IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Neurosis Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-07-2003 0:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb geloof ik een keer From Where Its Roots Run gehoord... op een Relapse sampler...

vond het niet zo veel boeiends geloof ik. Die laatste CD ook een keer een luisterbeurt gegeven, misschien nog maar een keer doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NP Neurosis - Times of Grace - The Road to Sovereignity


Dit nummer mag men draaien als ik dood ben
FANTASTISCH die sfeer!!!
Trompetten in metal, en klinken .. woaaa


codex4
Usericon van codex4
Posted 09-07-2003 11:31 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

Shit, Neurosis blijft echt geweldig. Zelf vind ik de laatste het best. In hun nieuwe stijl hebben ze zich echt gevonden vind ik. de sfeer is echt geweldig op dit album. Iemand die DVD al gezien van "As Sun That Never Sets"? Die is echt super!!!! 1 grote wazige video clip die echt de muziek uitstraalt! als bonus zit er ook een bewerking van het hele album van Tribes OF Neurot op, samen met visuele ondersteuning!

Klinkt mischien als een verkoopraatje maar: die DVD (+ wat ander neurosis) is tevens bij te koop in onze shop: http://www.codex4.org/shop.html

[Dit bericht is gewijzigd door codex4 op 09-07-2003 11:32]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2003 9:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb op Stonehenge A sun that Never Sets gekocht ook een heerlijke cd.

Ik zag dat Steve von Till ook een solo-cd gemaakt heeft met meer akoestische nummers, heeft iemand die hier?

Lijkt me erg aangenaam namelijk


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 28-07-2003 9:46 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

die heb ik zeker... hij heeft er al 2 zelfs....

Ik ken alleen 'As The Crow Flies'
dat is eigenlijk gewoon neurosis en dan acoustisch...

Scott Kelly heeft iets vergelijkbaars gedaan, maar is veel minder goed


None of us are saints - Albert Fish


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 28-07-2003 9:49 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

"If I Should Fall To The Field" heet de nieuwste solo cd van Steve Von Till... nog niet gehoord, maar een vriend van me zegt dat ie bij lange na niet zo goed is als de eerste


None of us are saints - Albert Fish


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-07-2003 11:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Allen Cult of Luna's "The Beyond" kopen...NU!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 14-10-2003 21:44 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Die mix van Times of Grace + Grace is ook te downloaden overigens mocht je niet beschikken over 2 cd-spelers e.d.


codex4
Usericon van codex4
Posted 15-10-2003 11:29 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

Heeft iemand de nieuwe Neurosis al gehoord met Jarboe (Swans) op zang? Nog rustiger dan As Sun That Never Sets maar ik vind hem erg goed. Is uitgekomen op Neurot Records (of moet nog uitkomen)



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2003 15:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ANDERE ZANGER ?????

AAHHHH
MAG NIET KAN NIET!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-10-2003 15:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jarboe heeft echt wel een mooie stem hoor, ik vind het een zeer interessant gegeven Swans zijn dan ook erg, erg gaaf. Doet Gira ook nog iets op die plaat?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2003 15:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ik vind die stem van Till juist zo geweldig ..



codex4
Usericon van codex4
Posted 15-10-2003 16:51 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

Denk aan je hart! het is maar een eenmalig prject!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2003 17:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zeg dat dan meteen

Wil het wel horen ...


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 15-10-2003 17:28 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Het mag nondeju onderhand weleens tijd worden dat dit combo weer met een heuse knaller op de markt komt....


Dolf Brouwers - another dead hero


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2003 17:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

The Sun that never Sets is anders een prima plaat hoor.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 15-10-2003 23:27 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ge-ni-ale band. Times Of Grace is een meesterwerk. Die opbouw van spanning... die uitbarstingen... Geweldig! Spijt als haren op mijn hoofd dat ik die band niet live ben gaan kijken toen ik er de kans ervoor had...

Through Silver And Blood heb ik ooit eens bij de V&D gekocht voor 5 gulden. Vind ik toch iets minder. Dat nieuwe werk met die Swans dame klonk me nogal vaag in de oren, eerlijk gezegd...


We don't take it, we just fake it...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 16-10-2003 13:39 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 23:27 schreef VivaHate het volgende:
Spijt als haren op mijn hoofd dat ik die band niet live ben gaan kijken toen ik er de kans ervoor had...

Op dynamo open air heb ik ze gezien. Ik als nietsvermoedend metaltje ging effe Neurosis checke, omdat ik me had laten vertellen dat dat wel "een flinke bak herie" was. Ik heb het geweten...


Touché, pussycat!


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 16-10-2003 14:02 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

En daar heb ik ze dus gemist. Ik lag toen met een stuk in mijn kraag waarschijnlijk ergens in de modder...


We don't take it, we just fake it...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 16-10-2003 14:06 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ook leuk.


Touché, pussycat!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-10-2003 14:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 14:02 schreef VivaHate het volgende:
En daar heb ik ze dus gemist. Ik lag toen met een stuk in mijn kraag waarschijnlijk ergens in de modder...



hehe, spa groen kan soms hard aankomen.. ik weet er alles van!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 16-10-2003 16:22 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Hahaha, 't was mijn pre-Spa Groen periode, zal ik maar zeggen... De halve liter blikken Bavaria gingen er toen in een rap tempo doorheen. Ik was volgens mij tijdens Altar al aardig van de wereld... Ging je naar Dynamo, zag je maar een handvol bands (waarvan er eigenlijk maar 3 hele toffe tussen zaten). Civ, Neurosis, Slapshot, Exploited... Allemaal gemist. Helaas wel Savatage gezien trouwens en een ongelofelijk waardeloze show van Slayer...


We don't take it, we just fake it...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-10-2003 16:36 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

whahaha.. ik dacht al zoiets


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2003 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2003 21:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm vind het nummer niet zo denderend, vind die zang er niet bij passen, het wordt zo zeurderig zo ...

Ik mis dat unieke geluid van Steve ..


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen