IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Throne Fest 2017 3 & 4 juni @ Kubox, Kuurne (Bel) Vorige pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-06-2017 9:21 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2017 9:14 schreef Hypnos het volgende:
verdamme, ik heb mijn ticket niet gezien in mijn inbox, ik vind het niet. Hoe kan ik dat nu nog achterhalen/krijgen?
Je kunt toch zoeken in je inbox op thronefest? Of op event-tickets.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-06-2017 9:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

geluykt


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-06-2017 20:49 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



Alkerdeel erbij.

NEW TIME-SCHEDULE FOR SUNDAY:

- The Committee: 13h30 – 14h30
- Alkerdeel: 14h50 – 15h30
- Wiegedood: 15h55 – 16h45
- Misthyrming: 17h10 – 18h00
- Massemord: 18h25 – 19h15
- Cult of Fire: 19h45 – 20h45
- Gaahls Wyrd: 21h15 – 22h15
- Dark Funeral: 22h45 - …


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-06-2017 21:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

altijd fiësta


signature


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 03-06-2017 23:37 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Hopen dat er wat op YouTube komt, ik kan helaas niet. Had vooral Marduk willen zien, met die set.


Hafgufa


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-06-2017 12:10 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Zaterdag: Ars Veneficium was een leuke opener, nul originaliteit maar gewoon lekkere snelle black metal Cryfemal deed alles in het Frans en speelde goed maar was ook niet bijzonder, Nadra dito maar dan niet in het Frans, Furia was fantastisch echt nog zoveel beter dan op cd die al niet misselijk is. Het merendeel van de nummers was van het laatste album meen ik. Hate was een etenspauze. Absu begon niet zo goed met The Coming of War, die had ik liever wat later in de setlist gehad. Veel nummers van mijn lievelingsalbum The Third Storm of Cythrául ook. Het tweede deel van de set werd gedaan door andere drummer zodat Prosciptor zijn handen vrij had om wat te bewegen tijdens de nummers. Nargaroth heb ik alleen de laatste drie nummers van gezien. Black fucking metal met vuurspuwer en zweep. Als laatste nummer speelden ze War van Burzum, kippenvel. Destroyer666 heb ik al beter gezien, maar dat kwam waarschijnlijk doordat ze teveel van de laatste cd speelden en te weinig hitjes. Marduk ragde Heaven Shall Burn er op net iets te hoge snelheid doorheen. Ik was daar al bang voor, de nummers komen dan toch net niet goed helemaal uit de verf en een tweede gitarist was ook niet verkeerd geweest. Leuk detail wel dat de zanger een regel tekst in Legion had gewijzigd: My name is Mortuus for I am dead. Wolves in de toegift ook nog.

Zondag: The Committee was live net zo langdradig als op album. Alkerdeel speelde hun laatste album integraal, maar zie ik liever op een wat kleiner podium. Wiegedood was indrukwekkend wat een muur die neer zetten met twee gitaristen en een drummer. Beste Belgische band van de laatste jaren wel. Massemord blies alles omver. Het is eigenlijk Furia met een andere zanger die andere muziek speelt. Ongelofelijk strak en met een goede afwisseling tussen de blaststukken en Moonfogachtige blackmetal. Cult of Fire had het hele theater weer mee gesleept, maar doet mij verder niks. Gaahl zijn Wyrd was toch wel het hoogtepunt van de vele hoogtepunten op het festival. Ze speelden een mix van Gorgoroth-, God Seed- en Trelldomnummers al kwamen er van die laatste maar twee (?) langs. De band was goed ingespeeld en Gaahl is natuurlijk de beste blackmetalzanger ooit dus het was puur genieten.
Dark Funeral speelde hun eerste album, en die ken ik eigenlijk helemaal niet zo , maar het verraste mij hoe goed het was.

Leuk festival, leuke mensen, leuke merchstandjes. Enige minpunt was het bier. Ik ben het merk weeral vergeten, maar lekker was anders.

Dank ook aan Hypnos voor te rijden.

Edit: Hele Myspirming vergeten. Was goed gespeeld maar matige nummers. Ik heb er niks mee.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 07-06-2017 12:18]


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-06-2017 12:12 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2017 23:37 schreef Ravnajuv het volgende:
Hopen dat er wat op YouTube komt, ik kan helaas niet. Had vooral Marduk willen zien, met die set.
En staan al wat (stukken van) nummers op youtube. https://www.youtube.com/watch?v=a3Vzosq9soY


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-06-2017 15:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-06-2017 1:04 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Erg sterke editie met als absolute uitschieters voor mij Cult of Fire, Misþyrming, Absu en Alkerdeel. Niet alle bands kunnen zien helaas, vooral spijt van Nadra te hebben moeten missen, maar voor het overige ook geen enkel zwak optreden gezien. Volgend jaar gewoon opnieuw


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-06-2017 12:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Nadra was het beste


signature


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen