IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Klussen met klungels [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2020 17:41 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 22 juni 2020 17:00 schreef Slegthyd het volgende:
Oude rommel is eruit en de loodgieter is net klaar. Morgen stucwerk + tegelzetter.

Moest dat keukenblok aan de rechterzijde niet 1 kastje langer zijn?


En hadden die tegeltjes er dan eerst niet afgemoeten voordat er gestuct en getegeld wordt?



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 22-06-2020 17:42]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 22-06-2020 17:53 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Nee dit is de standaard maat, enige optionele was een doorlopend keukenblad aan de linkerkant, zodat daar het gasfornuis op kan, en de koelkast eronder.

De tegels zijn er inmiddels af, en morgen word er dan gestucced (hoe de neuk schrijf je dat?) en daarna betegeld.

Denk ik. Heb een schema gekregen maar ben de hele dag van huis eigenlijk.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2020 17:57 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Van Dale vindt dat het gestuukt is.

Al moet dat bij jou nog gebeuren.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 25-06-2020 5:46 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Niet zeuren en gewoon je hoofd 270 graden draaien.

Binnen 10 minuten na plaatsing al krassen op het aanrecht. :')³


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-06-2020 6:52 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Logisch, d'r blijft niks opleggen en het schuift er allemaal af. Dan krijg je krassen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


tristanwins
Usericon van tristanwins
Posted 25-06-2020 9:08 by tristanwins Wijzig reactieProfiel van tristanwinsQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2020 5:46 schreef Slegthyd het volgende:


Niet zeuren en gewoon je hoofd 270 graden draaien.

Binnen 10 minuten na plaatsing al krassen op het aanrecht. :')³

Hoe bedoel je? Het interieur ziet gewoon niet uit.


TW


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 25-06-2020 9:40 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Nee, mid renovatie ziet het interieur er inderdaad niet uit.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2020 9:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

luie darmwand, dat draai je toch ff voor het posten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-06-2020 10:07 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Zelfs 50 plussers kunnen foto's draaien.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-06-2020 12:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Waar het op neer komt is andere tegels, andere kastdeurtjes en een nieuw keukenblad met krassen?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 25-06-2020 13:41 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2020 9:52 schreef spectre het volgende:
luie darmwand, dat draai je toch ff voor het posten
Geperforeerd darmwandje, je kan toch ook gewoon te tillefoon draaien? Onniedan?

@ND: ja, dat is het. Gasaansluiting ook verplaatst, andere kraan.
Zit nog te dubben of ik de afzuigkap uberhaupt terugplaats. Had 'm nooit aan maar stootte er wel altijd mijn hoofd tegen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2020 14:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

waarom zou ik die moeite doen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 25-06-2020 15:54 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Inderdaad, je hebt geen energie meer over na het gebruiken van een HOOFDLETTER en PUNT aan het einde van je zin.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-06-2020 15:59 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Moet je ook eerst nog "scherm automatisch meedraaien" uitzetten. Veels te veel werk idd.

Maar mooi dat je nu je keuken krijgt.

Wat is het trouwens een ontzettend klein hok zo op de foto's, misschien 30 m2 in totaal? Eigenlijk schandalig dat ze dit soort bezemkasten nog als volwaardige woning mogen verhuren.


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-06-2020 16:25 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik zm op een laptop.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-06-2020 16:26]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 25-06-2020 16:28 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2020 15:59 schreef faalhaas het volgende:
Wat is het trouwens een ontzettend klein hok zo op de foto's, misschien 30 m2 in totaal? Eigenlijk schandalig dat ze dit soort bezemkasten nog als volwaardige woning mogen verhuren.
Lichtinval.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2020 16:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2020 16:25 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik zm op een laptop.





boks


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 25-06-2020 16:38 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

En dan noemen ze mij lui.



U vraagt, wij draaien.

[Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 25-06-2020 16:46]


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2020 16:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

even mijn bril zoeken, moment


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2020 16:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-06-2020 17:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik denk dat het een woon-werk-keuken is met het buro en de stoel naast de koelkast?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-06-2020 17:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Die stoel naast de koelkast is luiheid. Hoeft ie niet op te staan als ie een nieuw biertje uit de koelkast wil pakken.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-06-2020 17:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hoef ik ook niet. Daar heb ik een vrouw voor.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2020 17:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hij heeft er een rechterhand voor, maar die moet blijkbaar zitten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-06-2020 17:47 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2020 16:47 schreef spectre het volgende:
even mijn bril zoeken, moment


Hij heeft hen blijkbaar meteen geresized naar ware grootte.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen