IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 26 mei: VDF @ Eindhoven (oa Destruction, Pestilence) Vorige pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-06-2018 22:53 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 2 juni 2018 22:50 schreef Doodskop het volgende:
songs worden gewoon slecht uitgevoerd


O, echt? Jammer.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 02-06-2018 22:58 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

was je van plan naar die vergane glorie te gaan kijken dan ?


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 02-06-2018 23:16 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

quote:
Op 2 juni 2018 22:50 schreef Doodskop het volgende:

songs worden gewoon slecht uitgevoerd en mameli is nog steeds een arrogante man bun dragende poser.

Het is dus gewoon een gevoel zonder duidelijke aanleiding. Sorry for asking.


Vox Clamatis in Deserto


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-06-2018 23:20 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 2 juni 2018 22:58 schreef Doodskop het volgende:
was je van plan naar die vergane glorie te gaan kijken dan ?


Nee, man. Ik ga alleen nog maar naar bands kijken die ik heel, maar dan ook heel erg graag live wil zien. Hoe goed ik testimony ook vind, zo hoog staan ze niet bepaald op m'n want to see live lijstje, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 02-06-2018 23:21 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

ja hoor.... een gevoel.

veel plezier bij je eerstvolgende pestilence concert.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 02-06-2018 23:21 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2018 23:20 schreef F.Jacobse het volgende:
Nee, man. Ik ga alleen nog maar naar bands kijken die ik heel, maar dan ook heel erg graag live wil zien. Hoe goed ik testimony ook vind, zo hoog staan ze niet bepaald op m'n want to see live lijstje, hehe.





je had me wel even ouwe


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-06-2018 2:34 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

De manier waarop Doodsrochel zijn mening over Pestilence en Mameli ventileert lijkt eerder ingegeven door jarenlange wrok omdat Mameli vroeger het speelgoed van Doodskeutel af heeft gepakt, dan om de muzikale kwaliteiten.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 03-06-2018 10:44 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2018 2:34 schreef WMP het volgende:
De manier waarop Doodsrochel zijn mening over Pestilence en Mameli ventileert lijkt eerder ingegeven door jarenlange wrok omdat Mameli vroeger het speelgoed van Doodskeutel af heeft gepakt, dan om de muzikale kwaliteiten.


muzikale kwaliteiten


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 03-06-2018 16:05 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik heb Pestilence dit jaar 2x aan het werk gezien. Muzikaal zwak? Nee. Geluid zat telkens goed en het was strak.
Slecht uitgevoerd oud materiaal? Nee, want ik vond zelfs de Testimony nummers beter klinken dan oude live opnames. En ja, in vergelijking met de vorige line-up is het een pak beter. Een paar jaar geleden was het idd rotslecht.
Mameli een arrogante kerel? Ja, maar ik ga naar Pestilence voor de muziek. En ik snap wel dat ie zich bij momenten stoort aan het feit dat er altijd wel een paar idioten zijn die vanaf nummer 1 om "out of the body" zitten te roepen... Scoren bij het grote publiek met de technische jazzy dingen zal helaas voor hem nooit lukken.




Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 03-06-2018 20:00 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2018 22:18 schreef Doodskop het volgende:
Wiegedood en laster zijn hipster black metal. Dus dat iedere trendie fucker daarheen gaat lijkt me duidelijk. (


Maar toch, 2 "bandjes" tegenover een heel festival? Blijft voor mij onverklaarbaar, want zo groot is de Dynamo zaal nu ook weer niet...


an evil incarnation of DEATH!


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 03-06-2018 20:36 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2018 20:00 schreef Dark incarnation het volgende:
Maar toch, 2 "bandjes" tegenover een heel festival? Blijft voor mij onverklaarbaar, want zo groot is de Dynamo zaal nu ook weer niet...



het is gewoon raar indd. soms staan bands voor 3 man te spelen en soms voor een volle bak. Met get some! ook gehad. staan in wateringen voor 3 man, en een week later in naaldwijk voor een volle bak. geen idee waar het aan leg.


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 03-06-2018 21:21 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

quote:
Op 3 juni 2018 16:05 schreef williamblake het volgende:

Ik heb Pestilence dit jaar 2x aan het werk gezien. Muzikaal zwak? Nee. Geluid zat telkens goed en het was strak.
Slecht uitgevoerd oud materiaal? Nee, want ik vond zelfs de Testimony nummers beter klinken dan oude live opnames. [...]
Mameli een arrogante kerel? Ja, maar ik ga naar Pestilence voor de muziek. [...]


+1 dus. Dank u.


Vox Clamatis in Deserto


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-06-2018 19:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik wilde Pestilence graag zien, want die nieuwe cd is gaaf. Dan maar op Stonehenge.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen