IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Roadburn 2018 Vorige pagina | Volgende pagina
HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 15-03-2018 19:47 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ja, hier zitten wel wat clashes in, maar dat was ook te verwachten. Ik heb alvast de echte must sees gemarkeerd, voor de rest wordt het puzzelen. De vervelendste clashes voor mij zitten op de donderdag:

Hällas - Ex Eye
Arabrot - Wreck and Reference - Fuoco Fatuo





tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 15-03-2018 23:17 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik durf te stellen dat je ex eye mogelijk nooit weer kunt zien en dat hallas eerder nog eens een keer in de little devil ofzo staat.

ik heb in iedergeval dit voorlopig in elkaar gepuzzelt.
https://clashfinder.com/s/roadburnfest2018/?user=tomcat_ha&



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-03-2018 23:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2018 23:17 schreef tomcat ha het volgende:
ik durf te stellen dat je ex eye mogelijk nooit weer kunt zien en dat hallas eerder nog eens een keer in de little devil ofzo staat.

ik heb in iedergeval dit voorlopig in elkaar gepuzzelt.
https://clashfinder.com/s/roadburnfest2018/?user=tomcat_ha&


Vet om te zien, ik ga echt voor compleet andere dingen


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 16-03-2018 7:34 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ik ga tomcat wel weer vaak tegenkomen geloof ik. TROB vs Motorpsycho is wel naar, zelfde voor Panopticon vs Comet Control en van The Heads vs Aerial Ruin vs GY!BE word ik ook niet zo blij. Maar goed, het had veel erger gekund.

https://clashfinder.com/s/roadburnfest2018/?user=Panzerke


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-03-2018 8:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het tijdschema voor de donderdag had niet beter gekund.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 16-03-2018 14:03 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 15 maart 2018 23:17 schreef tomcat ha het volgende:
ik durf te stellen dat je ex eye mogelijk nooit weer kunt zien en dat hallas eerder nog eens een keer in de little devil ofzo staat.



Ik heb inmiddels al gekozen voor EX EYE vanwege die reden. Toch vind ik het een beetje jammer dat ik Hallas niet kan zien, Excerpt from a Future Past beluister ik veel.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 16-03-2018 14:03]



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 16-03-2018 14:42 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2018 8:28 schreef Mark Z het volgende:
Het tijdschema voor de donderdag had niet beter gekund.


Sterf!
Donderdag is dus echt een ramp. Vrijdag en Zondag zijn perfect. Zaterdag ook wel wat overlappingen, maar geen reuze dillema's zoals op donderdag...



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 16-03-2018 14:52 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

De donderdag heeft een perfect tijdschema.
De vrijdag ook perfect.
De zaterdag een paar minimale knelpuntjes.
De zondag wederom perfect.

Als de organisatie het tijdschema ism mij gemaakt heeft


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 17-03-2018 11:39 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik zit het meeste met wolfbrigade vs hail spirit noir. Ik wolfbrigade ondertussen al vaak gezien maar juist op roadburn is het iets wat ik graag wil zien en Hail spirit noir heb ik nog nooit gezien...



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-03-2018 11:22 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nu ik zo bezig ben met mijn voorpret voor Roadburn komt er toch nog een extra clash bij kijken. Zuriaake of GosT. De laatste is gegarandeerd een feestje, en Zuriaake heb ik vorig jaar al met Laster in dB's gezien. Alleen toen was ik nog niet bekend met deze band. Is ondertussen wel anders.

Blegh, keuzes.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 30-03-2018 11:33 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik ben er ondertussen grotendeels aan uit. Gelukkig niet al te veel wat ik moet zien in de koepelhal & the hall of fame, want dat is toch telkens een verplaatsing van 10 minuten (die cruciaal kunnen zijn om op tijd in het patronaat of de kleine zaal van de 013 binnen te geraken...)
Ik zie op vrijdag en zaterdag enkele lege plekken in het schema van de cul de sac. Kans is groot dat er dan dus weer last minute surprise optredens (zoals misþyrming vorig jaar) zullen plaatsvinden...



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-04-2018 11:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wij hadden een hotel in Breda geboekt, pal naast het station. "Betaalbaar en maar een kwartiertje treinen", was de gedachte.

Gaat de NS precies in het Roadburn weekend werken aan het spoor, bussen naar Breda, 45 min extra reistijd.

Wij hebben de plannen dus wat omgegooid.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 07-04-2018 12:33 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Site net eens gecheckt. Valt toch goed mee. Kwartiertje langer dan normaal en het nachtaanbod is er nog altijd.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-04-2018 10:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ja natuurlijk valt het wel mee. Sommige mensen denken dat de wereld om hun draait en kunnen daarom wat minder goed omgaan met tegenslagen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 08-04-2018 12:26 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Oei.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 08-04-2018 13:17 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-04-2018 13:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2018 10:26 schreef Mark Z het volgende:
Ja natuurlijk valt het wel mee. Sommige mensen denken dat de wereld om hun draait en kunnen daarom wat minder goed omgaan met tegenslagen.




Ik heb al een keer in een overboekt hotel gezeten waardoor ik in plaats van in het Mercure ergens in Oosterhout (?) terecht kwam. Dat was echt superhandig met alle aankopen.

Ik had gehoopt dat we deze keer meer geluk zouden hebben maar helaas.

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar na een lange dag op mijn benen staan, bierdrinken en bandjes kijken ben ik moe en wil ik z.s.m. mijn mandje in. Ik ben geen 25 meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 08-04-2018 13:54]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-04-2018 20:14 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2018 11:47 schreef Snaack het volgende:
Wij hadden een hotel in Breda geboekt, pal naast het station. "Betaalbaar en maar een kwartiertje treinen", was de gedachte.

Gaat de NS precies in het Roadburn weekend werken aan het spoor, bussen naar Breda, 45 min extra reistijd.

Wij hebben de plannen dus wat omgegooid.

Apollo? Met NDF zat ik daar ook. Goed hotel. Prima te doen met OV, maar in jouw geval wat minder zo te lezen

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 08-04-2018 20:14]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-04-2018 0:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2018 20:14 schreef MetalJan het volgende:
Apollo? Met NDF zat ik daar ook. Goed hotel. Prima te doen met OV, maar in jouw geval wat minder zo te lezen


Die ja! Goed dat te weten voor een volgende keer.

Het wordt nu donderdag op vrijdag bobben en vrijdag op zaterdag een hotelletje in Tilburg. Zowaar nog iets betaalbaars kunnen vinden.

Na rb post ik hier waarschijnlijk woedend dat dat hotel toch overboekt was en we naar het Apollo werden vervoerd.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 09-04-2018 2:02 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2018 0:23 schreef Snaack het volgende:


Na rb post ik hier waarschijnlijk woedend dat dat hotel toch overboekt was en we naar het Apollo werden vervoerd.




Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-04-2018 8:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2018 13:39 schreef Snaack het volgende:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar na een lange dag op mijn benen staan, bierdrinken en bandjes kijken ben ik moe en wil ik z.s.m. mijn mandje in. Ik ben geen 25 meer.


Zeker waar.

Maar de afstand Tilburg - Breda stelt echt niet veel voor. Zeker 's avonds heb je met zo'n snelbus misschien een 15 min langere reistijd.

Geen idee hoe jij aan 45 min komt. Heb je op de reguliere dienstregeling gekeken naar bussen die overal stoppen?

Hulde aan Roadburn trouwens dat die de tijd nemen om iedereen twee weken van tevoren al te informeren over de dienstregeling. Welk festival doet dit nou nog meer? Ik ken festivals in Eindhoven waar de meest interessante bands pas om 02.00u spelen, dus de trein sowieso geen optie is..





LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-04-2018 11:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2018 8:35 schreef Mark Z het volgende:
Geen idee hoe jij aan 45 min komt. Heb je op de reguliere dienstregeling gekeken naar bussen die overal stoppen?


Zo stond het in eerste instantie op de site van de NS. "Houd rekening met 30 minuten extra reistijd". Ik zie dat nu ook niet meer

quote:
Hulde aan Roadburn trouwens dat die de tijd nemen om iedereen twee weken van tevoren al te informeren over de dienstregeling. Welk festival doet dit nou nog meer? Ik ken festivals in Eindhoven waar de meest interessante bands pas om 02.00u spelen, dus de trein sowieso geen optie is..


Ja, inderdaad, erg netjes


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 09-04-2018 11:44 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik blijf mooi in Breda. Geen probleem met die extra reistijd. Vrijdag zal het inderdaad wel laat worden, maar uiteindelijk scheelt het hoogstens een half uurtje...

Los daarvan wel vervelend dat de merch blijkbaar aan de koepelhal gesitueerd is. Zou dat ook gelden voor de bands die in de 013/het patronaat of de cul de sac spelen? Zo vaak moet ik immers niet aan de koepelhal/hall of fame zijn...



zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 09-04-2018 12:22 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ik geloof van wel. In ieder geval de merch van de bands die in 013 en het Patronaat spelen, meen ik te hebben gelezen. Cul de Sac weet ik niet zeker. Donderdag is de Koepelhal überhaupt niet als podium in gebruik, dus dan zou je alleen voor de merch die kant op moeten lopen. Daar kan ik de tijd (helaas) niet voor vrij maken. Ik kom er geloof ik alleen op vrijdag voor één show, dan doe ik dan wel een strategisch rondje inkopen. Persoonlijk vind ik dat wel jammer, ik liep altijd graag een paar keer per dag een rondje door V39.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 09-04-2018 16:58 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik vind de Koepelhal voor de merch in ieder geval al een hele verbetering vergeleken met de stand die vorig jaar naast 013 stond. Wel meer loopafstand, maar ik kom er vaak genoeg.

Dit heb ik in de planning staan:

Donderdag: Yellow Eyes - Waste of Space Orchestra - Earthless - Fuoco Fatuo - Converge - Ex Eye - Cult of Luna & Julie Christmas - Future Occultism (Bong-Ra en hopelijk nog een stuk Phurpa)

Vrijdag: The Ruins of Beverast - Thaw - Kikagaku Moyo - Kairon; IRSE! - Furia - Jarboe ft. Father Murphy - Godflesh - Dhidalah

Zaterdag: Bell Witch - Worship - Mizmor - RRRags - The Heads - daarna ligt het eraan waar ik zin in heb: All Pigs Must Die/Greenmachine of Sacri Monti - East meets West Jam

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 09-04-2018 16:59]



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen