IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zeal and Ardor, which features elements of both black metal and Negro spirituals. Vorige pagina
tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 23-07-2018 21:31 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik heb de nieuwe ook gehoord en moet zeggen dat het misschien wel wat beter gemengd word de black metal stukken niet goed genoeg zijn. Ik denk dat hij gewoon een 2de gitarist moet regelen die echt uit de BM scene komt. Ik denk zelf dat de zeal & ardor formule met meer een drawing down the moon actige insteek nog veel beter gaat werken.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-07-2019 20:53 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Aanstaande zondag te zien op Werfpop in Leiden.

Negatieveling
I don't mean to impose, but I am the ocean
Usericon van Negatieveling
Posted 22-08-2019 11:39 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

'Op papier' zou ik dit echt helemaal kut moeten vinden, maar op Summer Breeze was het toch een fascinerend optreden, en nog verdomd goed ook. Op het moment ben ik 'Stranger Fruit' aan het luisteren, niet alles bevalt me even goed maar er staat toch echt wel wat lekkere en verfrissende muziek op die plaat.

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen"

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com