IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 9 sept: Baroeg Open Air 2017 (oa Destruction, Asphyx) Vorige pagina
TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 10-09-2017 10:35 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2017 22:40 schreef F.Jacobse het volgende:
Hoe was Destruction? Die had ik graag willen zien.





ik heb niks van destruction mee gekregen ik was verrot op het eind, was van de week ook behoorlijk ziek dus dat speelde mee om destruction te skippen en wat vroeger naar huis te gaan. asphyx en cenobites waren vet. dog eat dog was zoals ik ze van vroeger herinnerde. mega kut met die kut saxofoon. wat een drama.


TUFKAM


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-09-2017 10:37 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2017 10:35 schreef TUFKAM het volgende:
dog eat dog was zoals ik ze van vroeger herinnerde. mega kut met die kut saxofoon. wat een drama.


Dus eieren mee naar The Sound Of Revolution?



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-09-2017 10:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Gekookte eieren dan wel.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 10-09-2017 10:51 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

hahahahaha eerst maar even bekijken hoe de beveiliging is daar hahaha. kaarten zijn overigens binnen voor sound of. alleen nog hotelletje fixen


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-09-2017 13:30 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 10 september 2017 10:35 schreef TUFKAM het volgende:
ik heb niks van destruction mee gekregen ik was verrot op het eind, was van de week ook behoorlijk ziek dus dat speelde mee om destruction te skippen en wat vroeger naar huis te gaan. asphyx en cenobites waren vet. dog eat dog was zoals ik ze van vroeger herinnerde. mega kut met die kut saxofoon. wat een drama.


Ach, balen, man!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-09-2017 13:37 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2017 10:51 schreef TUFKAM het volgende:
hahahahaha eerst maar even bekijken hoe de beveiliging is daar hahaha. kaarten zijn overigens binnen voor sound of. alleen nog hotelletje fixen


Als dat net zoals vorig jaar en de laatste edities van Speedfest is, zal de beveiliging NSA-irritant zijn.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 10-09-2017 13:55 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

dat is weer lekker kut dan. maar toch siked.
maar eerst WTF fest zien te overleven... dat wordt weer een mooi feestje.


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-09-2017 13:58 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

What The Fuck Fest?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-09-2017 17:15 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was weer een mooi feestje!

Year of no light was oke.
Dog eat dog was vermakelijk.
Dool was errug gaaf!
Asphyx was ook wel oke.

Nog even in die electro tent The outside agency gezien, was ook wel geinig.

Verder prima vermaakt en het weer zat ook mee


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen