IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Iron Maiden in de Top 2000 Volgende pagina
IronMaisenTop2000
Usericon van IronMaisenTop2000
Posted 03-12-2017 9:54 by IronMaisenTop2000 Wijzig reactieProfiel van IronMaisenTop2000Quote dit bericht

Prima spelfout in mijn gebruikersnaam. Irritant. Maar goed.
Ondanks dat bij mij de Top2000 elk jaar fijn aanstaat erger ik me er dood aan dat er nooit een keer Maiden langskomt. We hebben Slayer in de Top2000 en die verschrikkelijke pokemonrap. Ugh.
Bij het stemmen kwam ik erachter dat Iron Maiden niet eens in de shortlist staat van de stemlijst. Even ter vergelijking: Tenacious D - Tribute staat daar wel in.
Vandaar dat ik hoop dat jullie meestemmen zodat er eindelijk 1 (of meer) nummers van Maiden in de lijst komen.
Ik heb op mijn vrije lijst gewoon 10x Maiden gekozen.

Horns up


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-12-2017 10:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat is de Top 2000?


signature


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 03-12-2017 11:28 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Waarom ? Ik draai Iron Maiden wel gewoon thuis vanaf CD, Itunes, vinyl, whatever.

Waarom moet het opgenomen in de lijst van meest populaire nummers? Ik zie niet in wat daar de eer in is.


lampje


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 03-12-2017 11:42 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2017 11:28 schreef Lampje het volgende:
Waarom ? Ik draai Iron Maiden wel gewoon thuis vanaf CD, Itunes, vinyl, whatever.

Waarom moet het opgenomen in de lijst van meest populaire nummers? Ik zie niet in wat daar de eer in is.


precies dit. vond het al zo irritant dat slayer in die lijst kwam. fucking lijsten nerds.


TUFKAM


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 03-12-2017 12:01 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De Top 2000 kan mij geen reet interesseren. Ook die stemacties. Als Slayer/Iron Maiden niet in de lijst staat, betekent dat simpelweg dat het algemene Nederlandse publiek daar niet genoeg op stemt.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 03-12-2017 12:01]



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-12-2017 12:17 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 december 2017 11:42 schreef TUFKAM het volgende:
precies dit. vond het al zo irritant dat slayer in die lijst kwam. fucking lijsten nerds.
Moet je ze hier op ZM eens zien als t weer jaarlijstentijd is.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2017 12:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hier een lijstennerd. En ik vind het een goede actie, want dat hele Top 2000-gebeuren is natuurlijk zo corrupt als de gemiddelde Oekraïense zakenman. Neem bijvoorbeeld dat ultieme knakennummer "Avonden" van Boudewijn de Groot, dat met een lobby-actie het zelfs tot nummer 1 wist te schoppen, waar Radio 2 gewoon mee akkoord ging. Maar Ace of Spades b.v. is nu uit de voorkeurlijst gehaald. En van Maiden kun je ook alleen maar de twee kutnummers Fear of the dark en Can I play with madness kiezen. En toen via een vergelijkbare lobby-actie Mien toentje van Ede Staal door wat Groningers erin werd gestemd, gingen die Randstedelingen van Radio 2 er ineens wel een veto op zetten.
Enfin: een sympathieke actie, maar nutteloos vrees ik. Want de zenderprogrammeur van Radio 2 en zijn mede-dictators zullen toch wel zelf bepalen in hoeverre een band als Maiden vertegenwoordigd mag worden.
Om met Madball te spreken: Infiltrate the system! Zelf heb ik op 20 gave nummers uit de voorkeurslijst gestemd, en 15 eigen keuzes met een ultieme motivatie gegeven. Als ze mij dan terugbellen, en zo'n nummer in de uitzending draaien, heb je in ieder geval al eens een nummer buiten het geijkte lijstje geplugd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-12-2017 12:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ach, dat is van een radiostation, of zo?

Waarom zou je stemmen als je er nooit naar luistert?


signature


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 03-12-2017 13:14 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

infiltrate the system is een van madballs meest kutte platen. droppin many suckers !!!


TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-12-2017 13:31 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2017 9:54 schreef IronMaisenTop2000 het volgende:
Ondanks dat bij mij de Top2000 elk jaar fijn aanstaat erger ik me er dood aan dat er nooit een keer Maiden langskomt.


Dit klopt al niet. Afgelopen jaren stond Maiden er in met Can I Play With Madness en Fear Of The Dark. Lijkt me keurig voor een lijst die is samengesteld voor en door het klootjesvolk.


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-12-2017 13:43 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2017 9:54 schreef IronMaisenTop2000 het volgende:
Even ter vergelijking: Tenacious D - Tribute staat daar wel in.



Wat natuurlijk volledig terecht is.



OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 03-12-2017 14:21 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

Stel je komt tot de conclusie dat iedereen Maiden gaat stemmen, krijg je het volgende dilemma ..... Welk nummer?


Hier had uw advertentie kunnen staan!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-12-2017 15:12 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Die ene met twee gitaarsolo's net in een iets andere stijl achter elkaar. De ene erg legato en de ander wat bluesier


When your people matter, menstrual health matters


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 03-12-2017 15:25 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

die maiden obsessie sowieso.


TUFKAM


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 03-12-2017 16:01 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2017 12:30 schreef bastianus het volgende:
Hier een lijstennerd. En ik vind het een goede actie, want dat hele Top 2000-gebeuren is natuurlijk zo corrupt als de gemiddelde Oekraïense zakenman. Neem bijvoorbeeld dat ultieme knakennummer "Avonden" van Boudewijn de Groot, dat met een lobby-actie het zelfs tot nummer 1 wist te schoppen, waar Radio 2 gewoon mee akkoord ging. Maar Ace of Spades b.v. is nu uit de voorkeurlijst gehaald. En van Maiden kun je ook alleen maar de twee kutnummers Fear of the dark en Can I play with madness kiezen. En toen via een vergelijkbare lobby-actie Mien toentje van Ede Staal door wat Groningers erin werd gestemd, gingen die Randstedelingen van Radio 2 er ineens wel een veto op zetten.
Enfin: een sympathieke actie, maar nutteloos vrees ik. Want de zenderprogrammeur van Radio 2 en zijn mede-dictators zullen toch wel zelf bepalen in hoeverre een band als Maiden vertegenwoordigd mag worden.
Om met Madball te spreken: Infiltrate the system! Zelf heb ik op 20 gave nummers uit de voorkeurslijst gestemd, en 15 eigen keuzes met een ultieme motivatie gegeven. Als ze mij dan terugbellen, en zo'n nummer in de uitzending draaien, heb je in ieder geval al eens een nummer buiten het geijkte lijstje geplugd.


Wat een gelul, Ace of Spades staats nog steeds in de voorkeurslijst.


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-12-2017 16:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Maidenstream metal is popmuziek met gitaren


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-12-2017 16:49 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Heeft ND nu t account van Hypno gehackt?


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-12-2017 16:59 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 3 december 2017 16:29 schreef Hypnos het volgende:
Maidenstream metal is popmuziek met gitaren


In hoopjes popmuziek zitten gitaren.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-12-2017 17:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2017 15:25 schreef TUFKAM het volgende:
die maiden obsessie sowieso.

Niks mis met Maiden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-12-2017 17:35 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Maiden is de Coldplay van de metal.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-12-2017 17:36 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Maiden had er na hun 9e album mee op moeten houden.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-12-2017 17:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee man, The X Factor is hun beste album


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-12-2017 18:01 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht



... hoe de hazen lopen ...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-12-2017 18:04 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 december 2017 17:35 schreef WMP het volgende:
Maiden is de Coldplay van de metal.
Gave band is dat ook Coldplay. Paar mooie nummers.


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-12-2017 18:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Iron Maiden is een kankerband. Dat wil je die arme luisteraars toch niet aandoen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-12-2017 18:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Iron Maisen ken ik dan weer niet.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen