IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Neurosis Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 21:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach man, lijkt kei op elkaar

in allebei zingen ze en spelen ze gitaar ...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 07-10-2004 13:24 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:

NEUROSIS
featuring: JARBOE (Swans)

Live at The Forum (London)

Saturday 18th December

doors 7pm


Oakland, Californian alt.rock six-piece Neurosis play a one-off European show at The Forum on Saturday 18th December.

This ultra-rare live date, staged in support of their latest album The Eye Of Every Storm, will feature a live appearance from Jarboe of Swans.

Playing a continuous two-and-a-half-hour set, Neurosis are set to draw material from their illustrious 19-year career.



iemand die hierheen gaat??


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 13:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zou best willen ...


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 19-12-2004 17:32 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Gast jezus! Hoe VET was die show in London gister?!?!

2.5 uur lang superintens. Jarboe erbij was echt supercool. Scary mens trouwens. Ben zo brak als de tering op dit moment, maar 't was de korte trip zeer zeker waard...


We don't take it, we just fake it...


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 19-12-2004 17:43 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

mooi dat het gaaf was, scary in welke zin?

Ik vind ze wel een beetje beginnen in te zakken met die nieuwe cd. Een tour zou wel gaaf zijn.

Wat vind men trouwens van de A sun that never sets DVD?

Ik heb hem nu de eerste 3 nummers gezien maar veel toevoegen deed het niet.


[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 19-12-2004 17:47]


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 19-12-2004 18:04 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Hele voorkomen van Jarboe. Vooral 't moment dat ze de bühne op kwam lopen en de zaal inkeek. Vocaal wist ze ook aardig de juiste noten te raken.

Ik vind die nieuwe cd juist geniaal. Nog meer sfeer dan al het voorgaande werk.

Misschien dat ze bein/midden volgend jaar naar 't mainland komen, maar dan zonder jarboe en (ik neem aan) met een kortere set...


We don't take it, we just fake it...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 19-12-2004 23:45 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

de show van neurosis in londen was in één woord intens. ze speelden veel nummers van de nieuwe cd, en die klonken live aanmerkelijk harder dan op cd. jarboe was inderdaad erg scary , maar ik had ook de indruk dat ze een beetje nerveus was..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 20-12-2004 7:52 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 18:04 schreef VivaHate het volgende:
Ik vind die nieuwe cd juist geniaal. Nog meer sfeer dan al het voorgaande werk.
.


Waarschijnlijk moet ik hem een paar keer vaker horen.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 20-12-2004 18:43 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Opmerkelijk veel Ollanders & Belgen ook in dat Forum...


We don't take it, we just fake it...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-12-2004 12:41 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

The Eye of Every Storm is cd van het jaar in de Aardschok, terecht?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-12-2004 13:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

nee, niet echt......maar ook weer wel (de grootste gemene deler).....het verbaasd me wel dat Mastodon op 2 staat.




btw. die k%$#@tpuzzel met die hoesjes die in deze aardschok kan ik niet uitstaan.....heel vervelend, ik weet 1 hoesje niet en dat laat me niet los...hoe zielig....ik wil het vergeten, maar dat lukt me niet


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-12-2004 13:23 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik weer dr ook ééntje niet. die met die 'rambo cartoon' ofzo. Echt irritant


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-12-2004 13:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2004 13:24 schreef Spirit In Black het volgende:
nee, niet echt......maar ook weer wel (de grootste gemene deler).....het verbaasd me wel dat Mastodon op 2 staat.




btw. die k%$#@tpuzzel met die hoesjes die in deze aardschok kan ik niet uitstaan.....heel vervelend, ik weet 1 hoesje niet en dat laat me niet los...hoe zielig....ik wil het vergeten, maar dat lukt me niet
welke is dat dan?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-12-2004 16:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

heb em al....die Rambo is Laaz Rockit...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-12-2004 16:29 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Een klein vogeltje heeft me verteld dat de kans groot is dat ze volgend jaar in april in Antwerpen staan..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 25-12-2004 1:17 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Neurosis is misschien wel de beste band aller tijden. Als een van de weinigen ben ik helemaal fan van A Sun That Never Sets en komt zeker in mijn top 5 aller tijden.

Ik wilde eerst ook naar Londen, maar toen ik eenmaal alles had gepland, hadden ze alleen nog maar zitplaatsen op het balkon en dat is kut! Hopelijk komen ze nog terug (zoals op de site staat)



VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 26-12-2004 17:01 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ik had best met je willen ruilen. 2.5 uur staan... Pffff, ik geef het je te doen...


We don't take it, we just fake it...


MyGreatDevastator
Usericon van MyGreatDevastator
Posted 27-12-2004 12:20 by MyGreatDevastator Wijzig reactieProfiel van MyGreatDevastatorQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

1 van de beste bands ooit ! Super vet, ik baal echt dat ik er niet bij kon zijn.



Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 27-12-2004 22:42 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2004 17:01 schreef VivaHate het volgende:
Ik had best met je willen ruilen. 2.5 uur staan... Pffff, ik geef het je te doen...


Ik had best met jou willen ruilen! Maar misschien komen ze nog terug, zo zegt de site.



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 27-12-2004 22:55 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2004 1:17 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Ik wilde eerst ook naar Londen, maar toen ik eenmaal alles had gepland, hadden ze alleen nog maar zitplaatsen op het balkon en dat is kut! Hopelijk komen ze nog terug (zoals op de site staat)

vreemd, bij de zaal waren voor het concert nog genoeg kaarten te verkrijgen...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 27-12-2004 23:01 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2004 22:55 schreef El Chulo het volgende:
vreemd, bij de zaal waren voor het concert nog genoeg kaarten te verkrijgen...


Echt waar? Dat is kut! Had ik er toch heen gekunt....



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 27-12-2004 23:09 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ja zeker!
had je ook de 3 pond reserveringskosten niet betaald... maar ja, dat weet je ook niet van te voren...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


zombie
Usericon van zombie
Posted 27-12-2004 23:15 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Wauw, je hebt Jarbou gezien!

Fuck Neurosis (niet echt), ik zou tegen haar gaan schreeuwen dat ze maar wat Swans nummers moet gaan spelen. Gelijk Girra even oproepen en Parsons uit Jesu trappen, die gast heeft toch geen reet te doen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-05-2006 19:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Jullie weten vast wel van dat verhaal dat je "Times of Grace" van Neurosis en "Grace" van Tribes of Neurot tegelijkertijd kunt draaien en dat dan heel vet is.

Nou, er is iemand geweest die heeft dat gedaan en die heeft het omgezet naar mp3. En daar heeft-ie dan weer een torrentje van getrokken. Ik ben niet in de gelegenheid om beide albums tegelijk te draaien dus dit torrentje was voor mij een uitkomst. Ik heb werkelijk geen idee hoe het met de legale aspecten hiervan zit. Dus ik plaats ook maar geen linkje. Ik denk dat geïnteresseerden wel weten waar ze moeten zoeken.

Het klinkt in ieder geval vet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2006 19:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dzam
waar haal ik dat?

geef eens een tip of zo

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-05-2006 19:49]


signature


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen