IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Nattergal (Mexicaans Zwart Metaal)
Danny1979
Usericon van Danny1979
Posted 24-08-2018 18:08 by Danny1979 Wijzig reactieProfiel van Danny1979Quote dit berichthttp://mrpwolfslair.blogspot.com

NEW!!! Nattergal-Apocalypse of Soul CD (2018) 15,- EUR. 2 in stock! NEW!!!

Female fronted Black Metal from Mexico.Debut on Mercyful Hell Prods.



http://mrpdistro.blogspot.com
http://mrpwolfslair.blogspot.com



[Dit bericht is gewijzigd door Danny1979 op 24-08-2018 18:18]


"if you stare into the abyss, the abyss stares back at you"


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 24-08-2018 18:33 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

kijk maar uit straks wordt je nog misbruikt door de zangeres !


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-08-2018 8:56 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2018 18:33 schreef Doodskop het volgende:
kijk maar uit straks wordt je nog misbruikt door de zangeres !


Kom, vertel eens meer hierover. Ik ben ondertussen wel benieuwd namelijk :')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-08-2018 9:50 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2018 8:56 schreef Mythics het volgende:
Kom, vertel eens meer hierover. Ik ben ondertussen wel benieuwd namelijk :')

had alles al een tijdje terug uit de doeken gedaan hier op zm in een of ander lul topic. Meneer hier heeft ruzie met alex van het zwaertgevegt label. had zelfs een fb pagina gemaakt waarin ie alex van rip off activiteiten beschuldigde. maar dit heerschap beschikt over een nogal behoorlijk grote duim.

[Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 25-08-2018 10:19]


Danny1979
Usericon van Danny1979
Posted 25-08-2018 12:19 by Danny1979 Wijzig reactieProfiel van Danny1979Quote dit berichthttp://mrpwolfslair.blogspot.com

Ik weet van niets! Alex en zijn clubje zijn in 2015 of eerder al bezig met mij en anderen zwart te maken, en ongeplaatste beschuldigen te plaatsen.Ik kwam er pas een paar maand geleden hierachter, dat ze er al langer mee bezig zijn.Het zijn ruziezoekers!

What goes around, comes around...zou ik zeggen.


"if you stare into the abyss, the abyss stares back at you"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-08-2018 12:27 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik snap met jouw discogs prijzen (ik doel op jouw vinyl aanbod en bedragen) dat mensen jou zwart proberen te maken...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-08-2018 12:41 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2018 12:19 schreef Danny1979 het volgende:
Ik weet van niets! Alex en zijn clubje zijn in 2015 of eerder al bezig met mij en anderen zwart te maken, en ongeplaatste beschuldigen te plaatsen.Ik kwam er pas een paar maand geleden hierachter, dat ze er al langer mee bezig zijn.Het zijn ruziezoekers!

What goes around, comes around...zou ik zeggen.


tuurlijk pik. en jij hebt ook die pagina niet gemaakt waarop alex werd zwartgemaakt . waar je hem er oa van beschuldigde een rip off label te zijn .

[Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 25-08-2018 12:42]


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-08-2018 12:41 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2018 12:27 schreef Staalman het volgende:
Ik snap met jouw discogs prijzen (ik doel op jouw vinyl aanbod en bedragen) dat mensen jou zwart proberen te maken...


dat alleen al is een goede reden maar niet de oorzaak. de beste man heeft nogal last van een grote duim.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-08-2018 13:32 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2018 12:27 schreef Staalman het volgende:
Ik snap met jouw discogs prijzen (ik doel op jouw vinyl aanbod en bedragen) dat mensen jou zwart proberen te maken...

De negatieve reviews die hij daar krijgt beloven ook weinig goeds :')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-08-2018 13:32 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2018 9:50 schreef Doodskop het volgende:
had alles al een tijdje terug uit de doeken gedaan hier op zm in een of ander lul topic. Meneer hier heeft ruzie met alex van het zwaertgevegt label. had zelfs een fb pagina gemaakt waarin ie alex van rip off activiteiten beschuldigde. maar dit heerschap beschikt over een nogal behoorlijk grote duim.




Dank!


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-08-2018 13:52 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2018 13:32 schreef Mythics het volgende:


Dank!
De beste man heeft ook lopen beweren ooit ontvoerd te zijn door rogier ( die gast van oa Funeral Winds en dat een aantal satanisten oa alex zwaertgevegt zijn bankrekening hadden geplunderd met behulp van hun satanische krachten.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2018 16:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Wij willen bronmateriaal.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-08-2018 16:35 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Mensen die zich bezighouden met black metal weten om wie het draait.

[Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 25-08-2018 16:37]


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 26-08-2018 9:49 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2018 16:09 schreef BenKnuckles het volgende:


Wij willen bronmateriaal.


Is allemaal publiekelijk overigens.



[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 26-08-2018 10:38]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 26-08-2018 9:52 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

nvm

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 26-08-2018 9:52]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-08-2018 9:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oh jeetje.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-08-2018 10:07 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

* pakt popcorn *


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 26-08-2018 16:32 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Dat bedoel ik. en meneer is nu een beetje boos denk ik omdat die niet de gewenste support krijgt van mensen uit de bm scene... Alex heeft meer vrienden die hem steunen dan verwacht..... als die Danny door blijft gaan met deze laster is dat denk ik niet zo goed voor zijn gezondheid.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 26-08-2018 18:40 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 26-08-2018 19:17 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 26-08-2018 19:30 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Dankzij dit gezeik heeft Alex nu een 3 dagen ban op facebook. en die laster van Danny mag gewoon blijven staan.... Niet te doen dat facebook beleid ....

[Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 26-08-2018 19:35]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-08-2018 19:31 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Jezus. Het lijkt een beetje alsof een disfuntioneel label niet zijn enige probleem is.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 27-08-2018 20:12 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-08-2018 20:23 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

"Danny R. Grimness" ook

Inspiratie opgedaan bij Peter R. de Vries? Ouwe crimefighter dat je bent!



Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 27-08-2018 20:27 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

zo noemt die mafklapper zichzelf
ik kan er ook niks aan doen.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 28-08-2018 11:27 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Nattergal is trouwens bagger, maar dat terzijde. Wel een lekker wijf


Hafgufa


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen