IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Neurosis Vorige pagina | Volgende pagina
CTTS
Usericon van CTTS
Posted 09-06-2006 12:52 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 6 juni 2006 19:47 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Iemand anders nog bands die ik moet checken?


Misschien ken je het allang, maar anders Breach (It's Me God), Charger, Damad (erg toffe sludge/doom), Kylesa (opvolger van Damad), Meatjack, Iron Monkey, en Envy.

Zitten mijn inziens allemaal wel redelijk in hetzelfde hoekje.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2006 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-06-2006 14:16 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

wisten we al lieve schat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2006 14:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Demo al in huis dan?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-06-2006 15:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*ahem mp3*


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2006 15:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Homo

Demo kopen!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-06-2006 15:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Maar eens luisteren dan....

En: HARD!! mocht wel iets meer "Muur van geluid" maar toch erg cool.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 09-06-2006 15:54]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 09-06-2006 17:49 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2006 12:52 schreef CTTS het volgende:
Envy.



Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 09-06-2006 21:02 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2006 12:52 schreef CTTS het volgende:
Misschien ken je het allang, maar anders Breach (It's Me God), Charger, Damad (erg toffe sludge/doom), Kylesa (opvolger van Damad), Meatjack, Iron Monkey, en Envy.

Zitten mijn inziens allemaal wel redelijk in hetzelfde hoekje.


Yo, thanks voor de namen, ga ze checken. Breach kende ik al, superrrrgoed inderdaad. Ben toch meer fan van Venom en Kollapse, maar It's Me God is inderdaad ook tof. Zoiezo gave titel voor een album

Van die andere bands ken ik alleen Meatjack en Envy, puur van naam.

En die Whelm moet ik ook nog checken ja, hoor er goeie dingen over



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-06-2006 21:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Charger is toch werkelijk de vetste sludge band die ik ken.
1d heerst de pan uit


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


MyGreatDevastator
Usericon van MyGreatDevastator
Posted 09-06-2006 22:48 by MyGreatDevastator Wijzig reactieProfiel van MyGreatDevastatorQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

Breach heerst! alle andere bands ook overigens maar vind breach de vetste!



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 18-06-2006 0:45 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Nou net de befaamde Times of Grace/Grace combi gehoord. Eentje via mn Computerspeakertjes en eentje via mijn cd speler. Het tweede nummer was IMO het spoor een beetje bijster maar daarna wordt het goed! Vette trip zeg


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-06-2006 15:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

eindelijk alles binnen:

- Through Silver in Blood (digi)
- Times of Grace
- Tribes of neurot - Grace
- A Sun That Never Sets

voor 26 euro totaal


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2006 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dat is niet alles ..


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-06-2006 16:00 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

alles wat ik had besteld, aap


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 23-08-2006 13:11 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Neurosis komt volgend jaar naar Nederland... Spelen (volgens mij een éénmalige gig) op 't Roadburn-festival in april.
Ook Blue Cheer zal daar trouwens spelen en dan alleen materiaal van de eerste 2 platen...


We don't take it, we just fake it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-08-2006 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neurosis

In de gaten houden .. ak nieuws over nieuw materiaal?


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 23-08-2006 13:50 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 23 augustus 2006 13:11 schreef VivaHate het volgende:
Neurosis komt volgend jaar naar Nederland... Spelen (volgens mij een éénmalige gig) op 't Roadburn-festival in april.



!!!!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-08-2006 14:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2006 13:11 schreef VivaHate het volgende:
Neurosis komt volgend jaar naar Nederland... Spelen (volgens mij een éénmalige gig) op 't Roadburn-festival in april.
Ook Blue Cheer zal daar trouwens spelen en dan alleen materiaal van de eerste 2 platen...
Neurosis

Blue Cheer? Bestaat dat nog?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-08-2006 19:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ah hier staat het ook


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-08-2006 19:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Beste nieuwes sinds maanden! Moet ik heen!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-08-2006 19:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2006 13:11 schreef VivaHate het volgende:
Neurosis komt volgend jaar naar Nederland... Spelen (volgens mij een éénmalige gig) op 't Roadburn-festival in april.
Ook Blue Cheer zal daar trouwens spelen en dan alleen materiaal van de eerste 2 platen...


Waar, waar, waar???


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-08-2006 20:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

TILBURG :D


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-08-2006 20:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Godverdomme


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 23-08-2006 22:22 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2006 13:11 schreef VivaHate het volgende:
Neurosis komt volgend jaar naar Nederland... Spelen (volgens mij een éénmalige gig) op 't Roadburn-festival in april.
Ook Blue Cheer zal daar trouwens spelen en dan alleen materiaal van de eerste 2 platen...
WAT!!!

Blue Cheer en Neurosis? Samen ...

GEIL !!!!!! en dat is een understatement


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen