IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Eindhoven metal meeting 2017 Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2017 15:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2017 22:37 schreef Buiksmurf het volgende:
Ik zocht gewoon naar die gast met zijn Geef Chips shirt die met een bebrilde kleine maat van hem er was


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-07-2017 22:46 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Master's Hammer, zie ik net op de facebook van... Master's Hammer.

Nou is de setlist enorm belangrijk, oftewel oud werk, anders is het voor mij vrij zinloos om te gaan. Maar als het zo is, dat het zo is...

Dit is een band die ik heel erg graag live zou willen zien.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 31-07-2017 23:12 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2017 22:46 schreef F.Jacobse het volgende:
Master's Hammer...........

Dit is een band die ik heel erg graag live zou willen zien.





owjee.... Wim toch... dan moet gij op reis, gij huischmusch !


lampje


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-07-2017 23:22 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Als het een band is die ik echt wil zien, dan ga ik echt wel. Mits eega mee kan, natuurlijk.

Naar wacken geweest, alleen voor carnivore, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-07-2017 23:32 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Maar het zou een hel zijn, dat wel, ja.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 31-07-2017 23:35 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

idd erg gaaf maar weet nog niet helemaal zeker of ik kan.
setlist is volgens mij voorlopig vooral ouwe nummers maar nieuwere werk is best goed te doen.

edit:
kijk eens een setlist
https://www.setlist.fm/setlist/masters-hammer/2017/futurum-prague-czech-republic-33e4b085.html

[Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 31-07-2017 23:37]



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-07-2017 23:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Madra jakoten toetihat!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-07-2017 23:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ruralni dobro, kurva!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-07-2017 23:54 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Iig jama pekel.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-07-2017 23:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ja, dat zag ik ook. Erg gaaf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Bloedarend
Usericon van Bloedarend
Posted 01-08-2017 0:01 by Bloedarend Wijzig reactieProfiel van BloedarendQuote dit bericht

Gezellig!


Hakuna matata


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-08-2017 0:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Eindelijk de kans om Necrocock een keer in het echt te aanschouwen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Bloedarend
Usericon van Bloedarend
Posted 01-08-2017 0:58 by Bloedarend Wijzig reactieProfiel van BloedarendQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2017 0:02 schreef bastianus het volgende:
Eindelijk de kans om Necrocock een keer in het echt te aanschouwen.


De boks loaten zakken en ie ziet er ook ene.


Hakuna matata


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 01-08-2017 2:01 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2017 23:32 schreef F.Jacobse het volgende:
Maar het zou een hel zijn, dat wel, ja.





Krijg je een paar biertjes van mij om de hel wat dragelijker te maken


[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 01-08-2017 15:45]


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-08-2017 15:44 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Die heb ik dan wel nodig, ja.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 01-08-2017 17:16 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Je kunt ook gewoon 10 minuten voor Masters Hammer begint binnen komen, en meteen daarna weer weggaan.

Doen wij hier regelmatig, alleen kijken wat we willen zien en snel weer naar huis, hehe.

Ik moet je wel waarschuwen, ik vind EMM wel echt gruwelijk druk altijd. Leuk festival, absoluut, maar wel erg druk. Maar zou leuk zijn, kom een drankje doen bij de Goddess stand.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-08-2017 19:28 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nou ja, 10 minuten is misschien wat overdreven, maar ik ga zeker niet de hele dag daar rondlopen, als ik al ga.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 01-08-2017 22:15 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

als je Merciless niets vind is er toch iets mis met je



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-08-2017 22:26 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

LOL! Ik zou het even moeten terug luisteren, want dat is lang gelee. Maar het is iig niet blijven hangen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-08-2017 19:43 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Je hield toch niet van drukte? Dan zou ik maar in de grote zaal blijven hangen


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-08-2017 8:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De vrijdag ziet er voor mij wel interessant uit. Maar EMM kennende zal Cult of Fire wel weer om 02.00u 's nachts spelen, zodat ik niet meer thuis geraak.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2017 8:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2017 19:43 schreef MetalJan het volgende:
Je hield toch niet van drukte? Dan zou ik maar in de grote zaal blijven hangen


Ja, want daar is het gelukkig nooit druk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 03-08-2017 8:39 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Grootste probleem is gewoon dat De Effenaar een klotezaal is, om het eventjes zachtjes uit te drukken. Vaak bagger geluid (vooral in de kleine zaal) en veel te druk in de kleine zaal en bij de grote bar beneden en de doorgang van de grote bar langs de toiletten naar de kleine zaal toe.

Echter, de line-up van EMM zorgt er al jaren voor dat ik eenmaal per jaar De Effenaar bezoek.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 05-08-2017 1:20 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik vind juist dat het in de grote zaal vaak geluid erg matig is. Niet dat de kleine zaal geweldig geluid heeft maar in iedergeval iets beter.

Moet ook zeggen dat ik dit vooral langs zie komen tijdens de EMM en niet zo veel met andere dingen die ik daar af en toe zie.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-08-2017 12:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2017 8:39 schreef Buiksmurf het volgende:
Grootste probleem is gewoon dat De Effenaar een klotezaal is, om het eventjes zachtjes uit te drukken. Vaak bagger geluid (vooral in de kleine zaal) en veel te druk in de kleine zaal en bij de grote bar beneden en de doorgang van de grote bar langs de toiletten naar de kleine zaal toe.

Echter, de line-up van EMM zorgt er al jaren voor dat ik eenmaal per jaar De Effenaar bezoek.


Dit inderdaad, exact.

Ik vind die drukte ook echt niet tof, vorig jaar bij sommige bands vroegtijdig afgehaakt omdat ik het veel te druk vond. Toch elk jaar weer gaan, leuke lineup en altijd gezellig.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen