IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 14-6: Bongripper + Integrity + Primitive Man + 1 @ LuxorLive
Sorcha
Usericon van Sorcha
Posted 08-02-2017 19:54 by Sorcha Wijzig reactieProfiel van SorchaQuote dit bericht

Meer info: https://www.luxorlive.nl/agenda/bongripper-integrity-primitive-man-seven-sisters-of-sleep/
Event: https://www.facebook.com/events/147338652440078/

Doommetal grootheden Bongripper eren Europa met een tour en doen Arnhem aan voor een van de weinige shows In Europa. In samenwerking met Willemeen presenteren we vier gruwelijk harde bands uit het Sludge, Doom en Holyterror genre op één oorverdovende avond!

BONGRIPPER

Bongripper, het vierkoppige gezelschap uit Chicago staat bekend om hun instrumentale sludge-/doomnummers, voorzien van een monsterlijk logge sound. Dreigende klanken zwellen aan en gaan over in trage slopers om op in trance te komen.

INTEGRITY

Integrity werd in 1989 opgericht en de lijst wie er ooit in de band heeft gespeeld leest als een who is who van de metalcore. Geen wonder, want Integrity wordt door velen gezien als eerste band die hardcore met heavy metal mengde. Ook de teksten lijken beide harde genres te overlappen. Zowel religie en individualisme als occultisme komen aan bod.

PRIMITIVE MAN

Dat sludge metal een donker genre is lijkt ons duidelijk, maar zo duister en zwaar als dat van Primitive Man horen we maar zelden. Het begint al met de vernietigende vocalen die recht uit het graf lijken te komen. Voeg daar de razende drums en de zware, logge gitaarriffs aan toe en je krijgt de meest duivelse metal die je je kunt voorstellen. Een aantal jaar geleden bracht de band hun eerste plaat uit en deze staat van begin tot eind vol met verwoestende nummers waarvan zelfs de meest doorgewinterde fans bang naar hun moeder rennen.

Seven Sisters of Sleep

Seven Sisters of Sleep is afkomstig uit het zonnige Californië. De muziek die SSOS produceert is vooral duister. Sludge met elementen uit diverse harde (sub)genres.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 09-02-2017 16:23 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht




iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-02-2017 16:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dikke line-up. Tof dat Integrity er ook bij staat!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-02-2017 22:49 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Zo, dat is niet mis!



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-02-2017 23:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heilige kaka.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 10-02-2017 11:49 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Ken alleen Integrity maar en al eens live gezien. Iets zegt me dat ik die andere shit ook niet dig...


TUFKAM


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 10-02-2017 13:20 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

Doet Bongripper eigenlijk nog wat relevants? Ik heb die laatste plaat (uit 2014 alweer) nog helemaal niet gehoord, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ze zo'n beetje vergeten ben. Hoewel ik Satan Worshipping Doom indertijd echt wel een toffe plaat vond, is het niet echt een blijvertje gebleken.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-02-2017 13:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vond die laatste plaat (Miserable) toch wel heel erg goed. Eigenlijk hebben ze bijna alleen maar sterke platen, al luister ik er amper naar. Hun beste track is die op de split met Hate.

Zou Miserable en The Great Barrier Reefer boven Satan Worshipping Doom durven plaatsen. Hippie Killer op hetzelfde niveau.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-02-2017 21:22 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

miserable is hun meest harde plaat denk ik. Ze worden ook steeds beter live.



Sorcha
Usericon van Sorcha
Posted 25-02-2017 14:03 by Sorcha Wijzig reactieProfiel van SorchaQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2017 21:22 schreef tomcat ha het volgende:Ze worden ook steeds beter live.


Juist! Komt dat zien!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-02-2017 17:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2017 14:03 schreef Sorcha het volgende:
Juist! Komt dat zien!


Doe ik. Maar dan in de Effenaar.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Sorcha
Usericon van Sorcha
Posted 06-04-2017 12:57 by Sorcha Wijzig reactieProfiel van SorchaQuote dit bericht

Helaas heeft Seven Sisters of Sleep hun deelname vanwege persoonlijke omstandigheden moeten annuleren. Het is nog onduidelijk of er een vervangende band komt. Lees hieronder het officiële statement van de band:

'Due to unforeseen personal reasons, we are unable to join INTEGRITY on their European tour this June. We were very excited about it and are sorry to disappoint.' - SSOS


Sorcha
Usericon van Sorcha
Posted 07-05-2017 10:42 by Sorcha Wijzig reactieProfiel van SorchaQuote dit bericht

Om alvast een beetje in de stemming te komen, hierbij een teaser van de nieuwe van Integrity:



Sorcha
Usericon van Sorcha
Posted 02-06-2017 13:44 by Sorcha Wijzig reactieProfiel van SorchaQuote dit bericht

TIMETABLE:
[19:00] DOORS
[19:30 - 20:15] PRIMITIVE MAN
[20:35 - 21:20] INTEGRITY
[21:40 - 22:50] BONGRIPPER


Sorcha
Usericon van Sorcha
Posted 11-06-2017 2:18 by Sorcha Wijzig reactieProfiel van SorchaQuote dit bericht

Aankomende woensdag!


Sorcha
Usericon van Sorcha
Posted 14-06-2017 14:46 by Sorcha Wijzig reactieProfiel van SorchaQuote dit bericht

Vanavond!


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 15-06-2017 23:31 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

wat een fenomeen zijn ze aan het worden zeg. man man man.
vrij goed gevulde luxor ook ondanks dat eindhoven niet eens zo ver weg is.



Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen