IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : "It's not a bug, it's a feature" [Mobiele Telefoonstopique] Vorige pagina
Natural Disaster
Rule #6
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-07-2019 8:16 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

Als ik jou was zou ik er 10 als reserve bijbestellen. Kun je de komende jaren vooruit.

Als ik jou was dan hè.

How dare you!!!

F.Jacobse
heet hangtaboe
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-07-2019 8:36 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

Doet me denken aan al die mensen die massaal gloeilampen insloegen, omdat tsja...

"Een vrije jongen doet niemand ooit kwaad; zolang hij ongehinderd dag en nacht zijn gangetje maar gaat. Want zulke jongens zijn vrij als de wind, laat hen maar waaien dan heb u aan hen geen kind!"

Natural Disaster
Rule #6
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-07-2019 8:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

Daar kun je niet mee Whatsappen, Wim. Daar heb je dus helemaal niks aan.

How dare you!!!

F.Jacobse
heet hangtaboe
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-07-2019 8:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

Een gloeilamp met bereik.

"Een vrije jongen doet niemand ooit kwaad; zolang hij ongehinderd dag en nacht zijn gangetje maar gaat. Want zulke jongens zijn vrij als de wind, laat hen maar waaien dan heb u aan hen geen kind!"

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com