IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Obelyskkh (DE)
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-04-2017 10:55 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Supervette band. Ik heb ze ontdekt op Roadburn een aantal jaren terug, waar ik opmerkte dat ze een enorm veelzijdige vorm van Sludge spelen. Af en toe hypnotiserend. Veelal stuwend met een onaflatende flow. En psychedelisch. En af en toe Rock 'n' Roll ala Darkthrone. Cleane zang afgewisseld met een prima ontcijferbare scream. En live knalt het allemaal nog net even harder.

Gisteren heb ik ze in Eindhoven gezien. Ik, een vriendin van me en de leden van het voorprogramma (Gigatron2000, ook vet) waren zo'n beetje het enige publiek. Bizar. Toch gaven ze nog een hele vette show.





Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-04-2017 10:57 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Overigens heb ik, toen ik Hymn To Pan op plaat kocht gisteren ook de nieuwe op cd erbij gekregen. The Providence heettie. Nog niet gehoord. Hij is nog niet eens officieel uit geloof ik. Benieuwd!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-04-2017 10:58 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Teasertje:




Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-04-2017 11:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2017 10:55 schreef Dirge for november het volgende:
Gisteren heb ik ze in Eindhoven gezien. Ik, een vriendin van me en de leden van het voorprogramma (Gigatron2000, ook vet) waren zo'n beetje het enige publiek. Bizar. Toch gaven ze nog een hele vette show.



Stond wel in de planning om ook te gaan, maar ik was op het laatste moment verhinderd. Mooi dat het toch een toffe show was ondanks de extreem matige opkomst.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-04-2017 11:46 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ja, het sierde ze zeker dat ze toch knalden alsof de zaal vol stond. Ik denk dat de set wel spontaan iets ingekort was, maar ach. Dat mocht de pret niet drukken!

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 10-04-2017 11:46]



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-04-2017 23:09 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik was zeker gegaan als ik niet bezig was met een verhuizing. Op roadburn waren ze echt super goed...



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-05-2017 13:38 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Het nieuwe album doet niks hier. De vorige waren wel ok.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen