IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Witchsorrow (doom)
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-11-2018 12:42 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nog geen topic, of ik kijk scheel. Voor mij het hoogtepunt van afgelopen editie Dutch Doom Days. Deels door de fijne organische dikke, warme sound. Deels door de focus op riffs: niets extra toeters en bellen, gewoon 'power of the riff compells you'-materiaal. Traditioneel, zonder strakkebroekenwerk en zonder overdreven epiek en toetsen.

Ik heb de nieuwe (Hexenhammer) aangeschaft aldaar. Fijn album. Hebben jullie ook een mening?




Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 29-11-2018 13:46 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik moet die nieuwe nog steeds aanschaffen. Ik heb de mp3's wel en hij is gaaf.
Toffe band in ieder geval.


bub


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 29-11-2018 19:18 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Hexenhammer is een vette plaat! Ze schrijven echt hele sterke songs (vooral Demons of the Mind) die heel hard in je hoofd blijven hangen. De andere platen ken ik niet, maar ik heb ze dit jaar twee keer live gezien en dat was erg goed! Misschien de rest ook maar eens checken.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 30-11-2018 1:52 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

was inderdaad goed op de DDD, toch een beetje verfrissend nu er zo veel middelmatige stoner/doom bands zijn.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-11-2018 8:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Eerste albums klonken wel heel erg als een Electric Wizard light, maar het laatste album is erg sterk. En live groeien ze ook steeds meer, het optreden op DDD vorige week was vele malen sterker dan 2,5 jaar geleden in de Little Devil, toen ik ze daar had neergezet.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen