IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Eindhoven metal meeting 2017 Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-08-2017 12:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 3 augustus 2017 8:39 schreef Buiksmurf het volgende:
Grootste probleem is gewoon dat De Effenaar een klotezaal is, om het eventjes zachtjes uit te drukken. Vaak bagger geluid (vooral in de kleine zaal) en veel te druk in de kleine zaal en bij de grote bar beneden en de doorgang van de grote bar langs de toiletten naar de kleine zaal toe.

Echter, de line-up van EMM zorgt er al jaren voor dat ik eenmaal per jaar De Effenaar bezoek.


Al het positieve aan de oude Effenaar heeft men destijds voor de nieuwbouw mee gesloopt ja.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-09-2017 2:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

B&B geboekt op ongeveer 50M afstand van de ingang van de Effenaar. 55€ per nacht.
XXL en Co kunnen op hun wenkbrauwen naar huis kruipen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-11-2017 8:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

My Dying Bride cancellation

Due to unforeseen personal circumstances, My Dying Bride regretfully have to cancel their appearance at the Eindhoven Metal Meeting festival. We send the band our full support, and respect their decision. Our apologies to all the fans that wanted to see them. Please understand this situation was out of both parties’ control.

We’re looking for a worthy new addition to complete our line-up again. We hope to have news for you soon.



Dark Tranquillity is inmiddels toegevoegd.

Wat mij betredt een prima aanvulling.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-11-2017 9:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2017 8:58 schreef XXL het volgende:
My Dying Bride cancellation

Due to unforeseen personal circumstances, My Dying Bride regretfully have to cancel their appearance at the Eindhoven Metal Meeting festival. We send the band our full support, and respect their decision. Our apologies to all the fans that wanted to see them. Please understand this situation was out of both parties’ control.

We’re looking for a worthy new addition to complete our line-up again. We hope to have news for you soon.



Dark Tranquillity is inmiddels toegevoegd.

Wat mij betredt een prima aanvulling.

Verstopte zwanenhals? Goede vervanger inderdaad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-11-2017 19:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Tijdschema online:





F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-11-2017 21:04 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Wat idioot laat, dat Master's Hammer, sjeezzz...

Goed dat ik niet ga, want dat had ik nooit gehaald.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 23-11-2017 21:45 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Mensen die terug gaan met het OV zijn in ieder geval best wel genaaid met de timetable van zaterdag.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-11-2017 22:00 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dat ook, ja.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-11-2017 7:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2017 21:45 schreef HierIsMike het volgende:
Mensen die terug gaan met het OV zijn in ieder geval best wel genaaid met de timetable van zaterdag.


Dat is ieder jaar zo.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-11-2017 7:55 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ow, dan is het goed.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-11-2017 8:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Uiteraard niet, je kon het alleen al zien aankomen.

Vandaar ook mijn post in augustus:

quote:
Op 3 augustus 2017 8:21 schreef Mark Z het volgende:
De vrijdag ziet er voor mij wel interessant uit. Maar EMM kennende zal Cult of Fire wel weer om 02.00u 's nachts spelen, zodat ik niet meer thuis geraak.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 24-11-2017 10:26 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Ik kan niet garanderen dat ik Masters Hammer nog mee ga krijgen idd. Toch jammer.

Verder is de line up in mijn ogen eigenlijk niet zoveel, My Dying Bride was het enige echt gave vond ik wat erop stond. Venom is altijd leuk natuurlijk, maar al tig keer gezien in verschillende samenstellingen.

Benieuwd of ik uberhaupt een band zie, de afgelopen 3 of 4 jaar geen een band gezien.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2017 11:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik ben blij dat we een hotel geboekt hebben. Wel een beetje kalm aan doen met de drank dan om Master's Hammer te zien. Wel vreemd dat zo'n cultband pas zo laat op de bill staat, maar ik vermoed dat het is omdat het toch wel muziek voor gevorderden is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-11-2017 21:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zit nog te twijfelen tussen de vrijdag of Solstafir in R'dam. De zaterdag vind ik niet zo boeiend.


Room101
Usericon van Room101
Posted 24-11-2017 21:50 by Room101 Wijzig reactieProfiel van Room101Quote dit bericht

Tankard en Coroner
Jammer dat MDB er niet meer staat, want voor de rest valt het me wat tegen dit jaar..


smallie
Usericon van smallie
Posted 25-11-2017 12:42 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Line up lijkt meer mensen niet aan te spreken want itt andere jaren nog niet uitverkocht toch? Vind het echter zo wel okee. Maar de timetable had indeedaad wel wat beter gemogen.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-11-2017 13:08 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 25 november 2017 12:42 schreef smallie het volgende:
Line up lijkt meer mensen niet aan te spreken want itt andere jaren nog niet uitverkocht toch? Vind het echter zo wel okee. Maar de timetable had indeedaad wel wat beter gemogen.


Ik snap de posities van Master's Hammer, Jess and the Ancient Ones en The Great Old Ones op de timetable niet. Jess and the Ancient Ones zou een perfecte band zijn om wat vroeger te zetten: zeer goede opwarming; psychedelische rock à la Jefferson Airplane. The Great Old Ones heeft een hele vette middenweg tussen jaren '90 blackmetal (vooral Emperor) en de post-kant van het subgenre, bijvoorbeeld Altar of Plagues. Dat spreekt toch wel een groot publiek aan, zou rond 22:30 een goede band zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-11-2017 13:08]



smallie
Usericon van smallie
Posted 25-11-2017 18:53 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Volkomen met Mike eens!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-11-2017 23:20 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Of gewoon wat vroeger beginnen, uur of 10 's ochtends


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 27-11-2017 0:21 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ik vind het mooi, eerst even met Verwoed spelen en dan om 8 uur aan het bier


smallie
Usericon van smallie
Posted 27-11-2017 12:32 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2017 0:21 schreef Sjon het volgende:
Ik vind het mooi, eerst even met Verwoed spelen en dan om 8 uur aan het bier

En zo zijn er bij elke line up wel winnaars.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 29-11-2017 8:02 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

Present zoals elk jaar ondanks dat de Effenaar niet de hit is maar .. gezelligheid he.
Geen last met naar huis komen want hotelletje, maar echt....Cult én Masters Hammer zo laat


[Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 29-11-2017 8:03]


Eikel


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-11-2017 8:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik doe nog een beetje moeilijk over dit festival.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2017 8:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De tijdtafel is niet best nee. Mr. Klister in de bocht, vermoed ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 02-12-2017 16:30 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Cronos doet het met zijn Venom als support act van Master,s Hammer lijkt het nu wel op.
Ik denk dat Master,s Hammer zelf ook nog nooit zo laat of beter gezegd vroeg in de ochtend heeft hoeven te beginnen met hun show.
Verder jammer dat Destroyer 666 op de vrijdag zit.
De vrijdag heeft niet echt veel te bieden.
Blasphemy blijft het wederom proberen met die ene plaat van hun.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen