IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Fried met kip [fastfood topic part 2.0] Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-04-2017 19:27 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 24 april 2017 19:11 schreef Ralph het volgende:
Mannen met knopjes, denk ik.


Darth vaders? huh...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-04-2017 19:29 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 april 2017 19:11 schreef bastianus het volgende:
Liever verhalen met opsmuk dan ad hominems.


Waar jouw voorkeur ligt was reeds bekend ja. Nog kabouters gespot lately?


... hoe de hazen lopen ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-04-2017 19:34 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 april 2017 17:46 schreef bastianus het volgende:
Best een aardige rant, Snaack. Maar ik weet nu niet of een pedante dandy die zich laat belazeren door een modaal halfjaarsalaris aan een bizarre lunch te besteden nu de aangewezen persoon is om Ralph culinair terecht te wijzen.


Hahaha. Maar gelukkig heb jij jouw oordeel niet klaar staan.

quote:
Op 24 april 2017 19:11 schreef bastianus het volgende:
Liever verhalen met opsmuk dan ad hominems.


Practice what you preach, homo.

Je hebt mijn punt volkomen gemist. Ik heb Ralf niet "culinair terechtgewezen". Nogmaals: hij doet dik over paupershit en dat heb ik bespot.

Dat hij dat zelf niet doorheeft maakt het nog grappiger.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-04-2017 19:37 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 april 2017 18:20 schreef faalhaas het volgende:
Het gaat om het punt dat hij wilde maken toch. Ralph wil zijn dagelijkse beslommeringen nogal eens opkloppen. Dat is grappig uiteengezet door Snaack. Dat Snaack zelf wel echte haute cuisine kan bekostigen doet mijn inziens niets af aan de jeu van de "anekdote".


Juist. Dank u.


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 24-04-2017 19:47 by SonischeTitaan Profiel van SonischeTitaan

quote:
Op 24 april 2017 19:02 schreef F.Jacobse het volgende:
Ja, dat zei ik al, ik vind de mac echt prijzig.

Maar die zaken die ik bedoel (ja, één in het centrum, vlakbij manneke pis, die btw ook zwaar onderuit ging in de friettest), ik weet niet hoe die straten heten en die zaken ook niet. Maar het ging me niet om de prijs, dat ik daar niet naar binnen wil. Het zijn het soort mensen dat er aanwezig was. Te hippe moeilijk kijkende baarden en dat soort slag. Ik als white trash zijnde kan me daar onmogelijk in mengen. Het mooie is, dat dat niet aan hen ligt, maar voornamelijk aan mij. En dat weet ik dus wél. Maar ja.





Zal Pickles wel zijn geweest, die combineert een burgerbar met een wijnbar. Smakers vind ik zelf in het geheel niet pretentieus, heel toegankelijk zaakje waarbij het in principe ook echt de bedoeling is dat je gauw een burgertje eet en dan weer ophoepelt. Tenzij het 'overgeconceptualiseerde' element van frites geserveerd in een papiertje dat vakkundig over een plastic mandje gedrapeerd is je enorm tegenstaat, maar goed, in de McDonald's loop je ook als een Downie met een tray te zeulen (tenzij je compleet tokkie gaat en je na de schranspartij denkt 'ach, die bontkraag die 3 euro zoveel per uur verdient, die ruimt de zooi maar mooi op'). Maar verder kan ik oprecht geen slecht woord kwijt over Smakers, ik kan die tent van harte aanbevelen als je toevallig eens in de Utrechtse binnenstad geraakt.

Maar verder ken ik dat van het publiek wel, alleen dan de andere kant op: één van mijn voornaamste ergernissen van de McDonald's is dat ik het nogal slecht trek om tussen stonede toeristen en allerlei ongeïnteresseerd petjes-, trainingspakjes- en oorbelletjesvolk te zitten. Ik vind die zooi overigens ook gewoon van een tamelijk bedroevend culinair niveau en ik voel me altijd een beetje vies/plakkerig na zo'n menu achter de kiezen te hebben, alsof al dat vet uit al je poriën komt sijpelen. Daarom is dat voor mij echt zo'n gelegenheidsding voor als je écht geen tijd hebt en je gauw weer door moet, op een lange festivaldag of zoiets.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-04-2017 19:50 by Snaack Profiel van Snaack

Smakers


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 24-04-2017 19:51 by SonischeTitaan Profiel van SonischeTitaan

Zekers, zekers.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-04-2017 19:51 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 24 april 2017 19:47 schreef SonischeTitaan het volgende:
Maar verder ken ik dat van het publiek wel, alleen dan de andere kant op: één van mijn voornaamste ergernissen van de McDonald's is dat ik het nogal slecht trek om tussen stonede toeristen en allerlei ongeïnteresseerd petjes-, trainingspakjes- en oorbelletjesvolk te zitten. Ik vind die zooi overigens ook gewoon van een tamelijk bedroevend culinair niveau en ik voel me altijd een beetje vies/plakkerig na zo'n menu achter de kiezen te hebben, alsof al dat vet uit al je poriën komt sijpelen. Daarom is dat voor mij echt zo'n gelegenheidsding voor als je écht geen tijd hebt en je gauw weer door moet, op een lange festivaldag of zoiets.


Mooie beschrijving met veel waarheid.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-04-2017 19:59 by M. Profiel van M.

Pickles moet je mijden ja, de centen totaal niet waard. Smakers heeft betere burgers, betere broodjes, betere frieten.

Beste burger die ik in NL heb gegeten was bij de Thrill Grill van Robert Kranenborg.

Wel weer een zaak vol bedachtzame speciaalbrillen *oeps* -baarden *pardon* -bieren, dus ja, oei, beter maar niet gaan, dus want ja, je zou eens iets oplopen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-04-2017 20:05 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ach ja, wat loop ik ook te bazelen, ik trek mcdonalds publiek ook niet. Ik vergat even dat ik irl eigenlijk helemaal niet van de groepen mensen ben, hehe.

Wat ik ook al eerder zei, als we mcdonalds/bk/kfc eten, dan haal ik het en eten we het thuis.

Ik pas wel beter thuis in een mac, mijn bijnaam alhier is kapitein joggingbroek. Dat weet ik.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-04-2017 20:10 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Op de Thomos door de McDrive. Zal ze leren.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-04-2017 20:11 by M. Profiel van M.

quote:
Op 24 april 2017 20:05 schreef F.Jacobse het volgende:
Ach ja, wat loop ik ook te bazelen, ik trek mcdonalds publiek ook niet. Ik vergat even dat ik irl eigenlijk helemaal niet van de groepen mensen ben, hehe.

Wat ik ook al eerder zei, als we mcdonalds/bk/kfc eten, dan haal ik het en eten we het thuis.

Ik pas wel beter thuis in een mac, mijn bijnaam alhier is kapitein joggingbroek. Dat weet ik.




Gewoon met de scootmobiel in de Thrill Grill gaan zitten, heb je de zaak binnen 2 minuten voor jezelf


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-04-2017 20:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 april 2017 19:34 schreef Snaack het volgende:

Practice what you preach, homo.


Haha, zeker niet. Dat van die ad hominems was aan Faalhaas gericht. Ik moest om die rant van jou erg lachen. Ik heb jou ook nog niet kunnen betrappen op het humorloos tegen achilleshielen blijven trappen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-04-2017 20:36 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

De scootmobiel? Godver...






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-04-2017 20:45 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 april 2017 20:28 schreef bastianus het volgende:
Ik moest om die rant van jou erg lachen.




... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-04-2017 20:51 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-04-2017 20:54 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 april 2017 20:28 schreef bastianus het volgende:

Haha, zeker niet. Dat van die ad hominems was aan Faalhaas gericht. Ik moest om die rant van jou erg lachen. Ik heb jou ook nog niet kunnen betrappen op het humorloos tegen achilleshielen blijven trappen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-04-2017 21:03 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Oja.

Chicken big mac. Sowieso moet je niet met de big mac klooien. Maar noem het dan iig de big mac chicken. Bekt veel beter.

Ik ga hem niet proberen, btw. Te raar, vind ik.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-04-2017 21:05]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-04-2017 21:04 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Zo zeg... ZM heeft OWW niet nodig om de relnicht uit te hangen.

Kooooooommmaarkommaakommaakommaaaaarrrrr


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-04-2017 21:08 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 24 april 2017 21:04 schreef Fusion het volgende:
Zo zeg... ZM heeft OWW niet nodig om de relnicht uit te hangen.

Kooooooommmaarkommaakommaakommaaaaarrrrr


Voor de zekerheid een quote. Want dit is wel een heel enthousiaste uitnodiging.

Een lange , met een paar r'en.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-04-2017 22:08 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 24 april 2017 21:03 schreef F.Jacobse het volgende:
Oja.

Chicken big mac. Sowieso moet je niet met de big mac klooien. Maar noem het dan iig de big mac chicken. Bekt veel beter.

Ik ga hem niet proberen, btw. Te raar, vind ik.





In Dubai al eens zo'n ding gegeten.. Een Maharadja Mac want geen rundvlees ofzo. GADVERDAMME.

Geen grote McDonalds-fan overigens, maar zo heel af en toe zo'n Big Mac gaat er prima in.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-04-2017 22:10 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 24 april 2017 21:03 schreef F.Jacobse het volgende:
Maar noem het dan iig de big mac, chicken.


Fixed.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-04-2017 22:15 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Zo'n registrated tekentje zal er wel tussen moeten staan, lijkt me.

Maar is dus niks, hehe.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-04-2017 22:16]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-05-2017 12:52 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

McDonald's in het centrum hier is per direct dicht. Teveel concurrentie van de Mac aan de snelweg.

Jaja, was gewoon een veredeld koffiehuis geworden.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-05-2017 16:05 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Taco Bell is me in Eindhoven nog steeds niet gelukt. er staan altijd als ik er toevallig langs wandel Sovjet Unie-achtige rijen tot een metertje of wat op straat, en om nu in weer en wind te gaan staan om vervolgens een fast food-aftreksel van de Mexicaanse keuken naar binnen te laten glibberen gaat wel wat te ver. De tokkie in mij wil desalniettemin toch een keer Taco Bellen in Nederland.


quote:
Op 24 april 2017 17:04 schreef Snaack het volgende:
Aaaaaaaaaaand he does it again!

Wat er echt gebeurt:
Je gaat een burgert eten en vraagt of ze de ketchup laten zitten.

Wat er volgens Ralph gebeurt
Ralph gaat naar een etablissement dat wereldwijd bekend staat om haar meer dan uitstekende hamburgers, zelfs koning Alexander komt hier weleens dineren met zijn gezin.

Bij binnenkomst geeft Ralph een veelbetekenend knikje aan de chef de cuisine - het startsein voor de fabricage van de Ralphburger Deluxe. Een karwei van enorme proportie, want dit is geen gewone burger, nee, dit is maatwerk beste mensen!

Terwijl Ralph zich laaft aan een uitstekend getapt biertje, vanzelfsprekend op exact de juiste temperatuur geserveerd, gutst het zweet de keuken uit.

En dan is hét moment daar, na al dat zwoegen kan onze hautain Ralph, alom gerespecteerd in burgerminnende kringen, zijn tanden zetten in een werkelijk hemelse hamburger.

Hier is geen sprake meer van fastfood mensen. Dit is haute cuisine pur sang!!

Ik denk trouwens dat je gewoon Ralf heet, en geen Ralph.


De post van het jaar gaat naar Snaack.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen