IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 29 juli: Stonehenge 2017 Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-07-2017 17:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 18-07-2017 19:27 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Carcass is inmiddels bevestigd als hoofdact.

Jammer, had liever Morbid Angel gezien. Heb niets met Carcass.
Godflesh was voor mij toch al de favoriete band.
Kunnen we bij Carcass weer meer bier drinken.


bub


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-07-2017 19:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Of bijtijds huiswaarts.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-07-2017 20:04 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Btw, kennen ze in de US geen spoedaanvraag voor een nieuw paspoort?

Hier heb je bij een normale aanvraag al een week later een nieuwe, en een spoedaanvraag dus nog sneller.

En dan beweren ze in dat artikel dat zowat hun hele zomertour moet komen te vervallen vanwege een paspoort.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 18-07-2017 20:05]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-07-2017 21:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik kan in elk geval nog steeds op tijd naar huis.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 18-07-2017 21:19 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Jammer dat Morbid Angel niet komt, maar ik denk dat Carcass een goede vervanger is en erg snel geregeld! Het probleem wat ik zelf met Carcass heb is dat ik het op plaat goed vind te pruimen, maar het kan me live nooit helemaal overtuigen... Desalniettemin zullen ze Stonehenge wel volledig gaan vernietigen met hun set...


an evil incarnation of DEATH!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-07-2017 21:35 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Persoonlijk nooit veel met Carcass gehad, maar vorig jaar op Into The Grave speelden ze wel erg goed. Toch had ik liever MA gehad.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 30-07-2017 12:02 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Korte versie. Gezellig feestje

Jammer alleen van de zeer lange wachtrij bij de muntjes. Bij het 2e nummer van Disabuse stond ik in de rij. Toen hun set was afgelopen kon ik mijn muntjes kopen.
Dit probleem was later op de dag opgelost maar zeer slecht geregeld was dit wel.

Jammer ook van de regen, dat onophoudelijk vanaf 8 uur uit de lucht kwam vallen.
Helaas had ik dit om 10 uur wel gehad en ben richting station gegaan. Daardoor spijtig genoeg geen Godflesh gezien.

Desondanks weer erg gezellig. Bier en ouwehoeren en er was ook nog muziek.


bub


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-07-2017 12:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Thuis gebleven. Ik denk er over om een puut te zetten achter mijn Stonehenge bezoeken.

Er zijn vast mensen die het helemaal genweldig vinden maar ik kan gewoon niets met zoveel bands die in dat tijdsbestek verdeeld staan over 2 podia.




[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-07-2017 12:52]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Bloedarend
Usericon van Bloedarend
Posted 30-07-2017 13:44 by Bloedarend Wijzig reactieProfiel van BloedarendQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2017 21:07 schreef bastianus het volgende:
Ik kan in elk geval nog steeds op tijd naar huis.


Mislukt.


Hakuna matata


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-07-2017 15:47 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2017 12:49 schreef XXL het volgende:
Thuis gebleven. Ik denk er over om een puut te zetten achter mijn Stonehenge bezoeken.

Er zijn vast mensen die het helemaal genweldig vinden maar ik kan gewoon niets met zoveel bands die in dat tijdsbestek verdeeld staan over 2 podia.



Dat is toch al jaren zo? Ook al van de laatste jaren toen het nog bij de Buze was.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-07-2017 17:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ow.

Ik zat in de veronderstelling dat er bij de Buze ongeveer 16 bands speelden waarvan de helft binnen zodat je ook nog eens ergens rustig kon beppen enzo.

Dat 2e buitenpodium vond ik al minder geslaagd.

De huidige opzet doet het voor mij gewoonweg niet zo. Wat betreft muziek scoorde Stonehenge voor mij altijd al minder hoog. Gewoon iets met persoonlijke muzikale voorkeur.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-07-2017 19:21 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was wederom een leuk feestje!

Beste bands:

Braincasket, Altar, Evil Invaders, Beheaded, Hideous Divinty, Kraanium, Absu, Krisiun en Macabre.

Jammer van het pleurisweer op het eind, maar toch gebleven. Op een gegeven moment waren er nog maar een paar honderd man over ofzo.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-08-2017 10:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2017 12:49 schreef XXL het volgende:
Thuis gebleven. Ik denk er over om een puut te zetten achter mijn Stonehenge bezoeken.



Ohnoooo! Teh drama!
Blijf niet weg XXL, doe het niet! Nee!



Maar ik snap 'em wel inderdaad, de Buze was wat gezelliger. Nieuwe terrein is wel oke, ik kan alleen zo weinig met het vroege tijdstip en de bands met 20 minuten speeltijd om er maar zoveel mogelijk neer te zetten.

Feestje zelf was super geslaagd, regen is niet erg maar als het alleen maar blijft hozen is het na een tijdje wel klaar met de pret. Na Godflesh afgetaaid, het moment dat mijn schoenen sopten en Carcass een minder goed idee leek dan een warme en droge trein.

Fantastisch dat Kraanium, Benighted, Absu, Marduk en Godflesh. Boel bekenden ook tegen gekomen. Kaartje voor volgend jaar maar weer aangeschaft.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen