IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Morbid Angel pt III Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-12-2017 23:08 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 8 december 2017 23:02 schreef HierIsMike het volgende:
Ik heb geen last van de productie bij Kingdoms Disdained, vind hem eigenlijk ook wel vet. Het drumwerk van Scott Fuller is erg sterk en het riffwerk is gewoon goed te horen. Ik mis wel de typische Trey-gekte, het voelt allemaal bruut, maar degelijk aan. Nergens slecht, maar ook nergens heel erg goed.




De hele plaat nog niet gehoord. Staan er echt zo weinig solo's van Trey op?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 08-12-2017 23:17 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Dat valt wel mee vind ik, maar ze zijn niet zo lang of zo freaky als ie vroeger deed.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-12-2017 23:25 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Die op For No Master vond ik vrij vet, morgen maar eens die plaat beluisteren.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 09-12-2017 10:39 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Nog niet de hele plaat gehoord, maar wat ik tot nu toe hoorde, haalt het IMHO niet bij de enkele wél goede nummers van I. Want ondanks dat die plaat maar enkele goede nummers heeft, die nummers hebben precies die lijpe riffs en soli die ik graag hoor bij MA. En beter geluid, betere stem, betere drummer.

Maar toch is de nieuwe weer overduidelijk Morbid Angel. En da's goed.



lampje


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-12-2017 11:27 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Geen doorkomen aan. Grootste struikelblok blijft voor mij de enorm saaie zang van Tucker. Hij haalt de hele boel naar beneden.

Dat deed David Vincent dan toch een stuk beter. Illud was mede dankzij hem een merkwaardige, opvallende plaat. Niet per definitie geslaagd, maar wel interessant genoeg om af en toe eens op te zetten.


... hoe de hazen lopen ...


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 09-12-2017 12:48 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2017 10:39 schreef Lampje het volgende:
Nog niet de hele plaat gehoord, maar wat ik tot nu toe hoorde, haalt het IMHO niet bij de enkele wél goede nummers van I. Want ondanks dat die plaat maar enkele goede nummers heeft, die nummers hebben precies die lijpe riffs en soli die ik graag hoor bij MA. En beter geluid, betere stem, betere drummer.

Maar toch is de nieuwe weer overduidelijk Morbid Angel. En da's goed.




klopt en veel beter dan de muzikale aids van hiervoor.
maar hun oude nivo halen ze nooit meer.
hadden beter gewoon lekker op tour kunnen gaan en oude shit spelen. op nieuwe morbid angel zitten er niet zoveel meer te wachten.


TUFKAM


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 09-12-2017 13:32 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Ongelofelijk hoe dit de tongen bezig houdt [zie FP], net als een nieuwe Slayer.

Ik heb nog nooit een volledige plaat van MA of Slayer geluisterd.

Kom maar met je top 3, dan ga ik wel eens wat checken van MA. Al is het maar omdat het ooit de favoriete band was van She_Devil [ / ]


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 09-12-2017 13:39 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 9 december 2017 13:32 schreef Tommeh het volgende:
Kom maar met je top 3, dan ga ik wel eens wat checken van MA.


Top 3 albums:

1. Formulas Fatal to the Flesh
2. Altars of Madness
3. Blessed are the Sick



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 09-12-2017 13:42 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

A B C.



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 09-12-2017 14:52 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

BAD.

of te wel
1. Blessed
2. Altars
3. Domination

Covenant hoort eigenlijk ook in mijn top 3, maar er passen er geen 4 in, hahaha !

Ik vind Tuckers stem utterly boring, en da's de reden waarom F G en H geen kans maken bij mij. I zie ik gewoon als een EPtje met een berg ruis eromheen, doet om die reden niet mee met mijn top 3.


lampje


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 09-12-2017 15:14 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Altars bij mij op 1 heeft vooral ook met jeugdsentiment te maken. Was toch de eerste die ik hoorde, maakte enorm veel indruk. Daar kon blessed gewoon niet tegenop, al scheelt het niet heel veel.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 09-12-2017 15:29 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Ik ben veel te snel van Cradle meuk naar suicidal myspace core gegaan. Heb enorm veel "verplichte kost" overgeslagen destijds.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 09-12-2017 15:34 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dan heb je nog best wat fijne luistersessies voor de boeg.

Lijkt me te gek om Morbid Angel voor het eerst goed te beluisteren in 2017, lol.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-12-2017 15:39 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Gewoon ABC gaan luisteren. In die volgorde ook. Lijkt me idd heerlijk deze band nog te kunnen ontdekken.


... hoe de hazen lopen ...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-12-2017 16:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Snap dat gezeik op de zang van Tucker niet echt, er zijn imo veel saaiere zangers.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-12-2017 18:15 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ok, omdat het nog kutter kan is het opeens niet meer kut.


... hoe de hazen lopen ...


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 09-12-2017 19:28 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Hahahaha !



lampje


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-12-2017 20:25 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik vind het niet kut


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 10-12-2017 13:35 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

Morbid Angel is z'n tijd gewoon te ver vooruit, daarom weet niemand die nieuwe nog op waarde te schatten.

[Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 10-12-2017 13:36]


Vox Clamatis in Deserto


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-12-2017 13:39 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Tommeh ben zeer benieuwd naar je ongezouten mening over Altars en Blessed. Heb al een facepalm meme klaar staan.


... hoe de hazen lopen ...


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 11-12-2017 6:37 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Aangezien muziek helemaal niet meer zo belangrijk voor me is kan ik er vrij kort over zijn:

Gaaf genoeg om aan te laten staan, en tegelijkertijd niet kut genoeg om af te zetten.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 11-12-2017 9:51 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Hahahaha !


lampje


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 11-12-2017 15:22 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Nee serieus, vroeger ging ik nog wel eens goed zitten/liggen en actief naar muziek luisteren.
Tegenwoordig staat het aan tijdens ... [vul je activiteit maar in].

Morbit Eensjul is ideal voor tijdens het internetten. Via een crappy smartföhn speaker gaat 'm niet worden.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-12-2017 15:33 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ok, maar niet dat je af en toe even opveert en denkt wow vet dit?


... hoe de hazen lopen ...


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 11-12-2017 15:48 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Heeeeel af en toe, maar dan sowieso enkel met mijn favo genre, blackmeddol.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen