IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Anomalistic (Slamming Brutal Death Metal)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-10-2016 11:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gewoon

bruuuurgh brlllleeeeeeeuvhghgghggh


k



https://www.facebook.com/anomalistic.band/?fref=ts


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2016 16:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dit gorgelt lekker Brute eerste track, lekker catchy ook.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-10-2016 16:56 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dat geluid. Niet te doen joh.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-10-2016 16:57 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Da's zowat standaard voor bands waarvan de bandnaam niet te lezen is.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-10-2016 16:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heerlijke Tsjechische Pigsty drumklank


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-10-2016 17:01 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Als ik zulke matige drums (zowel qua geluid als qua spel) wil horen bij mijn slam, dan zet ik 'Molesting the Decapitated' wel weer even op. Die is ook wat dansbaarder.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2016 17:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Past toch goed bij die Abominable Putridity-dansbaarheid. Eerste plaat dan. Luisterbaarder dan Cephalotripsy, maar wel minder goed.

Maar dat zijn ook allemaal Devourmentklonen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


StaalCore
Usericon van StaalCore
Posted 30-10-2016 17:25 by StaalCore Wijzig reactieProfiel van StaalCoreQuote dit bericht

Zolang er een hollepan-snare in zit, krijg ik al zin om in een chirurgenpak en gewapend met pleeborstel en trosje nepdarmen de horlepiep te dansen.


Harm's Way


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-10-2016 17:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tering zeg wat een brakke produktie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 30-10-2016 17:27 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

een Kraanium is bijvoorbeeld echt een van de meest slechte bands in dat hele slamming death genre hahaha


TUFKAM


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2016 17:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2016 17:25 schreef StaalCore het volgende:
Zolang er een hollepan-snare in zit, krijg ik al zin om in een chirurgenpak en gewapend met pleeborstel en trosje nepdarmen de horlepiep te dansen.

Alleen echte darmen zijn real.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


StaalCore
Usericon van StaalCore
Posted 30-10-2016 17:50 by StaalCore Wijzig reactieProfiel van StaalCoreQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2016 17:40 schreef BenKnuckles het volgende:
Alleen echte darmen zijn real.


Edgebreak?


Harm's Way


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2016 17:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2016 17:50 schreef StaalCore het volgende:
Edgebreak?

Eerder extra vlotte stoelgang.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-10-2016 18:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beter?



signature


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen