IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hardcore (elektronische versie) en melodischere varianten erop Vorige pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 20-06-2019 11:19 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 20 juni 2019 8:49 schreef Fusion het volgende:
180! Voor de party, de afterparty, de afterafterparty én de afterafterafterparty? Pffff.... Zet m zo wel even op.


Hehe, dagvullend programma


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2019 20:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De laatste tijd vaak Angerfist aan het luisteren,

enkele vette nummers heeft die man










signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-06-2019 18:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




dit gaat er ook wel in


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-02-2020 10:55 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Deze heerschappen gisteren live aan het werk gezien (enfin, meer gehoord, ik moest werken als vrijwilliger, tickets scannen aan de deur) in het Stuk in Leuven. Fascinerend door z'n extremiteit. Een serieuze workout ook als je daar meer dan een uur intens op löss gaat.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 23-02-2020 11:02 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Waarom denk je dat pepmiddelen daar zo populair zijn?

Net als bij wielrennen is het onmenselijk om 8 uur lang nuchter snoeihard te gaan.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-02-2020 13:56 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 23 februari 2020 10:55 schreef PandroidJack het volgende:
Deze heerschappen gisteren live aan het werk gezien (enfin, meer gehoord, ik moest werken als vrijwilliger, tickets scannen aan de deur) in het Stuk in Leuven. Fascinerend door z'n extremiteit. Een serieuze workout ook als je daar meer dan een uur intens op löss gaat.




Als deze video een indicatie is van wat ze die avond ook deden is het in het genre niet echt extreem Wel lekker, daar niet van.





Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 27-02-2020 23:40 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht


blijft ook lekker hoor.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 27-02-2020 23:46 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht


Deze is ook knakenhard, nu ik toch bezig ben.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen