016 8:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2016 16:29 schreef Dirge for november het volgende:
Verplichte kost toch wel ergens, nu ik in Tilburg woon. Toch niet weggeblazen door de line-up.



Je hoeft je echt niet verplicht te voelen om naar subsidie-stapel-kampioen Incubate te gaan hoor. Zeker niet nu het zo'n bedroevende line-up heeft.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Northward
Usericon van Northward
Posted 07-12-2016 9:25 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik ga zondag, vooral voor Year of No Light, maar verder nog wat prima namen zoals Boris.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-12-2016 16:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

gaat hem niet worden denkik zo


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-12-2016 21:45 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2016 8:40 schreef Mark Z het volgende:
Je hoeft je echt niet verplicht te voelen om naar subsidie-stapel-kampioen Incubate te gaan hoor. Zeker niet nu het zo'n bedroevende line-up heeft.


Jullie Tilburgers zijn gewoon verwend

Nog steeds te dubben of zondag ga


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-12-2016 0:40 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

zondag alleen voor possessed, absu en boris. wat ik verder nog meekrijg is bonus behalve belphegor natuurlijk



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 10-12-2016 15:58 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Zo, net ticketje gescoord voor vandaag, op post voor Oathbreaker, Wife, Cocaine Piss en Okkultokrati...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-12-2016 10:22 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Was toch wel weer vet.
Hoogtepunten:
Dag 1
Clipping.
Grumbling Fur
SUM
Dag 2
Deutsche Ashram
Loudmatter (!!!)
Dead Neanderthals
Year of No Light
Boris

Van dag 2 dus eigenlijk praktisch alles wat ik gezien heb.





HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 12-12-2016 18:47 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Dat was een geslaagd weekend. Ik heb uiteindelijk van deze bands de sets helemaal gezien, dik gedrukt staan de hoogtepunten.

Zaterdag:

Clipping.
OHHMS
Oathbreaker (beste show van het weekend)
WIFE

Zondag:

Deutsche Ashram
Thaw
Year of No Light
Boris


Het absolute hoogtepunt van het weekend: Just Abandoned Myself en Farewell (Boris) als afsluiting.

Ook nog op zaterdag een gedeelte van Nefast gezien, maar dat was niks. Op de zondag de laatste tien minuten van Dead Neanderthals nog meegepikt, twee nummers van de Franse jazzrockband Alfie Ryner gezien en nog één nummer van Hemelbestormer, dat klonk ook uitstekend.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 12-12-2016 19:16]



Northward
Usericon van Northward
Posted 13-12-2016 18:01 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vette shows van Thaw, Year of No Light en Boris inderdaad!


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 14-12-2016 1:22 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Hoogtepunt van zaterdag was toch wel Okkultokrati, intense performance en een heel goede setlist.

Oathbreaker zeer doorleefd gebracht met perfect geluid, de nummers worden ook keer op keer sterker na ze live meegemaakt te hebben.

Cocaine Piss was ook vermakelijk, zangeres vanaf 4de nummer in het publiek om van daaruit verder te kwekken. Na een goede 20 minuten zat het er ook op, kort maar krachtig...

WIFE zijn nieuwe nummers zijn een pak gelaagder en spannender geworden, project om in de gaten te houden. Sympathieke kerel ook!

SUM was wel interessant op muzikaal vlak, maar vooral lachen met de reacties van mensen die binnenkwamen. Iedereen maar turen in de zaal waar de performers zich bevonden. Velen hadden het ook moeilijk zich een houding aan te meten al staande bij dergelijke abstracte muziek.

--> zeer geslaagde eerste Incubate-editie voor toch een heel schappelijke prijs. Meer van dat!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-12-2016 20:02 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zondag niet meer gegaan helaas.

Hoop nog wel dat er een volgende editie komt, ving ergens op dat dit misschien wel de laatste zou kunnen zijn

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 14-12-2016 20:03]


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 23-02-2017 18:16 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De decembereditie was de laatste voor Incubate.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 23-02-2017 18:16]



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-02-2017 18:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Jammer


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 23-02-2017 19:21 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

Woah, min. Leek me al jaren een zeer tof festival. Nooit geweest omdat het me qua scope te omvangrijk was, wat voor mij persoonlijk inhoudt dat ik er eigenlijk een volle vakantieweek van moest maken in plaats van een los dagje mee te pakken. Maar als ik iets meer in de buurt woonde, dan wist ik het wel.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


Northward
Usericon van Northward
Posted 23-02-2017 23:03 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zonde zeg. Zes keer meegepakt, meestal een weekend, soms een dag. Echt veel goede en unieke shows gezien daar.




tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 25-02-2017 21:14 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

jammer, inderdaad een aantal mooie optredens daar gezien waaronder Sadistic Intent en Malignant Tumor samen met 2 andere mensen omdat iedereen naar Laibach was.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen