IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metal Méan Festival : 19/08/2017 -Bel Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-08-2017 13:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat en de "NO Black Metal" inderdaad.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2017 14:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

je zegt het


signature


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 17-08-2017 23:12 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Presente!
Laat maar weten of ik nog iets mee kan nemen voor iemand (CD's, LP's of cassettes dus).



Sjon
Usericon van Sjon
Posted 20-08-2017 21:38 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Plus:
Suffocation
De broodjes worst
Ulcerate
Bofferding
lekker klein

Min:
Geen Patat (ook geen friet trouwens)
De broodjes hamburger
Geen koffie op het festivalterrein


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-08-2017 1:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Suffocation was wel de band van de dag ja . Voor het overige niet veel geweldige optredens gezien, al was Candlemass zoals verwacht wel erg goed en Ulcerate ook best intens. Maar altijd een gezellig festival, ongeacht de line-up.


Faustian Spirit of the Earth


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-08-2017 7:38 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2017 21:38 schreef Sjon het volgende:

Min:
Geen Patat (ook geen friet trouwens)
De broodjes hamburger
Geen koffie op het festivalterrein



Een (Belgisch) festival zonder een frietkraam Nou moe. Dat maak je toch ook niet vaak mee.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-08-2017 12:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zo, dat was een leuk feestje! Goede optredens gezien van Goat Torment, Ulcerate, Vital Remains, Angelcorpse en Suffocation. Leuk festival en idd niet al te groot. Helaas waren er ook wat minpunten: Nazi's bij Angelcorpse en een tip voor de organisatie: Koop een scanner, want handmatig namen afstrepen bij de entree is niet meer van deze tijd. Gevolg: Uur in de rij gestaan en zo Uada moeten missen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-08-2017 12:13 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

In Wallonië is zo'n jobcreatie broodnodig.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-08-2017 17:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

++
Kleinschalig
Een van de goat bands klonk best heel oké
Ulcerate
Vital Remains
Suffocation (het is gewoon niet hetzelfde, maar wel lekker)
Possessed
Candlemass was fantastisch
Bofferding
Geen blubber ellende
Podium in een tent


-
Voedsel op terrein, alleen de plantaardige kebab optie was goed te doen
Rijen bij de dixies, overstromende pisbakken
Kersenmeukbier
Uur in de rij in de regen en Uada moeten missen wegens handmatig afstrepen van namen
Camping DJ met bananen fetisj in de ochtend, gewoon NEE

Mooi festival, volgend jaar denk ik wel weer naar toe.


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-08-2017 17:45]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-08-2017 18:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2017 17:45 schreef MMayo het volgende:

Camping DJ met bananen fetisj in de ochtend, gewoon NEE

Dat had ik kunnen zijn!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 21-08-2017 18:47 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

De wc status was inderdaad wel een beetje matig, ik was wel weer blij dat ik een man ben.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 21-08-2017 22:42 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

De punten die hierboven al aangegeven werden als minpunten waren inderdaad op zijn Waals georganiseerd.
Dat is niet alleen bij een festival als dit maar ook bij andere uitgaansgelegenheden zoals extravagantere happenings in Waalse clubs.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-08-2017 8:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2017 18:43 schreef bastianus het volgende:
Dat had ik kunnen zijn!


Inderdaad.

quote:
Op 21 augustus 2017 18:47 schreef Sjon het volgende:
De wc status was inderdaad wel een beetje matig, ik was wel weer blij dat ik een man ben.


Waren wij ook blij mee, jij hendelvinder!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen