IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Beginnende opnamestudio zoekt bands voorportfolio en ervaring
DaybreakerStudio
Usericon van DaybreakerStudio
Posted 25-12-2017 20:20 by DaybreakerStudio Wijzig reactieProfiel van DaybreakerStudioQuote dit bericht

​Daybreaker Studio zoekt metal/rock/punk bands die 1 of meerdere nummers wil.opnemen in de studio. Dit vooral omdat ik ervaring wil opdoen en mijn portfolio wil uitbouwen. Je moet ergens beginnen. Opnames zullen voornamelijk​ in het weekend gebeuren Indien intresse hoor ik,het graag via een pb op onze Facebookpagina ​www.facebook.com/daybreakerstudio Of via mail daybreakerstudio@hotmail.com Gr Daybreaker Studio​​​​​

[Dit bericht is gewijzigd door DaybreakerStudio op 25-12-2017 22:18]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-12-2017 21:22 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Leuk. Wat tips:

* het kan ook mijn onkunde met Facebook op mobiel zijn maar ik zie geen lijst met gear?

* idem locatie?

* mensen zijn lui, zorg dat je link naar Facebook in je post hier daadwerkelijk doorlinkt

* t kan natuurlijk ook aan de drummer liggen (van Revealed) maar een metronoom of click zou fijn zijn :D

Verder ziet de Facebook pagina, het logo, de naam van de studio etc er oké uit En voor t feit dat t volgens mij in je eigen appartement is ziet de studio er leuk uit


When your people matter, menstrual health matters


DaybreakerStudio
Usericon van DaybreakerStudio
Posted 25-12-2017 22:05 by DaybreakerStudio Wijzig reactieProfiel van DaybreakerStudioQuote dit bericht

Idd drummer van Revealed is ondertussen reeds vervangen, want click spelen was een ramp. Bedankt voor de tips.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen