IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : River Of Souls Vorige pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-03-2019 18:24 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

Onverwacht?

Edit. Ah. Ok, dat is minder.

[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 13-03-2019 18:25]

"U lijkt sprekend op mijn moeder. Die had net zo'n stoel."

Hypnos
Haha, you're not a God
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2019 18:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oei

Hommeles?

Schuld, schaamte en spijt. De heilige drievuldigheid.

WMP
Usericon van WMP
Posted 13-03-2019 19:33 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Wat een manier om een muzikant uit een band te zetten.

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 13-03-2019 19:43 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit berichthttp://www.facebook.com/riverofsoulsband

Nee, we hadden geen hommeles binnen de band. Verre van eigenlijk. Hoewel de mededeling dat we niet verder konden gaan met hem, bij Mike onverwacht en erg koud op z'n bord kwam. Wat niet zo de bedoeling was. Maar slecht nieuws brengen is altijd lastig. Desalniettemin spijt het me enorm dat ik Mike enorm tegen de borst heb gestoten ermee.

De reden waarom we niet verder konden met Mike is omdat hij het te druk met de studie heeft. Het zag ernaar uit dat we heel lange tijd enkel konden oefenen 'voor de leuk', en niet konden optreden.
Uiteraard is de studie belangrijker dan de band, maar we wilden als band toch niet blijven wachten totdat Mike klaar is. Ik heb Mike gevraagd of hij de CD nog wilde inspelen om er toch een afronding aan te geven, maar dat wilde hij zelf niet.

De reden waarom we een nieuwe bandfoto hadden geplaatst, is eigenlijk omdat Mike het verzoek had dat we de bandfoto die we hadden asap van de page af zouden halen, vandaar dat we even een nieuwe hebben gemaakt en erop hebben geplaatst.
De reden waarom we (nog) geen toelichting hebben gegeven, is simpelweg omdat we eigenlijk nog niet weten welke stappen we nu gaan ondernemen. Voorlopig staat de band on-hold.

EDIT :
WMP, dacht je dat we de foto hadden geplaatst vóórdat we Mike en Patrick hebben medegedeeld dat we zonder hen verder gaan ? Dát zou inderdaad uitermate lomp zijn... Maar dat is dus niet het geval.

[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 13-03-2019 20:39]

Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 01-07-2019 21:32 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Vorie week verschenen nieuw werk. Is meen ik ook te vinden (als single) op iig Spotify, en volgens mij de meeste gangbare streamings diensten wel.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com