IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : maroc.nl aangeklaagd wegens antisemitisme
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-11-2002 8:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2002 8:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Meteen bewijs dat een dislaimer op je website gene ruk doet.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 07-11-2002 8:50 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

de mods waren op vakantie....

yeaaaaaaaaaaah right...
owh w8 eens... half maroc zit zomers idd in marocco...


My madness, my sadness


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2002 9:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

What da fock heeft dat nou weer met de mods te maken?
Loop niet zo te zeiken man


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2002 9:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voordeel van dit is nu wel dat er eindelijk eens gekeken wordt naar discriminatie door minderheden. men schijtn bijna te denken dat alleen blanken discrimineren ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-11-2002 9:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Leuk is overigens dat er zo een raar foldertje uitkwam van het rijk. Een pro-marokkaanfoldertje. (Ik ben de title al weer vergeten)


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-11-2002 9:21 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2002 9:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Leuk is overigens dat er zo een raar foldertje uitkwam van het rijk. Een pro-marokkaanfoldertje. (Ik ben de title al weer vergeten)

Marokanen zijn lief was de titel


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-11-2002 9:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2002 9:13 schreef Jenje het volgende:
Voordeel van dit is nu wel dat er eindelijk eens gekeken wordt naar discriminatie door minderheden. men schijtn bijna te denken dat alleen blanken discrimineren ..


yep, iedereen weet dat niet alleen de blanken kunnen discrimineren maar zowat alle volkeren. Behalve dan in de politiek correcte kringen die nog steeds schijnen te denken dat alleen de westerse blanken voor 99 % uit hun gekleurde medemensen onderdrukkende klanleden bestaan terwijl die gekleurde medemensen zielige onderdrukte heiligen zijn.

Ik durf zelfs te stellen dat de gemiddelde westeuropeanen in principe toleranter is dan menig andere bevolkingsgroep.(Ik bedoel tegenwoordig uiteraard)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-11-2002 9:59]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 07-11-2002 9:58 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2002 9:02 schreef Jenje het volgende:
What da fock heeft dat nou weer met de mods te maken?
Loop niet zo te zeiken man

lees dat bericht nogeens goed
quote:

Toen waren de beheerders op vakantie en is de site een maand lang niet gecontroleerd op discriminerende opmerkingen.


dit bedoelde ik dus

[Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 07-11-2002 10:00]


My madness, my sadness


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2002 9:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

solly


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-11-2002 16:16 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het anti-semitisme onder moslims is keihard en alom aanwezig, maar het zijn meestal blanke anti-semieten waar rellen om ontstaan. Dus ik vind het prima dat eindelijk ook eens moslims ervoor worden aangeklaagd.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-11-2002 16:24 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

'Meldpunt Discriminatie Internet'? Aaaargh. Waarom vertelt de overheid ons niet gewoon rechtuit dat vrije meningsuiting niet bestaat.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-11-2002 16:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2002 9:13 schreef Jenje het volgende:
Voordeel van dit is nu wel dat er eindelijk eens gekeken wordt naar discriminatie door minderheden. men schijtn bijna te denken dat alleen blanken discrimineren ..

als je als marokaanse met een "neger" thuis komt wordt je vertstoten uit de familie.

er is veel rascisme onder "allochtonen"


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen