IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Voracious Scourge - Death Metal uit de USA, met een ex-drummer van Suffocation en de zanger van Sinister.
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-11-2017 19:22 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Voor het gemak, hehe. PLAK!

Adrie Kloosterwaard, de zanger van de legendarische Nederlandse death-metalband Sinister, is de zanger van de nieuwe Amerikaanse band Voracious Scourge. Die bestaat voorts uit Jason McIntyre en Lance Strickland van Suture en drummer Mike Smith die je nog zal kennen van Suffocation. Samen brengen ze een potje stevige old-skool deathmetal.

http://www.rockportaal.nl/sinister-zanger-in-amerikaanse-band-voracious-scourge/

De eerste EP van Voracious Scourge komt in januari uit bij Immortal Souls Productions en krijgt de titel Our Demise.

De eerste track uit die EP, Harbinger Of Our Own Demise, kan je nu al beluisteren in de lyric-video.






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 26-11-2017 21:23 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

pfff wordt er niet warm of koud van. en ik ben toch wel een death metal fan. fuck kloosterwaard en zijn sinister. haalt bij lange na niet het nivo van de oude sinister. snap niet dat die gasten nog overal mogen spelen met die kouwe hap. alsof je mac donalds besteld en je krijgt bram ladage. niet te fucking doen.

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 26-11-2017 21:24]


TUFKAM


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 27-11-2017 11:18 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik deel je mening niet, maar begrijp het zeker wel. Hoewel ze toch zeker nog een paar echt toffe platen gemaakt hebben, zit die typische Sinister sound die hen uniek maakte er niet meer in, en dat mis ik wel. Maar juist omdat Sinister een unieke sound had, vind ik het terecht dat ze er nu van mogen oogsten, ze zijn ook jarenlang genegeerd. Jaja, enkel Aad stamt uit de tijd waarnaar je verwijst, maar Toep en Dennis hebben hun sporen toch ook absoluut verdiend, en ik gun hen het succes.

Maar Sinister terzijde;
ik vind dit wel vet klinken hoor !

Lekkere riffs, lekker lompe drums (Ik kan Smiths drumwerk altijd wel waarderen), en ik vind Aad overtuigend klinken op dit spul.

Allesbehalve origineel, maar dat hoeft voor mij ook niet. Het moet gewoon lekker klinken, en dit vind ik lekker klinken.

Positief verrast !

[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 27-11-2017 11:39]


lampje


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 27-11-2017 19:39 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

quote:
Op 26 november 2017 21:23 schreef TUFKAM het volgende:

alsof je mac donalds besteld en je krijgt bram ladage

Als je dit als een belediging bedoelde heb je de plank behoorlijk misgeslagen.

Klinkt goed, zo op het eerste gehoor. Benieuwd wat de pot nog meer schaft.


Vox Clamatis in Deserto


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 27-11-2017 19:40 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

De mac heerst de ladage er anders behoorijk uit. ja.


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 27-11-2017 19:43 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2017 11:18 schreef Lampje het volgende:
Ik deel je mening niet, maar begrijp het zeker wel. Hoewel ze toch zeker nog een paar echt toffe platen gemaakt hebben, zit die typische Sinister sound die hen uniek maakte er niet meer in, en dat mis ik wel. Maar juist omdat Sinister een unieke sound had, vind ik het terecht dat ze er nu van mogen oogsten, ze zijn ook jarenlang genegeerd. Jaja, enkel Aad stamt uit de tijd waarnaar je verwijst, maar Toep en Dennis hebben hun sporen toch ook absoluut verdiend, en ik gun hen het succes.

Maar Sinister terzijde;
ik vind dit wel vet klinken hoor !

Lekkere riffs, lekker lompe drums (Ik kan Smiths drumwerk altijd wel waarderen), en ik vind Aad overtuigend klinken op dit spul.


Allesbehalve origineel, maar dat hoeft voor mij ook niet. Het moet gewoon lekker klinken, en dit vind ik lekker klinken.

Positief verrast !



het is nu ook weer niet zo dat ik het die gasten niet gun of wat dan ook. maar mijn ding is het niet. ik vond het vroeger toen ook al zo kut dat gorefest een van mijn favoriete death metal bands van hier ineens zo anders ging spelen. softe shit... een altar idem. maak je zo een tering harde plaat als youth against christ en dan daarna van die zwakke derderangs thrash ellende. zo fucking jammer altijd.


TUFKAM


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 02-12-2017 10:07 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ahja.

Die ene latere Altar plaat rost anders behoorlijk de pannen van het dak ("In The Name of the Father" heet die, dacht ik), maar de andere platen hebben mij ook niet zo kunnen boeien.
Wat betreft Gorefest, ik vind eigenlijk alleen het debuut écht supergaaf. Lekker lomp. Hoewel ik False ook wel veel gedraaid heb vroeger, tegenwoordig heb ik het na 1 of 2 nummers wel weer gehoord. Al het andere werk van Gorefest is wel goed, maar spreekt me gewoon niet zo aan. Zitten heus dikke stukken in, maar de zang en solo's staan me tegen. Wel verschrikkelijk goede live band. Altijd al geweest.


lampje


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-03-2018 22:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-08-2018 21:09]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-08-2018 21:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



"Writing has begun for our full length album for a 2019 release."


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen