IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Islamitische partij in Turkije haalt grote overwinning Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2002 20:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ben benieuwd hoe het er verder zal gaan. Zal de scheiding tussen regering en godsdienst, die met kracht door Ataturk werd ingevoerd, voorbij zijn? Het leger zal dit niet leuk vinden!
Ik dacht wel dat het milde moslims waren dus ik verwacht geen nieuw Iran ofzo.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-11-2002 20:04 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Turkije is geen fijn land moet ik je bekennen.
Corrupt, geen goed rechtsysteem etc.
Slechter kan het er niet op worden.


joeri
Usericon van joeri
Posted 03-11-2002 20:04 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik hoorde dat de VS ze steunde...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-11-2002 20:04 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

In de Islamitische wetten is staat en religie toch onlosmakelijk met elkaar verbonden, dacht ik?
Of het nou milde of extreme moslims zijn maakt dan niet zoveel uit...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-11-2002 20:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

turkije zou toch ook bij de EU komen

aaaaargh nej


Je moeder.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-11-2002 20:05 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 20:02 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het er verder zal gaan. Zal de scheiding tussen regering en godsdienst, die met kracht door Ataturk werd ingevoerd, voorbij zijn? Het leger zal dit niet leuk vinden!
Ik dacht wel dat het milde moslims waren dus ik verwacht geen nieuw Iran ofzo.


Zag het gisteren avond op teletekst ja, maar zou me d'r maar niet druk om maken zonder instemming van de legertop gebeurt er helemaal niks in Turkije en zeker geen moslim staat.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-11-2002 20:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 20:05 schreef karnivoor het volgende:
turkije zou toch ook bij de EU komen

aaaaargh nej


NeeeeH!
Dan zitten ze dus echt allemaal hier binnen de kortste keren....


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2002 20:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 20:04 schreef Heiden het volgende:
In de Islamitische wetten is staat en religie toch onlosmakelijk met elkaar verbonden, dacht ik?
Of het nou milde of extreme moslims zijn maakt dan niet zoveel uit...


Ik weet het ook niet. Maar al Turkije bij Europa wil horen zullen ze geen rare fratsen uit moeten gaan halen. En het leger daar is geen aanhanger van de strenge islam. Maar aan de andere kant, ik hoorde op het nieuws dat ze zelfs mogelijk een absolute meerderheid hebben. dus dat kan weer tegen een mildere vorm pleiten. We zullen wel zien.

Trouwens, in Israel zal het ook leuk worden. De nieuwe regering is zo rechts dat Sharon het meest links is.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2002 20:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 20:05 schreef karnivoor het volgende:
turkije zou toch ook bij de EU komen

aaaaargh nej


, ach, hoe meer zielen, hoe meer vreugd! (NOT!)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-11-2002 20:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 20:05 schreef karnivoor het volgende:
turkije zou toch ook bij de EU komen

aaaaargh nej


cyprus iig waarschijnlijk wel, erg apart aangezien cyprus 50% turks is (50% grieks).

maarre CDA was toch bij ons ook aan de macht, bedoel is dat nu zo bijzonder, misschien id die partij wel de turske CDA variant


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2002 20:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 20:26 schreef ghoulliette het volgende:
cyprus iig waarschijnlijk wel, erg apart aangezien cyprus 50% turks is (50% grieks).

maarre CDA was toch bij ons ook aan de macht, bedoel is dat nu zo bijzonder, misschien id die partij wel de turske CDA variant


Laten we het hopen want Turkije als een extreme moslim staat zou de stabiliteit van de regio nietveel goeds doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-11-2002 20:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mocht turkije zich niet beteren (lees verwesteren) dan zal het iig niet tot de EU mogen toetreden. Ze zitten ook niet bij de binnenkort toetreden landen in het rijtje.

(die bovendien de komende tijd geen geld ontvangen uiot landbouwpotjes, omdat er een uitbreidings potje voor hun is.

eu heeft meerder potjes. geld wat uit de potjes over is gaat direct terug naar de lidstaten (wat er per jaar over is) kosten mogen niet overgeheveld worden. geld datr vorige 2 jaren al aan de uitbreidingslanden beloofd zit is al lang weer in de portomonnee van de lidstaten. en waarom willen ze landbouw hervormingen, zodat ze nog meer geld terug krijgen. er is jaarlijks al veel geld over uit de landbouwpotjes.

ik ben btw wel voor hervormingen zeker aangezien landbouw 45% van de kosten van de EU bedraagt.


joeri
Usericon van joeri
Posted 03-11-2002 20:37 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

vaag, bij geschiedenis (ja ALWEER) heb ik geleerd dat turkije geen islamitisch land is. er was voor WW1 een groot Turks rijk. Ze waren de baas over de islamieten. er was toen veel islamitisch nationalisme. de engelse maakte dde daar gebriuk van door te beloven de islamiten te helpen (daar begon heel die palestina zooi mee)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-11-2002 21:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

@ joeri, heeft er iemand gezegd dat turkije geen islamietisch land is dan? zover ik weet zijn islamieten en moslims: 2 handen 1 buik


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-11-2002 21:07 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

@ joeri waar zit jij op school? Want dan denk ik er aan mijn eventueele kinderen daar niet heen te sturen...


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 03-11-2002 21:10 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 20:37 schreef joeri het volgende:
vaag, bij geschiedenis (ja ALWEER) heb ik geleerd dat turkije geen islamitisch land is. er was voor WW1 een groot Turks rijk. Ze waren de baas over de islamieten. er was toen veel islamitisch nationalisme. de engelse maakte dde daar gebriuk van door te beloven de islamiten te helpen (daar begon heel die palestina zooi mee)



Het Ottomaanse rijk bedoel je?


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


joeri
Usericon van joeri
Posted 03-11-2002 21:10 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

hmmz, ik weet dat mijn school zuigt, maar dat er ook nog van deze nonsens werd verspreid.....daar had ik geen weet van. zo blijkt maar weer, het meeste leer je op ZM

@dargull, in valkenswaard, geen aanrader


joeri
Usericon van joeri
Posted 03-11-2002 21:11 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 21:10 schreef Nibiru het volgende:
Het Ottomaanse rijk bedoel je?


hij noemde het het Turkse wereldrijk (zoiets als het Romeinse rijk was het.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-11-2002 21:13 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 21:11 schreef joeri het volgende:
hij noemde het het Turkse wereldrijk (zoiets als het Romeinse rijk was het.


het ottomaanse rijk gebouwd op de fundamenten van het byzanthijnse rijk (het oost-romeinse rijk was daar het fundament van).


joeri
Usericon van joeri
Posted 03-11-2002 21:15 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

volgens mij kan ik beter op ZM hangen dan naar school gaan


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-11-2002 21:16 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 21:15 schreef joeri het volgende:
volgens mij kan ik beter op ZM hangen dan naar school gaan


uiteraard veel leerzamer hier en nog gezelliger ook


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-11-2002 21:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

De ottomaanse hordes kwamen moordend en plunderend uit het oosten zo'n 600 jaar geleden. De weg naar het kasteel van hun koning Suleyman was geplaveid met de schedels van hun slachtoffers. Dat weet ik ervan, maar ik kan ook weer eens dingen door elkaar halen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-11-2002 21:27 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 21:25 schreef Heiden het volgende:
De ottomaanse hordes kwamen moordend en plunderend uit het oosten zo'n 600 jaar geleden. De weg naar het kasteel van hun koning Suleyman was geplaveid met de schedels van hun slachtoffers. Dat weet ik ervan, maar ik kan ook weer eens dingen door elkaar halen.


hehe en toen kwamen ze vlad dracul tegen die 30.000 otomaanse hoofdjes op staken spieste...



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-11-2002 21:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 21:27 schreef Dargull het volgende:
hehe en toen kwamen ze vlad dracul tegen die 30.000 otomaanse hoofdjes op staken spieste...




Vlad the Impaler heerscht de pandemonische pannen van het diabolische dak!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 03-11-2002 21:57 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik denk niet dat er veel problemen door komen.
Ze zijn niet zo gek om zich niet bij de EU aan te sluiten.


joeri
Usericon van joeri
Posted 05-11-2002 16:12 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 20:37 schreef joeri het volgende:
vaag, bij geschiedenis (ja ALWEER) heb ik geleerd dat turkije geen islamitisch land is. er was voor WW1 een groot Turks rijk. Ze waren de baas over de islamieten. er was toen veel islamitisch nationalisme. de engelse maakte dde daar gebriuk van door te beloven de islamiten te helpen (daar begon heel die palestina zooi mee)


lol, ik was wat in de war
islamitisch moet je hier overal veranderen in arabisch foutje......


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen