IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Islam Vorige pagina | Volgende pagina
Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 14-11-2002 11:26 by Mrtn Profiel van Mrtn

resultaat van jarenlange indoctrinatie..
eng hoor


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 14-11-2002 11:35 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Mrtn... ik had het tegen wladimir

Maar besnijdenis is zowiezo iets wat verboden moet worden bij kleine kinderen, (jongen of meisje) het is onnodig opereren en in gevaar brengen van een persoon 's seksuele organen (vooral bij meisjes is het gewoon barbaars)

Je ouders mogen toch niet beslissen dat jij een gedeelte van je lichaam mist terwijl het verwijderen ervan geen echt heel grote voordelen heeft?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-11-2002 11:38 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 12 november 2002 9:52 schreef Magistus het volgende:
erhmm....tja...sommigen kennen duidelijk het begrip onderbouwen niet...
jij post ook niks nuttig, je levert alleen kritiek op anderen ..

Ik ben het met je eens Priarh dat ze besnijdenis moeten verbieden.
Je mag toch zelf weten wat je met je lichaam wil.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 21-04-2004 17:54 by Manifest Profiel van Manifest

Spoeddebat over moslimboek 'de Weg'

Gepubliceerd op woensdag 21 april 2004

Drie ministers moeten volgende week in de Tweede Kamer tekst en uitleg geven over het boek 'De weg van de moslim', dat homohaat promoot
Het boek, dat voor veel onrust heeft gezorgd, is onder andere verkrijgbaar in de Amsterdamse El Tawheed moskee. Het gaat om Nederlandstalige geschriften die oproepen tot een jihad tegen ongelovigen en het doden van homoseksuelen.

Verbod
De ministers Donner van Justitie, Remkes van Binnenlandse Zaken en Verdonk van Integratie moeten meer informatie geven over de achtergrond van het boek. Een ruime meerderheid van de Kamer vindt dat het boek verboden moet worden als blijkt dat er discriminerende of opruiende zaken in staan.

CDA-kamerlid Sterk is van mening dat imams van moskeeën waar het boek wordt verkocht er afstand van moeten nemen, anders moeten ze strafrechtelijk worden aangepakt of zelfs worden uitgezet. VVD-collega Wilders zei al eerder dat 'misschien wel tijd is om de moskee te sluiten', als het bestuur geen afstand neemt van de inhoud van het boek.

De El Tawheed-moskee in Amsterdam West vindt alle aandacht omtrent de verspreiding van het boek in hun gemeenschap onterecht. "Er moet een andere discussie zijn, en niet één moskee zwartmaken", aldus bestuurder F. Zaari. Volgens D66-leider Dittrich doet het er niet toe dat de geschriften ook in reguliere boekhandels te koop zijn. "Het gaat om de setting waarin je het aanbiedt."

'Dood hen'
In de recent uitgegeven Nederlandstalige serie die 'De weg van de moslim' heet en die in de moskee te koop is, staat letterlijk te lezen: 'Dood hen!'. Homo's verdienen de doodstraf, zegt 'De weg'. Door verbranding, steniging of 'door het hoogste gebouw in de buurt te zoeken waarvan men ze vanaf het terras met het hoofd naar beneden gooit, vervolgens doodt men ze met stenen'.

Over de ongelovige schrijft 'De weg' eveneens 'Dood hem!'. En: "Het is de plicht van iedere moslim die onder de invloed van een ongelovige vandaan wil komen om een vrome leider te kiezen." "Daarna", aldus een van de boekjes, "kan hij de strijd aangaan, met alle middelen, van woorden tot wapens."

Het slaan van vrouwen wordt in 'De weg' niet veroordeeld, wel wordt opgeroepen tot het vermijden van ernstig letsel of 'wreedheid'. Het Arabische origineel van 'De weg' is Minhaj El Muslim, dat in 1964 werd geschreven door de Algerijnse rechtsgeleerde El Djezeïri.

De El Tawheed moskee kwam eerder in het nieuws door de oproep tot vrouwenbesnijdenis in een daar verkocht boek 'Fatwas of muslim women'. El Tawheed weigerde zich van het boek te distantiëren, ook nadat er politieke opschudding was ontstaan. De moskee liet officieel weten dat vrouwenbesnijdenis 'goede islamitische papieren heeft, maar in Nederland verboden is'.

Volgens Josien Folbert, islamkenner van de Samen-op-wegkerken, wordt de serie goed verkocht onder Marokkanen. Het bestuur heeft laten weten 'De weg van de moslim' uit de schappen te zullen verwijderen als het verboden zou worden, maar benadrukt dat het op geen enkele manier oproept tot de jihad. Woordvoerder Farid Zaari verklaarde tegenover Trouw dat het gaat om 'oude boeken': "Als je zo'n boek nu uitgeeft, lever je er meer toelichting bij.''

bron: planet.nl


F*ck hippies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2004 7:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Fundamentalisten moeten ze van een hoog gebouw afgooien, met hun hoofd naar beneden. En daarna doodstenigen.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 22-04-2004 7:40 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 22 april 2004 7:34 schreef attila_de_hun het volgende:
Fundamentalisten moeten ze van een hoog gebouw afgooien, met hun hoofd naar beneden. En daarna doodstenigen.

Volgens mij is de kans groot dat het vallen al dodelijk is....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2004 7:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 april 2004 7:40 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Volgens mij is de kans groot dat het vallen al dodelijk is....


idd, maar ik wil ze niet discrimineren. Ik vind dat je fundamentalisten zo moet behandelen als hoe zij ook anderen willen behandelen.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 24-04-2004 11:43 by Manifest Profiel van Manifest

'Strafrecht aanpassen om moslimtekst te verbieden'

DEN HAAG - Als het strafrecht niet voldoet om 'onbestaanbare en walgelijke uitspraken' over homo's en vrouwen te verbieden, dan moet het strafrecht worden aangepast.

Die zeer verstrekkende uitspraak deed minister-president Balkenende vrijdag na de ministerraad. Daarin is gesproken over de boeken in de El Tawheed-moskee in Amsterdam, die oproepen tot het doden van homo's en slaan en besnijden van vrouwen.


Het Openbaar Ministerie (OM) onderzoekt of de opstellers van het boek kunnen worden aangepakt. Maar voor de premier kan een afwijzing van het OM dus niet betekenen dat er geen actie tegen het boek wordt ondernomen. Balkenende: 'Er is vrijheid van meningsuiting in Nederland. Maar die kan alleen bestaan als er duidelijke grenzen zijn. Als het strafrecht te kort schiet ter bestrijding van dit soort uitspraken, zal er alsnog in moeten worden voorzien. Je kunt ook te ver gaan. Dit is strijdig met wat wij als een normale rechtsorde beschouwen. Juridische actie past.'

bron: volkskrant
Misschien worden ze toch nog aangepakt



F*ck hippies


ORPHX
Usericon van ORPHX
Posted 24-04-2004 12:16 by ORPHX Profiel van ORPHXhttp://clik.to/alfvoet

fundamentalisten als straf gemeenschapswerk in en slachthuis, en smiddags McDonalds voer


little devil
Usericon van little devil
Posted 11-05-2004 13:58 by little devil Profiel van little devil

goed plan


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2004 14:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 april 2004 12:16 schreef ORPHX het volgende:
fundamentalisten als straf gemeenschapswerk in en slachthuis, en smiddags McDonalds voer


onder toezicht van een vrouw.


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 11-05-2004 14:04 by possess me Profiel van possess me

zonder hoofddoekje en in spijkerbroek en zichtbaar indrukwekkende decolléte


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Xi
Vet Metal!
Usericon van Xi
Posted 11-05-2004 14:35 by Xi Profiel van Xi

Huhuhu


Metal is echt wel *beter*


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-05-2004 14:36 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Ix!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Islam_Killer
Usericon van Islam_Killer
Posted 28-08-2005 16:28 by Islam_Killer Profiel van Islam_Killer

.



edit: stfu sukkel

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-08-2005 16:53]


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 28-08-2005 16:40 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ban!


Bloodied by the thorns beside the leaves


slome
Usericon van slome
Posted 28-08-2005 16:41 by slome Profiel van slome

quote:
Op 28 augustus 2005 16:40 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ban!


+1

Kom maar terug als je delirium over is.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-08-2005 16:42 by bazzio Profiel van bazzio

Jo?


Bazzio Attacks!!!


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 28-08-2005 19:56 by Jansuh Profiel van Jansuh

Over tweemiljardzoveel dagen horen we het wel weer?



Ahmet Zappa
Usericon van Ahmet Zappa
Posted 14-11-2005 18:27 by Ahmet Zappa Profiel van Ahmet Zappa

Paar correcties: Turkije wordt absoluut niet bestuurd door fundamentalisten, sterker nog: het is het meest seculiere moslimland ter wereld.
En Indonesie telt niet 70 miljoen moslims maar pak m beet 200 miljoen, waarmee het het grootste moslimland ter wereld is.
Daarnaast wonen er moslims verspreid over de hele wereld, van Noorwegen tot Nieuw-Zeeland en van Korea tot Zuid-Amerika, dus niet alleen in Afrika en het Midden-Oosten.


[Dit bericht is gewijzigd door Ahmet Zappa op 14-11-2005 18:28]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-11-2005 18:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Heb je ook nog wat zinnigs te melden of kom je ons slechts wijzen op pietluttige foutjes in ons beeld van onze vredelievende mede mens.

Het zou mij een kont roesten hoevvel Moslims waar leven en Turkije wordt niet op een normale manier bestuurd. Misschien wel niet door Moslim fundamentalisten maar een land met het leger al hoogste macht lijkt mij ook geen fijn systeem.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2005 18:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 november 2005 18:27 schreef Ahmet Zappa het volgende:
Paar correcties: Turkije wordt absoluut niet bestuurd door fundamentalisten, sterker nog: het is het meest seculiere moslimland ter wereld.
En Indonesie telt niet 70 miljoen moslims maar pak m beet 200 miljoen, waarmee het het grootste moslimland ter wereld is.
Daarnaast wonen er moslims verspreid over de hele wereld, van Noorwegen tot Nieuw-Zeeland en van Korea tot Zuid-Amerika, dus niet alleen in Afrika en het Midden-Oosten.

Conclusies:

1. Ze neuken als ratten
2. Ze verspreiden zich als ratten


PLease make a point ...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-11-2005 18:56 by mental Profiel van mental

We zullen boeten voor onze zonden. we hebben die klerelijers zelf binnenen gehaald


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2005 19:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja ...

Maar we kunnen altijd nog er wat aan doen lijkt me .. wordt me ietwat te gek zo ..


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-11-2005 19:08 by mental Profiel van mental

Was toch te verwachten, maar dat zal al eerder gezegd zijn...dat volk laat zich de wet niet voorschrijven..


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen