IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nieuwe burzum shirts Volgende pagina
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 07-11-2002 20:42 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht




Wat vinden jullie hiervan, Alhoewel de shirts zeker niet lelijk zijn vind ik het nogal commerciel.. Burzum is dood, de laatste tijd komen er allemaal bootleg shirts uit (denk ook aan die fahne hoch shirt). Wat is jullie mening hierover?

Alhoewel Burzum natuurlijk wel fantastisch blijft


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 07-11-2002 20:43 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Vind het onderste shirt wel kewl maar ken de band niet


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-11-2002 20:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

De onderste is idd erg mooi, de bovenste lijkt meer op iets dat een death metal band zou gebruiken.
Wel jammer dat ze NIEUWE shirt gaan releasen $$$$$


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 07-11-2002 20:47 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Idd vind ik ook, ik weet niet of varg er nog wat over te zeggen heeft maarja hij moet nog de nodige centjes ophoesten voor de schade aan al die kerken


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 07-11-2002 20:50 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ik vind de bovenste wel tof.

maar niets kan tippen aan de 'support youre lokal einsatzkommando' shirts!!!


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 07-11-2002 20:58 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

heb je daar ergens een plaatje van?


Follow the freezing moon...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-11-2002 20:59 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik vind ze kut. Commerciele rotzooi en nog lelijk ook. Beide shirts zeggen totaal niets.



Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 07-11-2002 21:10 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Ik vraag me serieus af of varg hier iets over te zeggen heeft gehad..


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-11-2002 21:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik weet wel zeker van niet.



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 07-11-2002 21:22 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

wat de neuk is er met www.burzum.com gebeurt


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-11-2002 21:23 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Cool, burzum.com is totaal geleegd.



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-11-2002 21:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zal wel weer een commerciele stunt van zijn moeder zijn die tegenwoordig zijn zaakjes behartigd.Hij heeft tenslotte nog heel wat af te betalen.En Misanthropy records doet trouwens hetzelfde.Ook zij hebben een jaar of 3 terug alle shirts opnieuw uitgebracht(alleen achterkant is bij allemaal iets gewijzigd).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-11-2002 23:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hey, das raar, dag of 4 geleden nog op die site geweest en toen wasttie er nog gewoon.

en die shirts, ik dach dat dat burzum logo niet meer gebruikt werd.

er kan beter een shirt met een synthesizer erop uitkomen


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-11-2002 0:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Burzum.com is overgenomen door de anus.com crew.

Die shirts zijn lelijk -- Varg heeft er NIETS over te zeggen gehad aangezien hij al jaren terug uit de publiciteit is getreden en datgene waar Burzum ooit voor stond (en datgene dat de shirts uitdragen) allang de rug heeft toegekeerd. Waar komen die shirts vandaan? Welk label?


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 08-11-2002 0:55 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

nou weten we wat voor de komende wintermode mogen verwachten op concerten


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 08-11-2002 10:53 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2002 20:43 schreef gummibeer het volgende:
Vind het onderste shirt wel kewl maar ken de band niet


Tis ook dan nie echt n band..



Shirtjes verder..
Ik vind de onderste wel kicken..
(Zwarte vogels hey.. daar kick ik op )


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 08-11-2002 10:55 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2002 0:51 schreef Dwaallicht het volgende:
Burzum.com is overgenomen door de anus.com crew.

Die shirts zijn lelijk -- Varg heeft er NIETS over te zeggen gehad aangezien hij al jaren terug uit de publiciteit is getreden en datgene waar Burzum ooit voor stond (en datgene dat de shirts uitdragen) allang de rug heeft toegekeerd. Waar komen die shirts vandaan? Welk label?


Rond november te koop bij displeased records


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 08-11-2002 16:39 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Wat maakt het nou allemaal uit? Ik vind ze ook mooi, en wil de onderste best hebben...


Trouwens, zijn er ook shirts van Burzum waarop staat: "Comming to a church near you" ? Ik heb er ooit één gezien, maar denk eigenlijk dat het een bootleg shirt is?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-11-2002 16:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2002 16:39 schreef Inside-Lie het volgende:
Wat maakt het nou allemaal uit? Ik vind ze ook mooi, en wil de onderste best hebben...


Trouwens, zijn er ook shirts van Burzum waarop staat: "Comming to a church near you" ? Ik heb er ooit één gezien, maar denk eigenlijk dat het een bootleg shirt is?


Hehehe.. in de top-vijf posters van dit forum zijn al twee mensen met dit shirt..

Ja, dus , die bestaat. Het is ongetwijfeld een bootlegshirt, volgens mij hebben die lui gewoon de flyer van destijds onder de scanner gelegd. Waar ik hem een jaar terug op Wacken heb gezien was bij last-episode records (hebben ook een site geloof ik)



Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 08-11-2002 16:52 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 8 november 2002 16:43 schreef Valorian666 het volgende:
Hehehe.. in de top-vijf posters van dit forum zijn al twee mensen met dit shirt..

Ja, dus , die bestaat. Het is ongetwijfeld een bootlegshirt, volgens mij hebben die lui gewoon de flyer van destijds onder de scanner gelegd. Waar ik hem een jaar terug op Wacken heb gezien was bij last-episode records (hebben ook een site geloof ik)




Ik vind dat wel een gaaf shirt, ik ga er eens naar zoeken!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-11-2002 16:56 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2002 16:52 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik vind dat wel een gaaf shirt, ik ga er eens naar zoeken!


De enige plaats waar ik hem tot nu toe te koop gezien heb is op wacken 2001 (waar Vargen666 hem gekocht heeft) en wacken 2002 (waar dwaal hem gekocht heeft) ..

maar succes


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 08-11-2002 17:08 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 8 november 2002 16:56 schreef Valorian666 het volgende:
De enige plaats waar ik hem tot nu toe te koop gezien heb is op wacken 2001 (waar Vargen666 hem gekocht heeft) en wacken 2002 (waar dwaal hem gekocht heeft) ..

maar succes



Gaat me lukken


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-11-2002 17:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2002 16:39 schreef Inside-Lie het volgende:
Wat maakt het nou allemaal uit? Ik vind ze ook mooi, en wil de onderste best hebben...


Trouwens, zijn er ook shirts van Burzum waarop staat: "Comming to a church near you" ? Ik heb er ooit één gezien, maar denk eigenlijk dat het een bootleg shirt is?

Dat is inderdaad een bootlegshirt,uitgebracht door een klein groepje metalheads uit Oslo.(Wolfen society of zoiets dergelijks).Die gasten staan ook elk jaar op Wacken en proberen dan ook hun shirtjes te verkopen!!!!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 08-11-2002 18:50 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Je moet toch wat aantrekken.....en commercieel?? ik heb ze nog nooit in de top 40 gezien met 80 negerinnen om hun heen en 23 kilo goud om de nek.....IDOLS..da's pas commercieel


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-11-2002 19:18 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

De pot op met wat iedereen ervan denkt, die onderste komt binnenkort zeker in mijn kleerkast (eindelijk ééntje van Burzum de moeite waard)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 08-11-2002 19:20 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Laten we allemaal een minuut stilte houden voor Heos/Panda die ons heeft verlaten in dit topic over de muzikant die zoveel voor hem betekende

[Dit bericht is gewijzigd door Eternal Darkness op 08-11-2002 19:21]


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen