IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Neurosis Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-05-2006 19:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

email?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 22-05-2006 20:03 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2006 19:49 schreef Hypnos het volgende:
dzam
waar haal ik dat?

geef eens een tip of zo


Torrentz-topic



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2006 20:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tlukt mij niet!

kga wel altyernatieve manieren zoeken


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-05-2006 20:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2006 20:19 schreef Hypnos het volgende:
tlukt mij niet!

kga wel altyernatieve manieren zoeken

Als je me nou m'n email geeft... dan kunnen we wat regelen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2006 21:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wiiii

bartjeblij at hotmail.com


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2006 0:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

thanx, is binnen


klinkt beestig
hier gaan enkele uurtjes me vernietigd worden


signature


codex4
Usericon van codex4
Posted 24-05-2006 15:36 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

ik kan hem ook nergens vinden, kan iemand mij hier blij mee maken met een link?

tjeerd at gardenofexile dot nl



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-05-2006 16:32 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Cool, ik ben hem nu aan het downloaden, ben heel benieuwd...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-06-2006 9:22 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Werd eens tijd om mijn Neurosis collctie uit te breiden. Nouja het begint in de buurt te komen van een collectie. Krijg binnen een week Times of Grace, Through Silver In Blood en Grace (van ToN) binnen. Wrd eens tijd, had ze alleen nog maar op mp3 en tEoES origineel. Prachtige muziek


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 01-06-2006 19:31 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Tip: Times Of Grace en Grace tegelijkertijd afspelen.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-06-2006 19:39 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Tip: lees één pagina terug...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-06-2006 21:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

tip: al lang gelezen


MyGreatDevastator
Usericon van MyGreatDevastator
Posted 05-06-2006 14:17 by MyGreatDevastator Wijzig reactieProfiel van MyGreatDevastatorQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

tering wat zou ik graag grace en times of grace tegelijk horen kan iemand me erbij helpen mijn mail is
Mart_Wijnholds at hotmail.com
alvast bedankt!



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-06-2006 15:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

ik heb ze allebei bestelt dus straks één via mn computerspeakers en één via mn stereo


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-06-2006 23:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik had vandaag een hele bijzondere luisterervaring. Laat ik vanaf het begin beginnen.

The Eye of Every Storm heb ik begin 2004 blind gekocht vanwege een 100% score in de Aardschok. Het was mijn eerste aankoop in het post-rock/hardcore/metal genre, en was die tijd nogal wat doommetal aan het luisteren.

The Eye of Every Storm moet het vooral hebben van harde stiltes, en niet van de mokerharde climaxen. Ook is het een stuk simpeler dan de gemiddelde postrockband. Eentonigheid ligt op de loer. Maar na dik 2 jaar luisteren vallen alle nummers opeens samen, terwijl ik eerst de nummers afzonderlijk beluisterde omdat het anders een té lange zit werd.

In die 2 jaar ben ik genre genoten als Isis, Cult of Luna en Pelican gaan luisteren, gevolgt door bekende postrock acts als GSY!BE, Mono, Grails, Sigur Rós en Mogwai, alsmede ouder werk van Neurosis. Telkens als ik meer in het genre hoorde kon ik tEoES meer waarderen, zij het fragmentarisch, maar steeds meer. Maar vanmiddag viel alles op zijn plek. Alles klopt aan deze cd. het detail de simpelheid doch complexiteit, de emotie, de kracht van het onbekende. En bovenal voelde het als één geheel.

Nu ga ik het niet impulsief de beste plaat ooit noemen, het heeft wél die potentie. En potverdomme wat een groeiplaat!


trol
Usericon van trol
Posted 05-06-2006 23:34 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Had je vanmiddag geblowd?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-06-2006 23:37 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Een enorm langdurende groeiplaat.



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-06-2006 23:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2006 23:34 schreef trol het volgende:
Had je vanmiddag geblowd?


doe ik niet meer

@Oud Vuil:
het heeft wel even geduurt ja. Voor de rede zie hierboven

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 05-06-2006 23:39]


trol
Usericon van trol
Posted 05-06-2006 23:42 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Heb je misschien een link of iets van GSY!BE? Van google word ik niet echt wat wijzer..


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-06-2006 23:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_BAND.asp?band_id=1245 incl. streaming mp3

Nu wil ik Neurosis niet 1 op 1 naast GSY!BE leggen maar de genres kruisen elkaar wél als het gaat over spelen met stiltes het net opwerken naar climaxen


trol
Usericon van trol
Posted 05-06-2006 23:48 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Je hebt het over Godspeed you! black emperor.. Zeg dat dan
Dat Grails vond ik trouwens niet echt wat.

Te lui om nu even terug te lezen, maar jij kent vast the red sparrows al wel? Verder heb je al wel alle postrock bands die ik ken genoemd. Nog suggesties?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-06-2006 8:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

At The Soundless Dawn is een meesterwerk!

Probeer Dirty Tree en Grails eens


trol
Usericon van trol
Posted 06-06-2006 17:34 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Grails had ik gister al wat van gevonden op een site en vond ik niet echt bijzonder.. Wat is een aan te raden album van ze?
Dirty tree zal ik ook eens zoeken..
DANK!


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 06-06-2006 19:47 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Van Grails moet je Burden of Hope hebben, wel goed plaatje hoor.

Andere goeie bands in het genere die nog niet genoemd zijn:
Swarm of the Lotus (postcore, soms ToG-achtig)
Mouth of the Architect (postcore, ISIS meets Neurosis)
Shora (postcore, meer Red Sparowes-achtig, en zeeeer goed)
Buried Inside (noise/postcore)
Norma Jean (noisecore, erg fijn album)
Callisto (postcore, waarschijnlijk wel bekend)
The Ocean (post/noisecore, waarschijnlijk wel bekend)
5ive (noisecore, vind ik zelf niet zo)
Amen Ra (rauwe post/noisecore)
Rwake (sludge met Neurosis, enorme tip!)
Knut (noisecore in zijn pure vorm, top)
Rosetta (postcore, Cult of Luna-achtig)
Minsk (postcore, maar minder goed dan genoemde)

Iemand anders nog bands die ik moet checken?



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-06-2006 20:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2006 19:47 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Van Grails moet je Burden of Hope hebben, wel goed plaatje hoor.

Andere goeie bands in het genere die nog niet genoemd zijn:
Swarm of the Lotus (postcore, soms ToG-achtig)
Buried Inside (noise/postcore)
Callisto (postcore, waarschijnlijk wel bekend)
The Ocean (post/noisecore, waarschijnlijk wel bekend)





[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 06-06-2006 20:37]


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen