IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Archivist
Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 31-12-2017 16:13 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht



Atmosferische black/Post-Metal/Rock. Best moeilijk allemaal. Sowieso gitaarmuziek. Uit Oostenrijk, Groot Brittannië en Duitsland.

Cleane zang, vieze zang, rustige stukjes, niet al te harde, harde stukjes. Hmm, harde stukjes.

Album Archivist uit 2015, en nu dan Construct van begin dit jaar.

Het moet allemaal over science fiction en the fall of humanity gaan. Maar met zulke dingen heb ik zelf altijd weinig.



Archivist @ Metal-Archives
Archivist @ Bandcamp
Archivist @ Facebook


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 31-12-2017 16:52 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

ik haat alles waar post voor staat. post black, post punk, post rock. bah.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 31-12-2017 16:53 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2017 16:52 schreef Doodskop het volgende:
ik haat alles waar post voor staat. post black, post punk, post rock. bah.
Het is daarnaast ook nog atmosferische black.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 31-12-2017 17:05 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-12-2017 17:07 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 31 december 2017 16:52 schreef Doodskop het volgende:
ik haat alles waar post voor staat. post black, post punk, post rock. bah.


postkantoor
poster

a postel

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 31-12-2017 17:08]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-12-2017 17:13 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 31 december 2017 16:13 schreef Tommeh het volgende:
Best moeilijk allemaal.


Klopt, mijn ding is het niet.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 31-12-2017 17:19 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2017 17:13 schreef Natural Disaster het volgende:
Klopt, mijn ding is het niet.


Nadat de plaat eenmaal afgelopen was dacht ik hetzelfde. :')

Maar er zijn ongetwijfeld mensen die dit soort fratsen kunnen waarderen. Jammer dat je hier mensen niet kan taggen.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen