IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Der neue vader Vorige pagina
Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 11-06-2002 17:23 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 21:50 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik heb hem nog niet gehoord, maar ben wel erg benieuwd.


Dan kun je hem gewoon gaan luisteren, want hij staat tussen de MP3 albums.

Maare On-Topic :
Ik vind hem wel ok, niet speciaal ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 11-06-2002 17:26]


Heads I win, tails you lose


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-06-2002 17:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Niet echt geweldig moet ik zeggen. Het lijkt alsof ze ingeboet hebben aan snelheid/hardheid op sommige nummers.
Torch of war is wel ok, echt een live-nummer.
Maar over het algemeen kan deze cd niet op tegen Litany.

Omdat het vader is: 6


NausDC
Usericon van NausDC
Posted 12-06-2002 21:35 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Aj. Ik als kvlte en truee persoon vind dit juist een van de betere Vader schijven; ze zijn geen andere muziekrichting ingedoken maar er zijn wel lichte punk invloeden bijgekomen. Ik vind het een wereldse plaat...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 12-06-2002 23:18 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Naus, lijer, wat mot jij hier
En den nieuwe Vader heerscht!


Life doesn't get much better than this!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-06-2002 11:16 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ben er [na lang denken] uit:

Het is geen slechte plaat, het is een slechte Vader plaat.


MJA
Usericon van MJA
Posted 14-06-2002 13:08 by MJA Wijzig reactieProfiel van MJAQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 11:16 schreef Slechtheid het volgende:
Ik ben er [na lang denken] uit:

Het is geen slechte plaat, het is een slechte Vader plaat.


idd, als de nummers op m'n computer beluister heb ik nog niet het echte "Vader gevoel". Mischien komt dat wel als ik de CD daadwerkelijk in m'n handen heb, en in m'n CD-speler kan draaien!


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 14-06-2002 13:23 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

ja idd, komt toch denk ik door het drumgeluid. minder vet dan op litany etc.


11.45: restate my assumptions


MJA
Usericon van MJA
Posted 14-06-2002 18:50 by MJA Wijzig reactieProfiel van MJAQuote dit bericht

MJA net de orginele CD geluisterd, klink stukken beter als op de computer! Vette CD!!!

[Dit bericht is gewijzigd door MJA op 14-06-2002 18:51]


NausDC
Usericon van NausDC
Posted 16-06-2002 15:43 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Dat bedoel ik, nummers als Wolftribe en Son Of Fire zijn enorm 'Vader'...schop kont.


Industrieterrein
Usericon van Industrieterrein
Posted 04-07-2002 2:39 by Industrieterrein Wijzig reactieProfiel van IndustrieterreinQuote dit berichthttp://nope

Ik vind die plaat behoorlijk goed. Stampt weer als een gek!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 16-08-2002 10:05 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik vond het een beetje onzin om er een topic voor aan te maken, dus post ik het hier maar ff.

Ik vind Vader gruwelijk goede muziek maken, en ben van plan binnenkort één of twee cd's te kopen van deze band, maar weet niet welke cd ik het best zou kunnen kopen, iemand tips?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2002 10:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

The Ultimate Incantation, De Profundis, Black To The Blind, Litany, en nog een paar die ik vergeten ben... de hele 'back catalogue' is goed, alleen die nieuwste is wat minder.


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-08-2002 10:44 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

alle cd's van Vader zijn meesterlijk, inclusief de nieuwe!!!


None of us are saints - Albert Fish


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 16-08-2002 19:32 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Bedankt, ze zijn dus gewoon allemaal goed (behalve volgens sommigen Litany iets minder), denk dat ik Reign Forever World en Litany maar bestel.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2004 15:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vandaag The Beast ontvangen

Dit is best lekker, lekker eigen geluidje.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 22-09-2004 15:22 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 15:20 schreef Jenje het volgende:
Vandaag The Beast ontvangen

Dit is best lekker, lekker eigen geluidje.


Heb je goed, ik vind zelfs de intro erg gaaf, terwijl ik normaal een bloedje hekel aan die dingen heb.
O ja, Out Of The Deep vind ik het minste nummer van de cd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2004 15:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind het wel tof, dat het album wat meer gedragen word door bass en drum en niet zo zwaar door alleen gitaar ...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-09-2004 15:33 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik vind het geluid wel okay, maar het klappert af en toe een beetje....too much bass....


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 22-09-2004 15:55 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik heb het album (The Beast) 1 keertje op de achtergrond gehoord bij iemand. Klonk erg lekker, erg Vader. Ik zal er snel nog eens beter naar gaan luisteren.

Waarom staat dit trouwens in Muziek algemeen?


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2004 16:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 15:33 schreef Spirit In Black het volgende:
ik vind het geluid wel okay, maar het klappert af en toe een beetje....too much bass....
Oh dat vind ik juist zo lekker broem broem


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 22-09-2004 16:23 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 21:39 schreef frankeehm het volgende:
Ik vind em een stuk minder eentoniger dan die andere schijven


The Ultimate Incantation en De Profundis eentonig

quote:
Op 16 augustus 2002 19:32 schreef B6R6A6M het volgende:
Bedankt, ze zijn dus gewoon allemaal goed (behalve volgens sommigen Litany iets minder), denk dat ik Reign Forever World en Litany maar bestel.


ik zou eerder voor de door mij bovengenoemden gaan, maar dat zal wel mijn smaak zijn


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-09-2004 19:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 19:32 schreef B6R6A6M het volgende:
Bedankt, ze zijn dus gewoon allemaal goed (behalve volgens sommigen Litany iets minder), denk dat ik Reign Forever World en Litany maar bestel.
Litany heerscht. The Ultimate Incantation is een van mijn eerste death metal cd's ooit geweest en ik draai 'm nog steeds af en toe. Geweldige plaat! Reign Carrion


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-09-2004 19:15 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hehe, bedankt voor jullie ietwat late reacties.

Ik heb nu De Profundis, Future Of The Past en Litany, maar tips voor nieuwe aankopen kan ik natuurlijk altijd gebruiken.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-09-2004 19:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Oh hehe ik had ff niet naar de datum gekeken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-09-2004 0:52 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Morgen krijg ik em.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen