IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 27 juli: Stonehenge Festival 2019
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-08-2018 19:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



https://www.facebook.com/events/1803917436365613

Mooi zat zo, maar zullen wel nog een stuk of 15 bands aan toegevoegd worden, ben ik bang...


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 30-08-2018 21:27 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

hoeveel minuten kregen de bands dit jaar ? 20 minuten om te spelen ofzo ? niet te doen man. zie ik liever een paar bands op een avond met wat meer speeltijd.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-08-2018 21:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Brodequiz?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-08-2018 21:55 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nee, Birdflesh...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 30-08-2018 22:02 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 31-08-2018 9:12 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2018 21:43 schreef bastianus het volgende:
Brodequiz?




Eikel


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-08-2018 19:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2018 21:27 schreef Doodskop het volgende:
hoeveel minuten kregen de bands dit jaar ? 20 minuten om te spelen ofzo ? niet te doen man. zie ik liever een paar bands op een avond met wat meer speeltijd.


Om 10:00 begon de eerste band en de eerste 10 bands speelden idd maar 20 minuten.

Ze moeten gewoon wat minder bands boeken en idd de bands wat meer speeltijd geven.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 31-08-2018 19:40 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Ik ben dan misschien een rare maar ik vind op één dag zoveel bands zien juist een uitgelezen kans. En dat ook nog op het gezelligste festival van Nederland.


an evil incarnation of DEATH!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 31-08-2018 21:15 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2018 19:40 schreef Dark incarnation het volgende:
Ik ben dan misschien een rare maar ik vind op één dag zoveel bands zien juist een uitgelezen kans. En dat ook nog op het gezelligste festival van Nederland.


Kwantiteit boven kwaliteit?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-09-2018 9:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als dit de definitieve flyer is kom ik wellicht ff aanwaaien.

Mochten er weer 15 bands bij komen blijf ik thuis.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 01-09-2018 10:08 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2018 21:15 schreef Spirit In Black het volgende:
Kwantiteit boven kwaliteit?


Ik ben zelf van mening dat er altijd wel voldoende kwaliteit tussen zit. Mocht er een keer iets minder interessants komen dan zijn dat voor mij mooie korte eet- en drinkpauzes.


an evil incarnation of DEATH!


PanzerGeit
Roffa South Side
Usericon van PanzerGeit
Posted 01-09-2018 11:51 by PanzerGeit Wijzig reactieProfiel van PanzerGeitQuote dit bericht

Zoals het er nu uit ziet ben ik 2019 ook aanwezig. Gelukkig is er dit keer een goede Black Metal band. Afgelopen editie wel gemist.


Patser Divisie Barkruk


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-09-2018 14:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2018 10:08 schreef Dark incarnation het volgende:
Ik ben zelf van mening dat er altijd wel voldoende kwaliteit tussen zit. Mocht er een keer iets minder interessants komen dan zijn dat voor mij mooie korte eet- en drinkpauzes.


tuurlijk is dat zo, doel ook meer op 'kwalitatieve' speeltijd.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-09-2018 21:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2018 11:51 schreef PanzerGeit het volgende:
Zoals het er nu uit ziet ben ik 2019 ook aanwezig. Gelukkig is er dit keer een goede Black Metal band. Afgelopen editie wel gemist.

Pestlegion niet gezien? Speelde erg strak.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-09-2018 20:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Abbath is bevestigd.

en:





[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-10-2018 23:49]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-05-2019 19:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 17-07-2019 17:00 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Verdomme! Ik was nog eens de volledige Nembrionic discography erdoor aan het jagen als voorbereiding op volgende week en stel net vast dat mijn split-cd met Consolation blijkbaar disc rot heeft. Je kan het logo van Nembrionic Hammerdeath gewoon door de CD zien op de afspeelzijde...



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-07-2019 19:28 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Pffffff



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-08-2019 18:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 03-08-2019 13:34 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Het was leuk. Alleen jammer van Memoriam en ENT.



Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen