IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Netherlands Deathfest 2019 Volgende pagina
jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 08-06-2018 21:03 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Netherlands Deathfest 2019
3 t/ 5 mei 2019

Eerste bands zijn bekend:
7 H.TARGET
Anaal Nathrakh
Bethlehem
Butcher ABC
Cryptopsy
Encoffination
Extinction of Mankind
Father Befouled
Graveyard (Sp)
GUTALAX
Pestilence
Prostitute Disfigurement
VISCERA INFEST
Vomitory

https://nl-nl.facebook.com/NetherlandsDeathfest/


Never have so many sacrificed so much for so few


smallie
Usericon van smallie
Posted 08-06-2018 21:35 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Ben erbij.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-06-2018 22:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2018 21:35 schreef smallie het volgende:
Ben erbij.

Neen, hoor.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


smallie
Usericon van smallie
Posted 08-06-2018 22:37 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2018 22:08 schreef BenKnuckles het volgende:
Neen, hoor.

Wel kaartje gekocht.......


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 09-06-2018 1:20 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

niet super bijzonder maar wel een aardige begin, heb mijn early bird wel al in iedergeval.



Northward
Usericon van Northward
Posted 09-06-2018 11:45 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2018 22:08 schreef BenKnuckles het volgende:
Neen, hoor.



Tot nu niets boeiends.
Zoals dit jaar verwacht ik weer wat degelijke black en doom, zoals dat hoort op een deathfest. Death metal is namelijk kut.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-06-2018 12:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2018 11:45 schreef Northward het volgende:


Tot nu niets boeiends.
Zoals dit jaar verwacht ik weer wat degelijke black en doom, zoals dat hoort op een deathfest. Death metal is namelijk kut.


De doom is met Encoffination en Bethlehem anders al prima vertegenwoordigd..


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-06-2018 20:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Goed begin. Kaartje is alweer binnen.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 18-07-2018 16:18 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Nieuwe namen:

Electric Wizard (eerste headliner)
Naglfar
Intestine Baalism (exclusieve EU show)
Morta Skuld (eerste keer in EU)
Grave Miasma
Rippikoulu
Cenotaph (MX)
Holocausto Canibal
Krypts
Jupiterian
Possession
Phlebotomized
Auroch

Ik moet zeggen dat ik Electric Wizard toch wel een vreemde keuze voor een headliner vind op NDF.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-07-2018 16:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2018 16:18 schreef HierIsMike het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Electric Wizard toch wel een vreemde keuze voor een headliner vind op NDF.


Eens, zeker omdat het vier weken na Roadburn is. Ben benieuwd of het werkt!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-07-2018 19:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Was ik drie jaar geleden al ‘bang’ voor:

quote:
Op 30 juli 2015 14:46 schreef Mark Z het volgende:
Precies. De US versie van dit festival lijkt meer en meer op een soort Roadburn. Dan voegt dit weinig toe, 1,5 maand voor het 'echte' Roadburn. Ook nog een extra EMM 2 maanden na dat festival vind ik vrij overbodig.


Al lijkt Roadburn tegenwoordig niet echt meer op Roadburn


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-07-2018 19:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Maar zitten weer toffe namen tussen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 18-07-2018 21:44 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

quote:
Op 18 juli 2018 16:18 schreef HierIsMike het volgende:\

Nieuwe namen:

Naglfar
Grave Miasma
Phlebotomized

*hijg*


Vox Clamatis in Deserto


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 19-07-2018 11:42 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Misschien speel Electric Wizard wel hun snelle doomnummers.


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-07-2018 15:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tegen het eine van de avond is iedereen murw en willen ze enkel nog slomospul


signature


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 19-07-2018 17:22 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

paar mooie echte cult namen er tussen met cenotaph, intestine baalism en vooral RIPPIKOULU ook al ga ik die laatste al zien op killtown, musta seremonia is voor mij een van de beste demos in de metal geschiedenis.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-07-2018 12:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Leuke start..
Ticket, hotel en goed gezelschap uiteraard al geregeld.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-11-2018 22:34 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nieuwe namen:

Deicide
Unleashed
Revenge
Incantation
Mgła
Severe Torture




Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 07-11-2018 23:04 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2018 22:34 schreef MetalJan het volgende:
Nieuwe namen:

Revenge
Incantation
Mgła






Toch weer drie vette namen erbij en drie kutbands


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-11-2018 8:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Is er ook al meteen een vervanger voor Deicide geboekt?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-11-2018 8:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 08-11-2018 14:03 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Zou wel verstandig zijn.

Mgla wil ik zeker een keer zien, maar het ligt er allemaal een beetje aan wat de dagindeling wordt. Ben over de gehele line-up tot nu toe namelijk niet heel erg enthousiast.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 08-11-2018 14:04]



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 08-11-2018 17:29 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

word toch wel duidelijk weer een mindere editie dan de vorige. Ik ga wel nog gewoon maar als de aftakeling zo door zet weet ik dat nog niet zo over een paar jaar.



smallie
Usericon van smallie
Posted 08-11-2018 18:31 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Mannen, mannen, dit is nog niet de gehele line-up. Houdt moed! Wie weet wat voor leuks er nog geboekt wordt.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 10-12-2018 15:43 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Zojuist de laatste update. Nu hopen dat CARPATHIAN FOREST een beter optreden geeft dan op EMM 2017, want dat was echt om te janken...



We’re proud to announce the last 5 bands to the Netherlands Deathfest IV line-up. We’ve got the first ever Dutch show by the mighty Tormentor (official), the Norwegian blackmetal band CARPATHIAN FOREST, Mexican grindcore troupe Brujeria and the Dutch crushers of CLITEATER (Official) and Fubar.

Day tickets will go on sale at 4 PM CET via: https://www.eventbrite.com/e/netherlands-deathfest-2019-tic…
Let us know if you’ll be making the trip to Poppodium 013 by attending here: Netherlands Deathfest IV
More news about the campsite will be revealed in the coming weeks.

The daily line-ups are as follows:

Friday May 3rd:
7H Target | Anaal Nathrakh | Auroch | Brujeria | Cryptopsy | Electric Wizard | Extinction of Mankind | FUBAR | Morta Skuld | Rippikoulu

Saturday May 4th:
Bethlehem | Butcher ABC | Carpathian Forest | Cenotaph | Cliteater | Father Befouled | Grave Miasma | Graveyard (MX) | Gutalax | Jupiterian | Krypts | Pestilence | Tormentor | Unleashed

Sunday May 5th:
Deicide | Encoffination | Holocausto Canibal | Incantation | Intestine Baalism | Mgla | Naglfar | Phlebotomized | Possession | Prostitute Disfigurement | Revenge | Severe Torture | Viscera Infest | Vomitory


an evil incarnation of DEATH!


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 10-12-2018 16:09 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik heb de indruk dat het nog maar 2 podia zullen zijn (slechts max 14 namen per dag in vergelijking met 20 vorig jaar) met gevolg dat de kleine zaal iedere keer propvol gaat staan.
Denk dat ik ga passen deze keer.

[Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 10-12-2018 16:10]



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen