IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Cryptocurrencies en Blockchain-technologie Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-01-2018 18:35 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik weet echter meestal wél waarover ik praat. Niet altijd, maar aangaande ehm theologie, financiële markten, muziektheorie en neuken praat ik geen poep.


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 13:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:32]


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-01-2018 13:53 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2018 13:47 schreef Hypnos het volgende:
kent iemand hier persoonlijk iemand die kan zeggen dat hij of zij ooit geld verloren is aan Bitconnect?

willen jullie dan jullie grote betweterige, veronderstellende, verlieslatende, onwetende muil houden als het niet zo is?


al was het koeienstront die verkocht werd op een hoorntje, in een referral systeem dat goed draait en of waar geen bewijzen voor - enkel veronderstellingen - en niemand geld verliest

SO fucking what

bullshit walks, money talks


de rest is janken in de marge

en blijkbaar is dat nog maar eens waar mensen die er niet aan deelnemen zich het liefst mee bezig houden


Zozo. Flinke jongen hoor.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 13:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:32]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 14:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:32]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-01-2018 14:05 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik ken persoonlijk ook geen kinderen die letterlijk niets te eten hebben Hypnos. Dus zal t ook wel hoogdravende onzin zijn al die berichtgeving en zal ik ook maar niet doneren aan mensen die ze wel persoonlijk kennen. Je logica en analogie is weer in te smullen.

Je hebt gelijk. Heil bitconnect!!


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-01-2018 14:07 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

@Hypnos: Gast, hou toch op. Als het loopt als een eend, zwemt als een eend en kwaakt als een eend... dan zal het wel een eend zijn. En dit heeft alle karakteristieken van een piramidespel, dus tot het tegendeel bewezen is (en bewijs is echt iets anders dan jouw constante verbale diarree) durf ik er wel van uit te gaan dat het dat ook is.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 20-01-2018 14:08]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-01-2018 14:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

een piramideeend?

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-01-2018 14:10]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 14:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:32]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 14:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:32]


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-01-2018 14:23 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2018 14:15 schreef Hypnos het volgende:
hoe kun je nu een bewijs aanleveren als er afgegaan wordt op zaken die blijkbaar vast staan?



Lijkt me geen probleem. Bewijs is namelijk bewijs. Ooit 'stond blijkbaar vast' dat de aarde plat was, en het is desondanks bewezen dat zij rond is. Sterker nog: het is dermate overtuigend bewezen, dat er vrijwel unaniem consensus over is. En ik kan het al hard mis hebben, maar volgens mij is het niet bewezen doordat de dorpsgek op het marktplein ging roepen: "de aarde is rond, en iedereen die het daarmee oneens is moet zijn of haar grote betweterige, veronderstellende, verlieslatende, onwetende muil houden".



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 14:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:33]


signature


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 20-01-2018 14:25 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

er zijn anders nog steeds genoeg mafkezen die willen bewijzen dat de aarde echt wel plat is.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-01-2018 14:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Hmmm, Hypnos hielt vorig jaar na flink wat kritiek op met het promoten van de dingen die ie doet.

Vervolgens komt er een tijd later een aanleiding om Hypnos om commentaar te vragen naar aanleiding van wat nieuws.

Dan geeft ie dat, men vraagt om meer uitleg, dat volgt en vervolgens wordt Hypnos weer afgezeken omdat ie commentaar geeft waarom notabene nu gewoon gevraagd is.

Ongeacht of je het met de praktijken in de uitleg eens bent of niet, raar dat iemand afgezeken wordt als ie gewoon de uitleg geeft waar men om vraagt.

*zal wel aan mij liggen*

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-01-2018 14:28]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-01-2018 14:28 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hmm. Kweenie Hypnos, maar als ik me wat verdiep in de sluiting en de werking van Bitconnect, dan krijg ik daar in ieder geval geen warm gevoel van. En het zou mij verbazen als er niet een flink aantal mensen wel flink kwijtgeraakt zijn. Het uitkeren van het tienvoudige van wat de huidige prijs in de markt is sounds too good to be true.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-01-2018 14:29 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 20 januari 2018 14:25 schreef Doodskop het volgende:
er zijn anders nog steeds genoeg mafkezen die willen bewijzen dat de aarde echt wel plat is.


Ik zou het eerder een stunt vinden als er iemand ging beweren dat de aarde een piramide is.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 14:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:33]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 14:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:33]


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-01-2018 14:32 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2018 14:24 schreef Hypnos het volgende:
dus het gaat om luiheid?


waar zijn je bewijzen?




Nee, nee en nog eens nee, knulletje.

De sceptici (of, zo je wilt: lieden die hun gezonde boerenverstand blijven gebruiken ook als er iemand met spiegeltjes en kraaltjes zwaait) hoeven niets te bewijzen. Zij proberen of probeerden immers niet iemand geld uit de zak te kloppen met een schimmig verhaal dat op zijn minst de schijn tegen heeft.

Jij werpt je hier op als de Jehovah's Getuige van Bitconnect, maar vooralsnog is je verhaal ongeloofwaardiger dan de Wachttoren.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-01-2018 14:36 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2018 14:32 schreef Hypnos het volgende:
allemaal terechte bedenkingen die een antwoord verdienen en gekregen hebben. Maar dat is niet per se een reden om van kwaadaardigheid uit te gaan.

Wél om te zeggen, "nee, niets voor mij"


Fair enough. Zeker niets voor mij dan. Ik hou liever de controle over mijn investeringen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 14:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:33]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 14:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2018 14:32 schreef Negatieveling het volgende:
Nee, nee en nog eens nee, knulletje.

De sceptici (of, zo je wilt: lieden die hun gezonde boerenverstand blijven gebruiken ook als er iemand met spiegeltjes en kraaltjes zwaait) hoeven niets te bewijzen.


arrogantie uit luiheid en superioriteitsgevoelens


best geyl

zeker gebruiken in je dagelijks leven, misschien raak je nog ergens


signature


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-01-2018 14:38 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zit er niet een verschil in dat de meeste handelsplatformen handel bieden in meerdere currencies? Dat heeft dan weinig te maken met 'belief', omdat de currencies geen directe relatie hebben met het platform.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 14:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:33]


signature


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-01-2018 14:45 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2018 14:42 schreef Hypnos het volgende:
Naar mijn ervaring haalt ieder platform nu de meeste winst omdat het verschillende platformen uit verschillende tijdszones combineert en de inleg van gebruikers zelf gebruikt om transfers te maken achter de schermen.

bijna alle platformen hebben geen "lending" om kapitaal aan te trekken. Bitconnect deed dat wel en liet een deel van de opbrengsten terugvloeien als intrest (dagelijks)
dat - plus het feit van de referrals - geeft een heeeul slecht imago. Daarom zijn de meeste platformen nu met IT'ers aan de slag gegaan om PC's algoritmes te laten uitvoeren zodat er vanzelf winst gegenereerd wordt die groter is dan wanneer je uitbundig en met veel blinkende beloftes kapitaal aantrekt om vervolgens mee te beginnen traden


Hmm, volgens is het winstmodel van de meeste exchanges anders ook de te betalen fees voor transacties.

Die opmerking over 'lending' begrijp ik niet. Bedoel je daarmee dat je als particulier geld uitleent aan de exchange en daar rente op krijgt? Want dat komt op meerdere platformen zeker wel voor in de vorm van funding, waarbij je een deel van je kapitaal beschikbaar stelt aan margin traders.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen