IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Human Vivisection (Belgische slam/death) Vorige pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 22-11-2017 22:08 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Toch wat nummers beluisterd en in mijn tijd noemden we dit gewoon death metal, maar goed.

Alleen, het is mij veel te veel mid-tempo. Af en toe, prima. Maar het mag allemaal wat sneller, zeg. Imo, natuurlijk!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 07-04-2018 22:14 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Tot nu toe bevestigde shows
















F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-04-2018 22:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Lekker, man!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 07-04-2018 22:18 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

ja, ik vind het zelf ook wel heel eeg tof, hehe.

We hebben er in februari ook al een paar in Frankrijk en UK gedaan, en het is allemaal erg goed geregeld, fijn.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-04-2018 22:21 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Laten we wel wezen, het lijkt mij verschrikkelijk. Maar als het allemaal goed geregeld is, dan was dat bij mij wel zo dat dat de pijn enigszins verlichte, hehe.

Ik heb met Judgement Day het laatste optreden gedaan in de 013 met Dismember etc. Dat was echt top geregeld, heel erg goed eten, super relaxte backstage, geluid ook. Top.

Beter dan slappe patat en een krat lauw bier.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 07-04-2018 22:25 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Het is allemaal goed geregeld. Eigen busje enzo, goede slaapplaatsen en douche mogelijkheden, en fatsoenlijk eten, dus dat is wel fijn.

Verder vind ik het kei leuk, maar echt verschrikkelijk om van huis en niet bij mijn vrouw te zijn.

Gefeliciteerd, trouwens!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-04-2018 22:27 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ja, ik kan ook heel erg slecht van huis en haard en vrouw zijn. Al die maanden varen met de marine, hoe ik het volgehouden heb...

Thanks!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-04-2018 10:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat ziet er allemaal netjes uit. Proficiat


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 04-06-2018 21:42 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Afgelopen zaterdag hier gespeeld:

Supertof. Goed geregeld, leuke lokatie, leuk publiek




Aanstaande vrijdag in Geleen, en zaterdag in Overpelt.

Live clipje van een tijdje terug in Elpee in Deinze:


Aftermovie van The Hague metalfest, zitten ook wat beelden van ons in:


[Dit bericht is gewijzigd door Deceptikoen op 04-06-2018 21:43]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-06-2018 21:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2018 21:42 schreef Deceptikoen het volgende:
Live clipje van een tijdje terug in Elpee in Deinze:



Ik ga niet liegen, dat klinkt nog best goed.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 11-09-2018 22:44 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Supervet, we gaan op tour in Oktober



Samen met Cranial Contamination, mocht je het niet kunnen lezen.

19 oktober JC Den Ast, Heule (BE)
20 oktober Cafe De Meister, Geleen (NL), met Abacination er bij
22 oktober Le Klub Parijs (FR), plus support

Andere datums en lokaties volgen.

Wederom, supervet, maar de eerste 2 dagen slaap ik gewoon thuis, en ik gruwel nu al bij de gedachte van meer dan een week zonder mijn vrouw, maar verder heb ik er keiveel zin in hoor.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2018 8:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Heule... wtf ligt dat?


signature


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 12-09-2018 9:55 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

In de buurt van Kortrijk.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2018 10:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmmm

es kijken naar den agenda


signature


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 12-09-2018 12:54 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Er komt nog een BE datum aan geloof ik.

Heeft ZM geen interesse in een review en interview?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2018 13:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lama komen!


signature


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 12-09-2018 14:42 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Waar moet ik de gegevens/aanvraag hiervoor heen sturen?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2018 15:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

music@zwaremetalen.com


zet me gerust in de mail als "begunstigde"


signature


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 13-09-2018 17:51 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Update:

19 oktober JC Den Ast, Heule (BE), support Klysma
20 oktober Cafe De Meister, Geleen (NL), support Abacination
21 oktober, Cafe 't Linne, Overpelt (BE), support Abacination
22 oktober, Le Klub, Parijs (FR) support nog niet bekend
23 oktober, Rock n Eat, Lyon (FR), support nog niet bekend
28 oktober, Red Studio, Douai, (FR), support nog niet bekend


[Dit bericht is gewijzigd door Deceptikoen op 13-09-2018 17:58]


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 23-09-2018 20:19 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Update:

19 oktober JC Den Ast, Heule (BE), support Klysma
20 oktober Cafe De Meister, Geleen (NL), support Abacination
21 oktober, Cafe 't Linne, Overpelt (BE), support Abacination
22 oktober, Le Klub, Parijs (FR) support nog niet bekend
23 oktober, Rock n Eat, Lyon (FR), support nog niet bekend
25 oktober, Bar Caferino, Barcelona (SP) support Avfrunn en Pulmonary Fibrosis
26 oktober, Bilbao Deathfest, Bilbao (SP), oa Wormed
28 oktober, Red Studio, Douai, (FR), support nog niet bekend


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 06-10-2018 19:45 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Tourposter



Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 12-11-2018 19:28 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Beelden gevonden van Parijs



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen