IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Dynamo Metalfest 2018 Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-12-2017 19:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-12-2017 19:35]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-12-2017 22:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 20 december 2017 19:34 schreef Mutilator het volgende:
dubbelproost


fixed


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-12-2017 1:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En met de bevestiging van Ghost haken XXL en co vrijwel zeker af.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-12-2017 8:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Niet verwacht Ghost nog eens te kunnen zien. Mooi dagje goei bier drinken bij van Mol ofzo en even Ghost kijken


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 21-12-2017 8:33 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2017 1:33 schreef XXL het volgende:
En met de bevestiging van Ghost haken XXL en co vrijwel zeker af.


Same here...jammer hoor


Eikel


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-12-2017 9:57 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 21 december 2017 1:33 schreef XXL het volgende:
En met de bevestiging van Ghost haken XXL en co vrijwel zeker af.


Dan kun je wel twee dagen naar Bospop.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 21-12-2017 18:38 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

ghost. serieus wat zien mensen toch in deze band ? verschrikkelijk saaie meuk.


Northward
Usericon van Northward
Posted 21-12-2017 22:13 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

He Is - sterk nummer.

Verder heb ik er ook bar weinig mee.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-12-2017 22:17 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 21 december 2017 18:38 schreef Doodskop het volgende:
ghost. serieus wat zien mensen toch in deze band ? verschrikkelijk saaie meuk.


Ik heb zelf het Ghost topic op deze forum ooit geopend.

In het begin vond ik het debuut te gek. Vooral de Mercyful Fate invloeden. Maar op een gegeven moment ging de zang me zo tegenstaan, dat ik alleen het instrumentale nummer trok, hehe. Latere releases kon ik niets meer mee.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 21-12-2017 22:26 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

nooit achter je gezocht man...
maar nu je dat van de mercyful fate invloeden noemt is het logisch hahaha


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-12-2017 22:29 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ja, er is een nummer wat een beetje gewoonweg qua riffs en zanglijnen a dangerous meeting van MF is, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 21-12-2017 22:41 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

verder wel echt een line up van dat fest wat echt niet mijn ding is. jammer.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2017 1:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2017 8:33 schreef GinaG het volgende:
Same here...jammer hoor


En met de bevestiging van Sons Of Apollo op Wacken valt er nog een reden om eventueel naar DMF te gaan weg.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 22-12-2017 6:27 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

nog nooit van die band gehoord. maar best wel gaye naam voor een band.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-12-2017 21:20 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Is een zogenaamde 'all-star' band. Mike Portnoy (ex- Dream Theater), Derek Sherinian (ex- Dream Theater), Jeff Scott Soto (ex-Journey, ex-Yngwie Malmsteen, Trans-Siberian Orchestra), Billy Sheehan (Mr Big, ex-David Lee Roth) en Ron “Bumblefoot” Thal (ex- Guns N’ Roses).

Kan leuk zijn, maar ook niet


Ghost 2 jaar geleden voor het eerst op Graspop gezien. Best leuk, maar die zanger moet niet zoveel ouwehoeren, vooral niet over orgasmes...


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 23-12-2017 10:16 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Te gekke line-up. Weinig verrassingen, maar de hele dag één groot feest.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-03-2018 17:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Iron Reagan vervangt Havok.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-06-2018 20:09 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Aanwezig!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2018 15:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Sons of Apollo heeft afgezegd. Vuur is toegevoegd.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-07-2018 17:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Kutzooi, keek echt uit naar S.o.A. Dat hele kut Vuur kan mij gestolen worden. Vorig jaar al op Dynamo en kut, dus waarom nu weer. Liever dat ze iets verder hadden gekeken, er zijn best veel bands op tour door Europa nml. momenteel.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2018 1:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Je kunt S.o.A altijd nog op ProgPower gaan kijken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-07-2018 18:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nieuw schema



Lagertha13
Usericon van Lagertha13
Posted 13-07-2018 19:44 by Lagertha13 Wijzig reactieProfiel van Lagertha13Quote dit bericht

Ghost gezien op GMM, dus na Ministry kan ik naar huis. 25 pleuro, daar heb je in de biebob tegenwoordig zelfs niet 1 band meer voor!


Ghaash agh akûl - Nazgûl skoiz Mirdautas vras! Karn ghaamp agh nût Shaut Manwe quiinubat gukh


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 15-07-2018 14:52 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Was een mooi dagje

Elephant gemist.

Iron Reagan was erg gaaf, hadden er ook zin leek het.

Vuur kan ik niet zoveel mee, ja, Anneke, te gekke stem, maar vond eigenlijk alleen de The Gathering cover leuk.

I am Morbid vond ik wat tegenvallen, ofzo, ik weet niet. Ik vind MA best gaaf, maar dit deed me niet zoveel. Ook hulde aan deze band voor by far de lelijkste merch die ik ooit gezien heb, en ik heb zelf ook genoeg wanstaltige shirts in de kast liggen, mijn god.

Leprous was me te ingewikkeld, kreeg ik niet gevolgd.

Annihilator was te gek, Phantasmagoria werd gespeeld, dan vind ik alles al best. Veel nieuw werk in de set denk ik, kende een hoop nummers niet.

Overkill. Band van de dag, super optreden.

Ministry en Ghost geskipt, niet mijn bands, en om 20.00 lekker naar huis gegaan, hehe.

Vond het dit jaar mega relaxed, helemaal niet druk, lekker de ruimte, ik heb iig geen rijen gezien voor munten of aan de bar. Dames toiletten zal altijd wel een puntje blijven, maar zet voor die dames gewoon extra dixies of toiletwagens in op de plek van vorig jaar, dit is gewoon te weinig.

Geluid ging bij Annihilator en Overkill ook een stuk harder had ik het idee.

Eten was ook allemaal dikke prima, genoeg keuze, geen rijen, en prijzen waren ook wel schapelijk.

Shoutout naar Mutilator. Cool om je weer f gfezien en gesproken te hebben.




Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-07-2018 18:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Weer een heerlijke dag op een heerlijk festival.
En donders, wat een show van Ghost. Absoluut de band van de dag en een waardige afsluiter.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen