IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Eindhoven metal meeting 2017 Vorige pagina | Volgende pagina
powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 24-03-2017 11:16 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Ik denk daar anders over.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-03-2017 12:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dus anno 2017 wordt er nog steeds gegooid met het "dat is geen metal!!1!"-argument?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 24-03-2017 12:21 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Duidelijk. anders moet je gewoon je fest geen metal fest noemen.


TUFKAM


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 24-03-2017 12:40 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Precies wat TUFKAM zegt.
Eindhoven METAL Meeting heet het toch?

Kijk, bij Roadburn kun je alle kanten opgaan vanwege de naam. Desnoods programmeert men daar K3, Justin Bieber etc.
Men heeft er dit jaar hip hop staan in de vorm van Dalek. Niet mijn ding maar mij zal je daar niet over horen zeggen dat het er niet thuishoort omdat het geen metal is. Dool kan ik prima hebben, maar zoals ik al zei hoor dat voor mij niet op een metalfestival thuis. Dool op Roadburn, zoals vorig jaar, geen enkel probleem mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 24-03-2017 12:44]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-03-2017 12:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dan neemt Graspop ons ieder jaar in de maling?

En waarom struikelt er dan niemand over Extreme Noise Terror? Trueheidsgehalte?

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-03-2017 12:45]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 24-03-2017 12:45 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2017 12:43 schreef BenKnuckles het volgende:
Dan neemt Graspop ons ieder jaar in de maling?


Heet toch Graspop Metal Meeting tegenwoordig?


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 24-03-2017 13:03 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Bij Waldrock was het toch ook geen probleem dat er meer metalbands speelden dan rockbands?


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-03-2017 13:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2017 18:13 schreef MindkillerNL het volgende:
Dool is wel fijn ter afwisseling, plus live ook erg sterk.

Inmiddels zijn ook Extreme Noise Terror en Coroner toegevoegd aan de line-up.
Kijk. Dat zijn de berichten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 24-03-2017 13:09 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Hetzelfde geld trouwens voor al die shit festivals als Maryland netherlands deathfest..DEATH fest ???? nee, vroeger ja toen ze nog wisten dat een DEATH fest alleen maar death metal bands had. Nu worden er op zo een fest black metal, grindcore en zelfs walgelijke gothic metal bands neergezet...Niet te doen.


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 24-03-2017 13:10 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2017 12:40 schreef Buiksmurf het volgende:
Precies wat TUFKAM zegt.
Eindhoven METAL Meeting heet het toch?

Kijk, bij Roadburn kun je alle kanten opgaan vanwege de naam. Desnoods programmeert men daar K3, Justin Bieber etc.
Men heeft er dit jaar hip hop staan in de vorm van Dalek. Niet mijn ding maar mij zal je daar niet over horen zeggen dat het er niet thuishoort omdat het geen metal is. Dool kan ik prima hebben, maar zoals ik al zei hoor dat voor mij niet op een metalfestival thuis. Dool op Roadburn, zoals vorig jaar, geen enkel probleem mee.


Niks aan toe te voegen.


TUFKAM


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 24-03-2017 17:31 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

een hard rock band met duidelijk overlap met metal past toch prima. Wat als Praying Mantis zou spelen? of een band dat een regelrechte kloon is van Thin Lizzy omstreeks 75?



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-03-2017 17:35 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Pukkelpop is dus enkel voor/door jeugdige puistenkoppen?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 24-03-2017 18:58 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2017 17:35 schreef Natural Disaster het volgende:
Pukkelpop is dus enkel voor/door jeugdige puistenkoppen?


Niet zo bijdehand nu. je post gaat nergens over.


TUFKAM


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-03-2017 20:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik snap niet dat jullie zo moeilijk dien. Er is een hotel op loopafstand, er komen veel kameraden, ze hebben rumcola, er is goed vreten in de buurt, en de line-up is beslist niet verkeerd. En als het je niet bevalt blijf je toch weg? Kun je thuis lekker aan de piet rukken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 24-03-2017 20:56 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Ik ga in eindhoven alleen naar het sound of the revolution fest. die hardcore gasten snappen het tenminste wel. die flikkeren geen metal bands op hun fests.


TUFKAM


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-03-2017 20:59 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2017 20:54 schreef bastianus het volgende:
Kun je thuis lekker aan de piet rukken.


Dat zal het dan wel weer worden eind dit jaar.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-03-2017 21:13 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Maar moet hij dan zwart zijn?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-03-2017 21:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-03-2017 21:45 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2017 13:09 schreef TUFKAM het volgende:
Hetzelfde geld trouwens voor al die shit festivals als Maryland netherlands deathfest..DEATH fest ???? nee, vroeger ja toen ze nog wisten dat een DEATH fest alleen maar death metal bands had. Nu worden er op zo een fest black metal, grindcore en zelfs walgelijke gothic metal bands neergezet...Niet te doen.


Ach man, je bent er nog nooit geweest


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 24-03-2017 21:59 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2017 21:45 schreef MetalJan het volgende:
Ach man, je bent er nog nooit geweest


Klopt. mij te duur die grap
ik ga alleen naar shows om de hoek weet je toch


TUFKAM


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 24-03-2017 22:11 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2017 20:54 schreef bastianus het volgende:
Kun je thuis lekker aan de piet rukken.


Heb ik de vorige keer gewoon in de Heavy Vethal gedaan.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-03-2017 22:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2017 22:11 schreef Buiksmurf het volgende:
Heb ik de vorige keer gewoon in de Heavy Vethal gedaan.
Dat je die nog kon vinden..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 24-03-2017 22:37 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Ik zocht gewoon naar die gast met zijn Geef Chips shirt die met een bebrilde kleine maat van hem er was


MindkillerNL
Usericon van MindkillerNL
Posted 25-03-2017 10:11 by MindkillerNL Wijzig reactieProfiel van MindkillerNLQuote dit bericht

Ik heb juist geen moeite met afwisseling. Het stukje grijs gebied waar de metal en rock elkaar ontmoeten, dat zijn bands die op zowel een rock als metal georiënteerd festival kunnen staan.

De afwisseling is fijn voor de muziekliefhebbers met een bredere smaak, waarvan er denk toch altijd meer van zijn dan de puristen die zich beperken tot één genre. En ook voor die puristen is die afwisseling fijn, want het verzorgt voor minder kans op overlap van bands die je wel wilt zien. Of tenminste voor een eet-momentje.


Ik haat aardbeien


Northward
Usericon van Northward
Posted 25-03-2017 13:46 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2017 20:56 schreef TUFKAM het volgende:
Ik ga in eindhoven alleen naar het sound of the revolution fest. die hardcore gasten snappen het tenminste wel. die flikkeren geen metal bands op hun fests.

Life of Agony?



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen