IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Tip 2018 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-12-2017 9:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

In de eerste twee maanden van het nieuwe jaar, als het goed is, nieuwe releases van Solstice, Faal, Apostle of Solitude, Mare en Ataraxy.. Lekker begin dacht ik zo.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 29-12-2017 11:00 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2017 9:54 schreef Mark Z het volgende:
In de eerste twee maanden van het nieuwe jaar, als het goed is, nieuwe releases van Solstice, Faal, Apostle of Solitude, Mare en Ataraxy.. Lekker begin dacht ik zo.
Als je Ataraxie bedoelt dan ben ik erg siked!


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-12-2017 12:58 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2017 11:00 schreef Tommeh het volgende:
Als je Ataraxie bedoelt dan ben ik erg siked!


Nee, ik bedoel toch echt de Spaanse DM band.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 29-12-2017 13:05 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2017 12:58 schreef Mark Z het volgende:
Nee, ik bedoel toch echt de Spaanse DM band.
Zelf dat nieuws helemaal gemist, en ik heb de bandpage nog wel geliked op FB. =[

L'être et la nausée is nog steeds een uberplaat.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-12-2017 13:19 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2017 13:05 schreef Tommeh het volgende:
Zelf dat nieuws helemaal gemist, en ik heb de bandpage nog wel geliked op FB. =[


Dat nieuws stond op de FB pagina van hun label, Dark Descent Records.

quote:
L'être et la nausée is nog steeds een uberplaat.


Helemaal mee eens.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 29-12-2017 13:58 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ataraxie zit in de studio, dus in 2018 een nieuwe plaat.



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 29-12-2017 14:14 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2017 13:58 schreef HierIsMike het volgende:
Ataraxie zit in de studio, dus in 2018 een nieuwe plaat.


Ook al zit Ataraxie in de studio is dat nog geen garantie dat de nieuwe plaat in 2018 uitkomt

Hopelijk volgend jaar ergens de nieuwe full-length van River Of Souls. In ieder geval in januari een EP van ze, met een wel heel beroerde drummer Geintje...
Drummer is prima bezig op die EP, trouwens.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 29-12-2017 16:34 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 29 december 2017 14:14 schreef Buiksmurf het volgende:
Hopelijk volgend jaar ergens de nieuwe full-length van River Of Souls. In ieder geval in januari een EP van ze, met een wel heel beroerde drummer Geintje...
Drummer is prima bezig op die EP, trouwens.


Hehe, thanks! Voor de rest: officiële releasedatum van The Nihilist is op 24 januari.



[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 29-12-2017 16:34]



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 29-12-2017 17:00 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2017 16:34 schreef HierIsMike het volgende:
Hehe, thanks! Voor de rest: officiële releasedatum van The Nihilist is op 24 januari.




Klopt. Dat stond in de mail die ik van Paul kreeg. Op tape en als download.


Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 29-12-2017 19:07 by Vonn.Esch Wijzig reactieProfiel van Vonn.EschQuote dit bericht

Ombre Obscure full length
Menschwalsch full length
Grindbashers split en full length


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-12-2017 19:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Erg hoge verwachtingen mbt de debuutplaat van The Beast of Nod.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 30-12-2017 16:56 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Releases in januari waar ik geïnteresseerd in ben:

05/01: Sinistro - Sangue Cassia
12/01: Hamferð - Támsins likam
15/01: Chaos Echoes - Mouvement
19/01: Tune-Yards - I Can Feel You Creep Into My Private Life
(24/01: River of Souls - The Nihilist)
26/01: Nils Frahm - All Melody
26/01: Tribulation - Down Below
26/01: Faal - Desolate Grief
26/01: Hooded Menace - Ossuarium Silhouettes Unhallowed
26/01: Portal - Ion
26/01: Howling Sycamore - Howling Sycamore
26/01: Mammoth Grinder - Cosmic Crypt



Sater
Usericon van Sater
Posted 31-12-2017 11:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Op 2 maart verschijnt Dead Magic van Anna von Hausswolff.



[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 31-12-2017 11:44]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 31-12-2017 16:37 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 11 december 2017 18:55 schreef Steel Jaw het volgende:
Howling Sycamore - Howling Sycamore (technical progressive death met cleane zang en gestoorde saxofoon. Met ex-leden van Necrophagist, Obscura, Watchtower en Ephel Duath. En gastbijdrages van leden van Gorguts, Yakuza en Corrections House. Siked voor deze!)
https://howlingsycamore.bandcamp.com/


Jammer van de vocalen, de rest vind ik ontzettend gaaf. Vooral de saxofoon in Upended. Dat zal Bruce Lamont wel zijn.



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 31-12-2017 17:39 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

foutje

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 31-12-2017 17:40]


bub


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 31-12-2017 19:55 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2017 16:37 schreef HierIsMike het volgende:
Jammer van de vocalen, de rest vind ik ontzettend gaaf. Vooral de saxofoon in Upended. Dat zal Bruce Lamont wel zijn.
Geen idee wie het is, maar het is verdomd nice. Ben sowieso fan van saxofoon, zoals bij Naked City, awesomeness!

En wat die vocals betreft; ik ben normaal niet zo voor cleane zang, maar hier stoort het mij absoluut niet. Vind dat het verfrissend klinkt op die manier


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-12-2017 20:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 02-01-2018 13:40 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 31 december 2017 19:55 schreef Steel Jaw het volgende:
Geen idee wie het is, maar het is verdomd nice. Ben sowieso fan van saxofoon, zoals bij Naked City, awesomeness!




One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-01-2018 14:52 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ha, die bestaan nog. Best fijne band.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Northward
Usericon van Northward
Posted 04-01-2018 18:44 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Absurd / Evil split: de band is na vijf jaar terug met een nieuwe line-up, nu met JFN op zang. Lage verwachtingen van, maar wie weet.

Lantlôs - Wildhunt: dit zal vast weer post-rock worden. Alles na de s/t zet ik eigenlijk niet meer op. Toch even checken.

Nachtmystium - Resilient: ook oplichter Judd is terug. Trok het laatste werk nog altijd goed dus benieuwd hoe het gaat klinken als nieuwe band.

Peste Noire - tba: na Ballade kon het me weinig meer boeien, dus hopelijk word ik verrast.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-01-2018 20:39 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2017 16:56 schreef HierIsMike het volgende:
Releases in januari waar ik geïnteresseerd in ben:

26/01: Faal - Desolate Grief






Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-01-2018 12:14 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Harakiri For The Sky en Sinistro vind ik alvast erg okay

Daarnaast ontdekte ik nog een zeer behoorlijke Franse black metal band, genaamd Azziard:



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 09-01-2018 12:17 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2017 16:56 schreef HierIsMike het volgende:
Releases in januari waar ik geïnteresseerd in ben:

05/01: Sinistro - Sangue Cassia
12/01: Hamferð - Támsins likam
15/01: Chaos Echoes - Mouvement
19/01: Tune-Yards - I Can Feel You Creep Into My Private Life
(24/01: River of Souls - The Nihilist)
26/01: Nils Frahm - All Melody
26/01: Tribulation - Down Below
26/01: Faal - Desolate Grief
26/01: Hooded Menace - Ossuarium Silhouettes Unhallowed
26/01: Portal - Ion
26/01: Howling Sycamore - Howling Sycamore
26/01: Mammoth Grinder - Cosmic Crypt



Erg mooie lijst al. Vooral benieuwd naar nieuwe Faal en Nils Frahm.
Verder ook boeiende releases:

26/01: In Vain - Currents
26/01: Orphaned Land - Unsung Prophets & Dead Messiahs
26/01: Monolithe - Nebula Septem
02/02: Therion - Beloved Antichrist
02/02: Long Distance Calling - Boundless
09/02: The Atlas Moth - Coma Noir
09/02: Gnaw Their Tongues - Genocidal Majesty
02/03: Oceans Of Slumber - The Banished Heart
23/03: Monster Magnet - Mindfucker
18/05: Necros Christos - Domedon Doxomedon

Tot nu toe wel al kunnen genieten van de nieuwe Shining.


Northward
Usericon van Northward
Posted 12-01-2018 18:01 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Drudkh - Їм часто сниться капіж (9 maart)
Earthless - Black Heaven (16 maart)


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-01-2018 23:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2018 18:01 schreef Northward het volgende:
Drudkh - Їм часто сниться капіж (9 maart)


Toffe plaat! Ik kende zelf voornamelijk Blood In Our Wells, maar deze nieuwe plaat bevalt me.

Verder uitkijkende naar Submotion Orchestra, GoGo Penguin, Nils Frahm, SUUNS. Voor de rest zie ik het allemaal wel aanwaaien.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-01-2018 23:09]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen