IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Netherlands Deathfest 2018 Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 19-08-2017 17:04 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ja, natuurlijk! We zijn verdomme niet allemaal 20 meer.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 19-08-2017 17:30 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2017 16:40 schreef TUFKAM het volgende:
ja snap ik ook niet. ik weiger om naar dit soort fests te gaan. 122 ofzo euro voor drie fucking dagen, het bier is niet goedkoop en het vreten ook niet. Doe mij maar de gewone club shows ipv dit massale gedoe.


Je kan toch ook gewoon een dagticket kopen. En voor eten kan je ook gewoon even de stad ingaan. Plus met je laatste zin spreek je je eigen ook al tegen, want dingen als Sound of revolution ga je dan wel weer naartoe...



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-08-2017 17:34 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Da's 1 dag. dit drie dagen. toch net wat meer massaal lijkt me en Sound of is heel wat goedkoper ook.

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 19-08-2017 17:34]


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-08-2017 18:04 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik vond het dit jaar op DMF al te druk.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 19-08-2017 18:21 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Ik moet er weer werken. Fijn, Emperor, Carcass en At the gates kijken.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-08-2017 20:06 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2017 18:21 schreef Deceptikoen het volgende:
Ik moet er weer werken. Fijn, Emperor, Carcass en At the gates kijken.


Wat voor werk doe je daar dan ?


TUFKAM


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 20-08-2017 0:16 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Shirtjes verpatsen met Goddess

Maar heel eerlijk doe ik er geen reet. Die jongens slapen altijd bij mij als er iets in het zuiden te doen is, en ik krijg toegang als ik help met opbouwen en afbreken, en als het druk is spring ik ff bij.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 20-08-2017 1:11 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Altijd tof zulke vrienden toch.


TUFKAM


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 20-08-2017 2:38 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2017 18:04 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik vond het dit jaar op DMF al te druk.


op DMF komen dan ook meer mensen dan op NDF ;-)


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-08-2017 10:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je moet het dan ook in verhouding zien.


Los daarvan ben ik sowieso geen fan van (nagenoeg) uitverkochte evenementen vanwege de drukte.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-08-2017 10:44]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 20-08-2017 10:57 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Die drukte valt toch al bij al goed mee op NDF. De grote zaal is veel te groot voor 90% van de bands die er spelen, dus altijd plek zat. Meer dan de helft van het volk heeft geen clue dat er ook een zaal buiten de 013 is, dus in het patronaat is het ook altijd prima vertoeven. Enkel in de kleine zaal moet je (bij bepaalde bands) zorgen dat je er op tijd bent.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-08-2017 11:49 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Geen idee, nog nooit geweest. Ik baseerde mijn comments op eigen bevindingen elders en de post van Tufkam.

Roadburn in 2015 vond ik ook te druk.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ed
Usericon van Ed
Posted 20-08-2017 15:20 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Iemand een idee wanneer Esotric en Grave speelt? Vond At the gates en Vallenfyre die vrijdag spelen maar van die andere die ik ook graag wil zien kan ik het niet vinden.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 20-08-2017 15:50 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik hoop gewoon dat de funeraldoombands (Mournful Congregation, Esoteric, Evoken en Shape of Despair) samen op tour zijn en op dezelfde dag spelen. Ze staan naast elkaar op de poster, dus wie weet.

Als dan op dezelfde dag Emperor speelt, dat zou helemaal goed uitkomen.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-08-2017 18:49 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Skinless mag er dan ook nog bij. Maar Esoteric alleen maakt het voor mij al de moeite om er nog eens naar toe te gaan.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 20-08-2017 19:04 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Esoteric speelt midden september ook op een klein doomfestival in de buurt van Luik.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-08-2017 7:37 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ah, merci voor de tip!

https://www.facebook.com/events/398470207175346/

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 21-08-2017 7:44]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-08-2017 12:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2017 16:40 schreef TUFKAM het volgende:
ja snap ik ook niet. ik weiger om naar dit soort fests te gaan. 122 ofzo euro voor drie fucking dagen, het bier is niet goedkoop en het vreten ook niet. Doe mij maar de gewone club shows ipv dit massale gedoe.


102 euro (early-bird)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-08-2017 17:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2017 14:44 schreef Moonstorm het volgende:
Ik verkoop m'n ticket voor de earlybird-prijs (€102 in plaats van de €122 die je nu betaald). Stuur maar een pb als je interesse hebt.


Niels, is that you?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-09-2017 14:25 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Darkspace vrees dat ik hier wel naar toe moet!


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Northward
Usericon van Northward
Posted 14-09-2017 14:38 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Afhankelijk van de dagindeling hier ook wel bij.
Valt niet tegen dit jaar.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-09-2017 1:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ticketje al binnen. Kijk er hard naar uit om Darkspace in een zaal te zien. Op Hellfest enkele jaren geleden was het al erg speciaal, maar nu zijn de verwachtingen wel erg hoog


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-09-2017 11:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 15-09-2017 12:17 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2017 1:15 schreef cataclysm child het volgende:
Ticketje al binnen. Kijk er hard naar uit om Darkspace in een zaal te zien. Op Hellfest enkele jaren geleden was het al erg speciaal, maar nu zijn de verwachtingen wel erg hoog


Heb ze een aantal jaar geleden op Roadburn in de kleine zaal (green room) gezien en toen vielen ze heel erg tegen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-09-2017 2:04 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2017 12:17 schreef Buiksmurf het volgende:
Heb ze een aantal jaar geleden op Roadburn in de kleine zaal (green room) gezien en toen vielen ze heel erg tegen.


Hoezo? Slecht geluid dan of (nog) andere redenen?


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen