IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Islam Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-11-2007 23:26 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 19 november 2007 23:21 schreef Fusion het volgende:
Grappig dat je 2e lijstje nu bijvoorbeeld een iets maar essentieel andere versie geeft van "Jews are apes".



Wederom, lezen. Er is geen "2e lijstje". De verkorte lijst van quotes is een selectie uit de eerdere lijst, geen nieuwe opsomming.

[edit] En nou ga ik slapen, mijn wederhelft ligt al in bed en kan erg narrig worden als ik haar te lang alleen laat liggen

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-11-2007 23:27]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-11-2007 23:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 november 2007 23:25 schreef Gemene Lepel het volgende:

Veelal is niet altijd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2007 23:49 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 november 2007 22:31 schreef Fusion het volgende:
Je bewijst hiermee bijna mijn gelijk: het gaat niet (puur en alleen maar) om de religie!

De dubieuze teksten over de Joden vallen reuze mee. Er staat wel in dat sommigen van hen de weg kwijt zijn; en das natuurlijk een zeer gevaarlijke uitspraak, die men makkelijk kan misbruiken.
http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/inj/long.html

Naarmate Mohammed ouder werd, groeide zijn haat jegens Joden en Christenen. De soerra's werden dus ook steeds haatdragender.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2007 23:52 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 november 2007 22:51 schreef Mark het volgende:
Ik heb er overigens nog 300 zo, als je interesse hebt.
Ha! 714, top that!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-11-2007 8:46 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 19 november 2007 23:31 schreef kwelgeest het volgende:
Veelal is niet altijd.


Waar slaat dat nou op? Het woord 'altijd' is nergens gevallen. Jij zegt dat moslims veelal ('veel' is, in mijn ogen, meer de regel dan uitzondering) joden en christenen met het zwaard bekeerden. Hierna kom je later weer op terug (door te zeggen dat ze het 'hoorden' te doen), wellicht omdat je inziet dat deze uitspraak ongegrond is. Maar om dan te ontkennen dat je zo een uitspraak ooit hebt gedaan? Misschien moet je voortaan je posts editten zodat die in overeenstemming met je beweringen zijn .

Dit is bijna net zo erg toen je probeerde goed te praten dat je Engels een Romaanse taal had genoemd!

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 20-11-2007 8:52]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-11-2007 8:50 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

kudt

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 20-11-2007 8:51]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-11-2007 8:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-11-2007 8:52 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Niks, ik quote verkeerd en had geen zin het aan te passen, dus heb het weggehaald.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-11-2007 16:32 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 19 november 2007 23:26 schreef Mark het volgende:
Wederom, lezen. Er is geen "2e lijstje". De verkorte lijst van quotes is een selectie uit de eerdere lijst, geen nieuwe opsomming.
Er was wat verwarring van mijn kant, ik zie 2x dezelfde tekst in je lijst. Één keer met 'sabbath-breaking' en één keer zonder. Volgens jouw lijst zijn het 2 aparte versen.

Even voor de duidelijkheid (want volgens mij praten we redelijk langs elkaar) heen. Ik ben *niet* de Islam aan het verdedigen. Ik zeg alleen maar dat er met veel respect over Joden en Christenen wordt gesproken. En dat later in de Koran de toon verandert. Daarnaast blijf ik tegen je moeten herhalen dat veel van de quotes die jij geeft *niet* over Joden en Christenen gaan, omdat ze chronologish van vòòr de tijd zijn waarin Joden en Christenen ook 'disbelievers' worden genoemd. En je quote vaak versen die zo OVERDUIDELIJK niet op Joden en Christenen slaan: "Allah killed everyone in Sodom and Gomorrah except Lot and his daughters" en "Who forsaketh the religion of Abraham save him who befooleth himself" etc.

DAARNAAST STAAN ER ZOVEEL LEUGENS IN JE LIJST.

Je lijst zegt bijvoorbeeld: "Only those Jews and Christians who convert to Islam will be rewarded with heaven. 2:62" terwijl er juist staat "Surely those who believe, and those who are Jews, and the Christians, and the Sabians, whoever believes in Allah and the Last day and does good, they shall have their reward from their Lord, and there is no fear for them, nor shall they grieve". En zo staan er nog veel meer leugens en vedraaing in je gecopy/pate lijstje.



zeker van www.ihateislamandallreligionsometalheadsheresanicequotelistforyouall.com gedownload?


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-11-2007 16:55 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Oh ja, verder goed nieuws : ik ga voorlopig lekker alleen nog maar in de muziektopics posten. Zowel jullie als ik hebben de waarheid niet in pacht, die heeft God alleen. Theologische discussies hebben naast het discussieren zelf veelal weinig nut. En ik word een beetje moe van de vijandigheid van sommigen van jullie.


When your people matter, menstrual health matters


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-11-2007 17:04 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 21 november 2007 16:55 schreef Fusion het volgende:
die heeft God alleen.


En Optimus Prime. Tenzij je met God Optimus Prime bedoelt natuurlijk, kan ook.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-11-2007 20:25 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 21 november 2007 16:55 schreef Fusion het volgende:
Oh ja, verder goed nieuws : ik ga voorlopig lekker alleen nog maar in de muziektopics posten. Zowel jullie als ik hebben de waarheid niet in pacht, die heeft God alleen. Theologische discussies hebben naast het discussieren zelf veelal weinig nut. En ik word een beetje moe van de vijandigheid van sommigen van jullie.


Oetlul


Against God and Government


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-11-2007 11:35 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Rotzak!


When your people matter, menstrual health matters


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-11-2007 1:21 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Oetlul is origineler hoor, by far. Maar ja, zo heet jij nu eenmaal niet

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 23-11-2007 1:22]


Faustian Spirit of the Earth


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 23-11-2007 1:23 by Dart Frank Profiel van Dart Frank

U bent een bange poepert. Zeven kleuren schijt u als u een groepje moslims op een parkeerplaats tegenkomt. Meteen pies pies de broek nat als de kassamevrouw in de Dirk een hoofddoekje draagt. Kortom: u bent BANG! Dat zegt het Europese Netwerk tegen Racisme

via geenstijl


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-12-2007 15:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



hellhun
Usericon van hellhun
Posted 09-12-2007 15:00 by hellhun Profiel van hellhun

harde beelden, is dit nou normaal in die extreme Moslim landen als Iran ed? Wat een honden zeg


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-12-2007 15:07 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Debielen dat het zijn.


Against God and Government


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 09-12-2007 15:22 by hellhun Profiel van hellhun

Wat je zegt, ik ben er nog misselijk van, kwaadheid komt nog wel.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-02-2008 8:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Nog een mooi spotprentje gevonden:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 29-02-2008 9:42 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Spotprent? Dat is die geniale scene dat 1 van de 2 Janssens ervan overtuigd is een Fata Morgana te zien! Komt uit het zwarte goud geloof ik.


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-02-2008 9:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Klopt


Maar het ziet er zo wel gaaf uit


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-02-2008 13:16 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 29 februari 2008 9:42 schreef Schaffelaer het volgende:
Spotprent? Dat is die geniale scene dat 1 van de 2 Janssens ervan overtuigd is een Fata Morgana te zien! Komt uit het zwarte goud geloof ik.
Oh ja! En dan wil ie dat aan zijn broer bewijzen door te schoppen :D


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-02-2008 13:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 29 februari 2008 9:49 schreef Jenje het volgende:
Klopt


Maar het ziet er zo wel gaaf uit


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 29-02-2008 15:01 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 29 februari 2008 13:16 schreef Fusion het volgende:
Oh ja! En dan wil ie dat aan zijn broer bewijzen door te schoppen :D

Ze heten Jansen en Janssen.

Ik dacht trouwens dat jij niet meer in religie-gerelateerde topics zou posten?


Dear dirty delightful old drunken old days


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen