IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Graspop 2019 Volgende pagina
williamblake
Usericon van williamblake
Posted 30-10-2018 12:03 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Eerste namen (Slipknot & Within temptation blijkbaar headliners...):

Agnostic Front, Amon Amarth, Bleed From Within, Borknagar, Candlemass, Carcass, Children Of Bodom, Combichrist, Crisix, Crowbar, Cult Of Luna, Deathstars, Def Leppard, Delain, Demons & Wizards, Disturbed, Eluveitie, Equilibrium, Fleshgod Apocalypse, FM, Gloryhammer, Godsmack, Grand Magus, Halestorm, HammerFall, Hatebreed, Hawkwind, Immolation, In Flames, King Diamond, Krokus, Legion Of The Damned, Lynyrd Skynyrd, Municipal Waste, No Fun At All, Orange Goblin, Phil Campbell & The Bastard Sons, Philip H. Anselmo & the Illegals, Power Trip, Sabaton, Sick Of It All, Slipknot, Sonata Arctica, State Champs, Testament, To The Rats And Wolves, Trivium, Whitechapel, Whitesnake, Within Temptation.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2018 12:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2018 12:03 schreef williamblake het volgende:
Agnostic Front
Candlemass
Carcass
Crowbar
Cult Of Luna
Deathstars
Hawkwind
Immolation
King Diamond
Municipal Waste
Power Trip
Sick Of It All
Trivium
Whitechapel


Voor de eerste keer in jaren is dit gewoon terug leuk. Allemaal (behalve Hawkwind?) voorspelbare namen, maar alles samen op een festivaldagje is wel plezier.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 30-10-2018 15:18 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Die redneck doet een Pantera set; kan leuk zijn. Vooral zelf erg siked voor Power Trip... afgelopen Persistence moeten missen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 30-10-2018 15:27 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:

Candlemass
Demons & Wizards
Equilibrium
Fleshgod Apocalypse
Gloryhammer
Hawkwind
Sonata Arctica


Hmmm. Interessant. Nog niet interessant genoeg, maar dit smaakt naar meer.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-10-2018 15:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hawkwind. Daar moet je eigenlijk wel paddenstoelen bij eten of roken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 30-10-2018 18:46 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/



Hier had uw advertentie kunnen staan!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-10-2018 7:06 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Getverdemme. Nou ja, gelukkig kun je dan eerder weg.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2018 7:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 oktober 2018 15:29 schreef bastianus het volgende:
Hawkwind. Daar moet je eigenlijk wel paddenstoelen bij eten of roken.


Als je je op de bas focust volstaat speed ook.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-10-2018 7:49 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hopelijk doet King Diamond ook wat losse shows.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2018 8:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2018 15:18 schreef Ktulu het volgende:
Die redneck doet een Pantera set; kan leuk zijn.
Benieuwd of hij nog een hitlergroet gaat maken...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-10-2018 8:11 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Als er maar genoeg wijn in zit, wie weet...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


KrisH
Usericon van KrisH
Posted 31-10-2018 10:03 by KrisH (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KrisHQuote dit bericht

Twee weekends geleden in de kroeg een voorspelling genoteerd van de affiche en we zitten momenteel al 75% accuraat. Op de headliners scoren we 2 op 3. Hoe doen we het: de affiche van twee jaar geleden raadplegen en weerhouden wie nog bestaat en op tour is. Dát is Graspop.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 31-10-2018 13:19 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ze hebben je dan toch al voor 25% kunnen verrassen. Er zijn tijden geweest dat ze zelfs geen procent haalden op dat vlak...

Soit, ik wacht sowieso de dagindeling af. Als er dan een dag interessant is, wacht ik meestal de weersvoorspellingen af. En als het tegen dan uitverkocht is, dan is het maar zo.
Op een overvolle wei - waar trouwens 80% van het volk uit idioten bestaat die buiten de 10 grootste metalbands geen enkele andere band kennen - bands kijken op meestal veel te warme dagen die je trouwens veel betere sets kan zien spelen in gewone zaalshows, het hoeft voor mij niet meer.



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 31-10-2018 15:20 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Als wij niet met een grote gezellige groep waren, was ik vast ook al even afgehaakt. Maar het blijft tof om met de bende te hangen op de camping, een biertje te doen en een hoop gave bands te kijken. Vorig jaar vooral genoten van Zeal & Ardor en Dool.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-10-2018 17:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Waarom eigenlijk dat bagger Within Temptation wel als headliner en slayer niet


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-10-2018 18:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2018 10:03 schreef KrisH het volgende:
Twee weekends geleden in de kroeg een voorspelling genoteerd van de affiche en we zitten momenteel al 75% accuraat. Op de headliners scoren we 2 op 3. Hoe doen we het: de affiche van twee jaar geleden raadplegen en weerhouden wie nog bestaat en op tour is. Dát is Graspop.


44 van de 58 geboekte bands stonden al eens op het festival


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 31-10-2018 18:37 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Als al die klagers nou ook eens gewoon echt wegblijven in plaats van dat ze toch weer onnodig voor veldvulling zorgen dan hebben de bezoekers die wel geinteresseerd zijn het ook meer naar de zin zonder die azijnpissers.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 31-10-2018 18:40 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2018 17:49 schreef XXL het volgende:


Waarom eigenlijk dat bagger Within Temptation wel als headliner en slayer niet



Lijkt me nogal logisch. Omdat Within Temtation veel meer bezoekers trekt dan Slayer.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-10-2018 18:42 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2018 18:27 schreef iPim het volgende:
44 van de 58 geboekte bands stonden al eens op het festival


Zo weinig nog? En dat meen ik serieus.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-10-2018 19:23 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2018 18:42 schreef Negatieveling het volgende:
Zo weinig nog? En dat meen ik serieus.



En dan tellen ze Phil Anselmo als een 'first time'.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-10-2018 19:36 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ja, zo kan ik het ook

Maar eerlijk is eerlijk, ondanks de übervoorspelbare programmering en andere typische Graspop-perikelen heb ik het er jaren prima naar mijn zin gehad (voor zo ver ik dat kan, tenminste). Er zijn heel veel festivals heel veel kutter.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-10-2018 20:03 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mensen hadden het er over dat zo massaal was. Man, ik vond het 5 jaar geleden al ontzettend druk



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-10-2018 20:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Graspop is fijn vertier waar een echt hoogstaande show bijna onmogelijk is. Maar het is het vertier, man.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-10-2018 21:13 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ja, vertier. Dat trek ik niet zo goed meer. Gedoe allemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 31-10-2018 21:13]



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-10-2018 21:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Soms is het wel leuk hoor. Je moet openstaan voor die dingen. Je moet eigenlijk niks, maar je weet wat ik zeggen wil.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-10-2018 21:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dubbelpost, maar uiteraard zijn alle goede bands netjes verspreid over de drie dagen


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen