IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : ZM User Blocker Chrome extensie Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-08-2017 18:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zie je straks alleen posts van Wim.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-08-2017 18:51 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

vind ik niet erg hahaha


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-08-2017 18:54 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik had het niet tegen jou.

Had je kunnen weten als je wat minder zou blocken.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-08-2017 18:56 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

o ja kut dat krijg je nu natuurlijk ook dit soort dingen whahahaha


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-08-2017 19:40 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-08-2017 20:18 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Mensen blokkeren omdat ze wel eens dingen posten die je niet aanstaan is vrij zielig eigenlijk. Die extensie heb ik even geprobeerd uit nieuwsgierigheid en als eerste mezelf geblokkeerd, maar ondertussen alweer verwijderd. Ik erger me soms rot aan de onzin die o.a. Fusion plaatst, maar ik ga hem niet blokkeren. Dat is iets voor kinderen. Dus dat Mental nu mensen blokke... oh, wacht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-08-2017 20:31 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Jij had liever een extensie waarmee je een Noord-Koreaanse raket op iemand z'n dak kan laten vallen?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-08-2017 20:51 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 17 augustus 2017 20:18 schreef WMP het volgende:
Mensen blokkeren omdat ze wel eens dingen posten die je niet aanstaan is vrij zielig eigenlijk. Die extensie heb ik even geprobeerd uit nieuwsgierigheid en als eerste mezelf geblokkeerd, maar ondertussen alweer verwijderd. Ik erger me soms rot aan de onzin die o.a. Fusion plaatst, maar ik ga hem niet blokkeren. Dat is iets voor kinderen. Dus dat Mental nu mensen blokke... oh, wacht.
Vrij zielig... voor kinderen... ik zie dat ik met WMP's seal of approval WMP als eerste kan blokkeren Die 2x per jaar dat jij niet net een liter batterijzuur hebt opgedronken en daadwerkelijk normaal en enigszins niet-aanvallend reageert neem ik dan maar op de koop toe. Dat ik dan die revelatie mis wanneer je eindelijk je muzikale skills laat horen en we uiteindelijk weten in welke top band jij speelt, ach...



When your people matter, menstrual health matters


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 17-08-2017 21:09 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

Ja. Ik heb pret.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 17-08-2017 21:10 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

Met deze tool kunnen de moderators eigenlijk ook wel de VUT in..

Beetje degelijke pensioenregeling, heren?


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-08-2017 21:19 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Je hebt gelijk, WMP. dus jou nu niet meer geblocked. je bent ook eigenlijk niet zo irritant als Fusion. Arrogant wel, maar daar kan ik wel mee leven.


TUFKAM


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-08-2017 21:20 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

TUFKAM heeft dus nog niemand geblockt


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-08-2017 21:31 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Voor Fusion heb ik geen blokkade nodig. Zijn posts zijn als het irritante gezoem van een mug*. Je negeert het zoveel mogelijk en als het echt te irritant wordt sla je er een keer op.

*waar ik mug schreef, kan ook kind staan.


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-08-2017 21:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2017 18:40 schreef TUFKAM het volgende:
niet meer van asice dan, dat is dood


jongens! mental ziet me nog! we zijn bijna vrienden!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-08-2017 21:45 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2017 21:43 schreef spectre het volgende:
jongens! mental ziet me nog! we zijn bijna vrienden!


nu ik me toch netjes gedraag, mag ik dan niet m'n oude mental account terug ??? LOL.

hey spectre jij gedraagt je normaal dan kan ik dat ook heus wel hoor. t moet natuurlijk geen kleffe boel worden maar zoals het nu gaat prima toch.


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-08-2017 22:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 17 augustus 2017 21:31 schreef WMP het volgende:
Voor Fusion heb ik geen blokkade nodig. Zijn posts zijn als het irritante gezoem van een mug*. Je negeert het zoveel mogelijk en als het echt te irritant wordt sla je er een keer op.

*waar ik mug schreef, kan ook kind staan.


Bij het lezen voordat je de volgende post leest eerst effe links kijken naar de nick en de avatar.
Op basis daarvan de keuze maken tussen lezen of skippen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-08-2017 1:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik wacht wel tot ik een volledige discussie kan blocken en het topic daarna gewoon verder gaat.

De berichten van 1 user blocken heeft alleen maar het resultaat dat een topic extreem kut leesbaar wordt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-08-2017 5:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2017 18:56 schreef TUFKAM het volgende:
o ja kut dat krijg je nu natuurlijk ook dit soort dingen whahahaha



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-08-2017 11:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Nog een aanvraag voor een uitbreiding: kun je de grammatica van sommige gebruikers verbeteren? Ik krijg hartaanvallen van sommige d/t fouten en de als mij's.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-08-2017 11:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Of erger: "ik kon die band al". Dat kan niet, mensen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-08-2017 12:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Wim ook niet.


En dan bedoel ik niet de enige echte ZM Wim.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 19-08-2017 12:49 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Gelukkig!

...

Hmmm?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-08-2017 12:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ga komende week nieuwe features inbouwen mensen:

- per username de blockoptie/ custom content instellen
- vertaalwoordenboek aanmaken. Dan kun je zelf aangeven welk woord door welk ander woord vervangen moet worden (werkt op alle content, dus username, inhoud post, signature etc)

Een topic om jullie creatieve resultaten te tonen lijkt me dan op zijn plaatst (en hilarisch)

Cheers!


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-08-2017 13:00 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

hij gaat helemaal los die snaack


TUFKAM


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-08-2017 13:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Straks het woord God in Satan veranderen.
Dan wordt het christendom topic opeens enorm metal.

Ow wacht. Ik gebruik geen Chrome.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen