IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : witte raven
pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 04-11-2002 18:45 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Wie heeft die aflevering zondag ook gezien?
Wat een relaxte gast was dat zeg,ik wist niet dat er toch nog rechtschapen mensen bestonden in deze wereld,...


true disco chick


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-11-2002 19:06 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 november 2002 18:45 schreef pale enchantress het volgende:
Wie heeft die aflevering zondag ook gezien?
Wat een relaxte gast was dat zeg,ik wist niet dat er toch nog rechtschapen mensen bestonden in deze wereld,...

Heb het niet volledig gezien, maar hab de wedstrijd wel kunnen zien, ze hebben hem er niet uit kunnen halen , en de immer knappe Geena Lisa Peters en Katja Retsin gezien , zag er idd een relaxte gast uit


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 04-11-2002 19:07 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

[Algemeen --> Nieuws, actualiteit en media]



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-11-2002 19:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Waar gaaaaat dit over?

Enfin, ik ga UT'en .


Blind guardian
Beowulf
Usericon van Blind guardian
Posted 04-11-2002 19:10 by Blind guardian Wijzig reactieProfiel van Blind guardianQuote dit bericht

Ik vond het wel ne sympathieke gast en ik kon me wel terugvinden in de dingen die hij zei. Alleen jammer van z'n haar, het paste bij z'n persoonlijkheid.
Maar wat een janetten zitten er toch in die modewereld !


So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-11-2002 19:12 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 november 2002 19:08 schreef Dwaallicht het volgende:
Waar gaaaaat dit over?

Enfin, ik ga UT'en .

het gaat over een programma tuschen Allo Allo en Flikken op de VRT op zondagavond, iemand wordt ingelijfd in een gloednieuw beroep dat hij nog nooit heeft gedaan en wordt na een maand getest tezamen met twee of meer anderen, een jurry moet dan uitpikken welke de witte raaf is, doen ze dat niet, kiezen ze dus m.a.w. de verkeerde heeft hij gewonnen, nog een mooi programma, maar niet echt spectaculair.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-11-2002 19:13 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 november 2002 19:10 schreef Blind guardian het volgende:
Alleen jammer van z'n haar, het paste bij z'n persoonlijkheid.

idd, , ik zou mijn haar voor geen geld willen afsnijden, die had echt mooi lang haar en nu niet meer , weer ene minder


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 04-11-2002 22:54 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

k Heb 't ook gezien en k vond 't best tof wa'm deed...
n Omgeving waar hij echt totaal niet bij schijnt te passen, kon hij zich op 'n enorm korte tijd inleven...
't Hele programma vind ik zelfs heel boeiend..
Iets waar mensen hun eigen grenzen kunnen verleggen zonder dat het echt op sensatie belust is...


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 04-11-2002 23:19 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Ik heb enkel de aflevering met het paardenmeisje gezien... En die bezorgde me toch wel wat kriebels. Zal wel weer naar de verkeerde aflevering gekeken hebben zeker?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-11-2002 23:26 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Huh? Dat met dat dwaze therapie gedoe...?

Man, ik heb me daar slecht mee zitten lachen


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 05-11-2002 11:26 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wat ik zo lullig vind,is dat ze die mensen hun uiterlijk bijschaven om dat de buitenwereld toch verwacht dat je je vanbuiten aanpast aan je beroep. Mijn haar,mijn uiterlijk,mijn make-up...het is allemaal een stuk van mezelf en daar hoeft niemand zich mee te bemoeien.Als ze vinden dat een female taalleerkracht zoals ik in een deux-pièceke moet rondlopen met een leren aktentas in de hand,het haar in een dot en een uilenbril,dat ze dan maar off fucken.Ik kleed me al redelijk doorsnee op het werk(zie het als een gunst),maar voor de rest doe ik wat ik wil,punt uit.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 05-11-2002 23:02 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Die kerel was er ene naar mij hart : fok het kapitalisme (en z'n bmw's)! Mijn bed is ook niet meer dan een matras en daar ben ik blij om!


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 06-11-2002 17:51 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2002 23:02 schreef Neige het volgende:
Die kerel was er ene naar mij hart : fok het kapitalisme (en z'n bmw's)! Mijn bed is ook niet meer dan een matras en daar ben ik blij om!


Yeah


true disco chick


Mary
Usericon van Mary
Posted 07-11-2002 20:17 by Mary Wijzig reactieProfiel van MaryQuote dit bericht

Wouter leek me wel bewonderenswaardig kwa ingesteldheid over de 'chi-chi' modewereld en het *** kapitalisme en zo, maar wat een fut- en lusteloosheid die hij in zich droeg... Het kon hem allemaal niet schelen, op die manier kan je toch ook niks bereiken? Uiteindelijk is ie er wel voor gegaan, ookal vond ik dat z'n zelfvertrouwen nog niet alles was, maar goed. Maar... heeft er dan echt níemand kritisch bij stilgestaan dat die jongen zich in geen jaren had gewassen??? Of hebben jullie dat deeltje in bad net niet gezien? En misschien nog één ding om toch nog met een happy end af te sluiten voor Wouter de Boskabouter ('t klopt dan nog ook!!) : "nu heb ik pas het gevoel dat ik met jou kan buitenkomen" zei die ene vent tegen Wouter... Amai wat een pretentie!!!!! Deze opmerking zou ik toch niet onopgemerkt aan me laten voorbijgaan, of ik zou toch alleszins minstens eens opvallend afkeurend kuchen of kijken als ik niks durfde te zeggen.


bite me


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-11-2002 21:19 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Wat zijn witte raven?



Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen