IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Venenum
Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 30-12-2017 8:38 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht



Death Metal uit Duitsland. Begonnen in 2008, een EP in 2011 en begin dit jaar een full-lenght.
Similar artists: Excoriate, Beyond, Grave Miasma

quote:
Also released Mighty Sphincter cover "Waltz in Hell" on "Grave Command: All Hallowed Hymns" Sampler on Unseen Forces Records.




Gespot in Soomdower Mark z'n jaarlijst, dus thx!

Venenum @ Metal-Archives
Venenum @ Bandcamp
Venenum @ Youtube
Venenum @ Homepage
Venenum @ Bigcartel

Edit: het is gaaf!

Sunday February 11, 2018: Groningen (NL) Vera — Europe in Trance pt. II w/ Slægt



[Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 30-12-2017 8:47]


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-12-2017 10:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

You’re welcome!

Jammer dat die show in Groningen is, net te ver voor me..


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 30-12-2017 11:10 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Super plaat inderdaad! Eerder dit jaar in Baroeg gezien, die mogen wel vaker terugkomen.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-01-2018 12:15 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Geweldig album. En dat voor een debuut full-length.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-01-2018 15:42 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Tegenvallend album, beetje als Bölzer wel.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 16-01-2018 16:00 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Bölzer viel inderdaad zeer zwaar tegen, maar Trance Of Death van Venenum absoluut niet. Wat een weergaloos debuutalbum. De Ep was goed maar kwam niet in de buurt van wat Venenum ons nu voorschotelt. Trance Of Death... album van het jaar.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-01-2018 17:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dit is de band van de voormalig Excoriate(RIP) gitarist, wat ook al een te gekke band was.

Geweldige plaat, en geen idee waarom iemand dit vindt tegenvallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-01-2018 17:25]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-01-2018 17:34 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Teveel vrolijke uplifting leads en solo's(heavymetalinvloeden) waardoor de donkere sfeer van de EP er totaal niet meer is.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-01-2018 17:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ow ok.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-02-2018 10:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2017 10:56 schreef Mark Z het volgende:
Jammer dat die show in Groningen is, net te ver voor me..


Daarom heb ik ze gisteren maar gezien in Barcelona.

Toffe show, geluid niet optimaal, maar zeer degelijkse set.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-02-2018 17:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2018 16:00 schreef Buiksmurf het volgende:
De Ep was goed maar kwam niet in de buurt van wat Venenum ons nu voorschotelt. Trance Of Death...


In Barcelona de EP meegenomen en na een aantal keer luisteren kan ik niet anders concluderen dat dat helemaal juist is. Wat is deze band gegroeid. Zat ook heel wat jaartjes tussen natuurlijk.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen